GRATULERER så masse lenge på etterskudd For en skjønn liten skapning dere har fått, og så godt å se at han vokser og trives og at amminga går bra. Har vært helt umulig å logge inn i månedsvis, så jeg har ikke fått skrevet noe før nå. Og det med at dagene raser av sted skjønner jeg godt, synes jo min akkurat ble født, men han er akkurat blitt et halvt år
Takk! Og her ser man hvor fort dagene flyr, en måned siden jeg skrev noe her sist.
Hvordan går det med dere?
Takk som spør. Det går veldig bra med oss, Johannes vokser og trives og dagene flyr. Vi har vært på en ferietur til min familie, og Johannes har tilbakelagt 2 x 90 mil i bil (inkludert en time med ferge), med overnatting på campingplass og greier. Det gikk over all forventning. Hyppige pauser pga amming og lading av el-bil da, men han var stort sett tålmodigheten selv.
Nå begynner mannen på jobb igjen i morgen (æsj, en skulle fått ha flere måneder med permisjon sammen, men det er det vel ikke spesielt god økonomi i!) og hverdagen står for døra. Jeg må på sukkeravvenning og endre matvanene tilbake til det litt sunnere. Gruer meg mer til det enn at mannen begynner på jobb igjen, og det sier litt om avhengigheten. Har meldt meg på slankekrigen her inne, så får vi se om ikke det gir litt ekstra motivasjon. Vil inn i turklærne mine igjen!