Gratulerer med 17 uker Synes tiden går mye fortere nå med nr. 2. Det blir spennende med ordinær ultralyd! Lykke til
Var å så på barnevogn og bilstol idag, det var belønningen etter positive nyheter på ordinær ultralyd igår
Takk! Tror tiden har gått så fort her fordi jeg har vært flink til å fylle opp tiden.
Min belønning om OUL går etter planen i morgen tror jeg skal være å kjøpe ny jakke. Alle mine begynner å være i trangeste laget, og så mye som jeg er ute med hundene må jeg ha en varm jakke. Barnevogn har vi fra forrige gang, og bilstol venter vi litt med tror jeg. Om vi ikke skal kjøpe en brukt fra noen på jobb som har en veldig lite brukt stol. Har egentlig det meste på plass her, bortsett fra sengetøy, bleier, bilstol og diverse småtterier. Hadde jo ordnet med så mye sist gang.
Gratulerer med å ha vunnet fin premie i desembertrekningen!
Takk! Ble veldig overrasket! Trodde ikke jeg hadde skravla nok så fulgte ikke med i det hele tatt der.
Gratulerer med å være kommet så langt! Og ikke minst gratulerer med valp, håper hundene klarte seg bra på nyttårsaften
Takk. Hundene klarte seg finfint. Valpen + tispa vi har fra før av enset ikke det lille fyrverkeriet her hjemme i følge mannen (de var opptatt med henholdsvis godbitjakt og å herpe ei matskål ). Eldstemann har vært litt stressa de siste årene, tror det er pga hørselen har blitt dårligere og at lydene da blir annerledes. Men også han gikk det bra med. Antydning til litt stress, men da fikk han og den andre hunden han var sammen med mat ca i tolvtiden, og etterpå la han seg med hodet under bordet og lot fyrverkeri være fyrverkeri. Den andre hunden satt i vinduet og tittet på og var skikkelig fascinert.
Gratulerer med premien.
Takk!
17+6 i dag, og OUL i morgen. Jeg har nervene utapå kroppen. Jeg håper virkelig at alt står bra til med lille dings. Tror nok det er liv enda, men etter den teite legen på sist TUL så har jeg vært på livet for misdannelser og sånt som ikke er forenelig med liv. Tror morkaka skal være grei enda også. Den svikta jo ikke før rundt uke 21 sist og tror ikke det skjer tidligere denne gangen om det skulle skje, mtp at jeg går på blodfortynnende. Jeg håper alt viser seg å være bra, og så er jeg spent på kjønn! I starten trodde jeg gutt igjen, men jeg begynner å ha en anelse om at det ikke er det. Jaja, en av delene er det i alle fall.
Jeg er fortsatt i uforskammet fin form da, kan spise alt, tåler lukter, ikke mer trøtt enn normalt etc. Eneste forskjellen fra nå og til vanlig er at jeg er tjukkere bare. Dog, i går kveld/natt hadde jeg Shrek-bein. Snakker om å være hoven. Jeg kjørte fra feriestedet og hjem nemlig, alene (eller med selskap av en av hundene da, men han kunne nesten ikke kjøre hehe). Med ferge, matpause og luftepause av hund og meg sjøl så ble det 17 timers reising - hvorav rundt 14 av de var kjøring. Hadde heldigvis for det meste fint vær og greie føreforhold da. Hevelsene ga seg i løpet av av natta, la ei tjukk pute under dem så gikk det seg raskt til. Godt å være hjemme igjen, selv om jeg kommer til å savne familien. Noe dritt å bo lang fra dem, særlig når flybilletter tur-retur koster mer enn ei uke i sydligere strøk ...