Takk! Det var en skikkelig lettelse, jeg var ør av nerver da jeg lå på benken og venta på at bildet skulle komme opp.
Det var skikkelig godt, og legen var utrolig hyggelig og trivelig. Kjente veldig på at jeg grua for hvilken lege jeg fikk denne gang, da hun fra forrige time gikk frem og tilbake i gangen. Pulsen steg for hver gang jeg hørte eller så henne. Sånn skal det ikke være, og jeg skal reservere meg mot å få time hos henne. Det er lettere å reservere seg mot en lege enn å få en spesiell.
Takk, håper det.
Blir en travel sommer og høst, gleder meg!
Takk!
Her måtte hun jobbe litt for å få til greie stillbilder til å måle på, spesielt da hun skulle måle hodet. Syns det var morsomt å se på, og det er jo bare positivt med liv og røre syns jeg.
Og de fikk jo sjekka det de skulle, om enn måtte konsentrere seg litt mer.
Her ble kjønn litt vanskelig å se for morkaka skygga litt for også. Jeg tror det er jente, så veldig spent på om jeg har rett.
Haha, gruer vel for aktiviteten utenfor magen kanskje.
Takk.
Håper virkelig det.
Nei, jeg vil tro det bare er positivt. I alle fall når lillemann lå så rolig på OUL forrige runde.
Nå har jeg pakket ned fire kasser med klær fra størrelse 50 til 64. Var et par i 68 også. Flest i 52 og 62. Sorterte bare litt grovt, og plukket vekk endel av plaggene med svære hetter eller som ikke helt passer i et hjem med lyse hunder (sorte "fløyelsbukser f.eks). Fikk beskjed om at det jeg ikke skal bruke selv bare skal gis videre. De skal visst ikke ha flere, i alle fall ikke søsteren min.
Kikka ikke så nøye over dem, men skal gjøre det når de skal tas frem og legges i kommoden for å se at ikke det mangler noe. Og ev. plukke vekk de mest guttete klærne dersom magefølelsen stemmer. De fleste plaggene kan fint brukes av begge kjønn da, så er ikke så mange det er snakk om. Liker gjenbruk jeg, og klærne var jo ikke slitt i det hele tatt.