Mammalivet med et lite hjerteplaster

Gratulerer med ny valp og bra jordmordtime. Kos deg med juleferie og familie

Håper alt er bra med dere ❤️

Håper alt står bra til

God jul til dere også! Her står alt bra til, travelt med valp og alt for mye julepynt bare. :p Imorgen tar mannen med seg to av hundene, så blir jeg og eldstehunden til over nyttårsaften. Får jeg noen dager med ferie. :p

Er nå 16+4, kjenner fortsatt ikke mye til liv men med morkaka foran så er jo ikke det så unormalt.

Har tatt nytt bilde idag, og magen har endra seg litt. Og ræva har blitt enorm! *flire* Nederst er fra 13+0 og øverste fra idag. :)
*bilde fjernet*

Last edited:
Skjønn liten babykul. Håper det ikke tar for mange ukene før du kan kjenne liv

Skjønn liten babykul. Håper det ikke tar for mange ukene før du kan kjenne liv

Har jo kjent noe blafring, men går dager mellom og er over så fort. Kjedelig. :p Men magen begynner å endre seg fra bare tjukkas til faktisk kul i det minste. :)

Hehe. Får aldri nok av de bevegelsene, men blir nok snart mer av det.
Godt å føle det blir synlig baby og ikke bare føle seg tjukk ja

Så gøy at det skjer noe med magen :) Og uke 17, nå har du jo kommet langt! :) Det er vel ikke så lenge til OUL da, kanskje?

Hehe. Får aldri nok av de bevegelsene, men blir nok snart mer av det.
Godt å føle det blir synlig baby og ikke bare føle seg tjukk ja

Syns de kan vare litt lengre enn at jeg bare rekker å si oi iallefall. :p

Så gøy at det skjer noe med magen :) Og uke 17, nå har du jo kommet langt! :) Det er vel ikke så lenge til OUL da, kanskje?

Nei, er vel bare 10 dager igjen til oul nå. :)

Screenshot_20171229-110742.png

Og ei uke igjen til OUL. Jeg er både nervøs og spent. Håper alt fortsatt står bra til. :)

gratulerer med 17 uker.
håper denne uka går fort og at alt står bra til

Oi, 17 uker! Gratulerer så mye :)

Gratulerer med 17 uker! Jeg har ikke fått time til OUL før 19+3, det er så leeeenge til.

gratulerer med 17 uker.
håper denne uka går fort og at alt står bra til

Takk. :) Uka går nok fort, er fortsatt på ferie. :)

Oi, 17 uker! Gratulerer så mye :)

Ja det har jo nesten gått fort! :wideyed: Takk. :)

Gratulerer med 17 uker! Jeg har ikke fått time til OUL før 19+3, det er så leeeenge til.

Takk. :) Glad jeg fikk time 18+0. Sist hadde jeg oul i uke 20, og syns det var evig lenge å vente.

Gratulerer med 17 uker❤️ Synes tiden går mye fortere nå med nr. 2. Det blir spennende med ordinær ultralyd! Lykke til
Var å så på barnevogn og bilstol idag, det var belønningen etter positive nyheter på ordinær ultralyd igår

Gratulerer med å være kommet så langt!:smug: Og ikke minst gratulerer med valp, håper hundene klarte seg bra på nyttårsaften:cat:

Gratulerer med premien.

Back
Topp