Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Testen fra klokken fem i morges (... Treåringen tisset i senga......). Selv ikke noen timer etter, kan jeg skimte strek på den. 10 dpo. Ingen skimting engang. Da må det vel være trygt å hente medisiner?

Vedlegg

• P_20201030_081730_1.jpg
    P_20201030_081730_1.jpg
    10,4 KB · Visninger: 93
Fra klokka 9.30.
Så, jeg har hentet medisinene mine :)

Vedlegg

• P_20201030_093111_1.jpg
    P_20201030_093111_1.jpg
    8,7 KB · Visninger: 108
Nå MÅ det bare klaffe! Kan du fortelle litt gangen i ivf? Nå skal du først ta medisiner for å stimulere eggløsning, sant?

Nå MÅ det bare klaffe! Kan du fortelle litt gangen i ivf? Nå skal du først ta medisiner for å stimulere eggløsning, sant?

♥️♥️
Ja, selvsagt :)
Nå begynner jeg på kort protokoll, så da går det rett på stimulering. CD2 skal jeg da begynne på sprøyter. Disse sprøytene har jeg fått 8stk av, og er for å stimulere modning, slik at man får flere egg å ta av (såvidt jeg skjønte det). Fra sprøytedag5 (cd6), tar jeg en annen sprøyte i tillegg, for å forhindre at eggløsning skjer spontant. Så tar jeg 2 sprøyter daglig, frem til ultralyd-kontroll; den dagen tar jeg kun EL-hemmende sprøyte. Så bestemmer de på kontrollen hva videre løp blir :)

Etter sånn jeg har forstått det, i alle fall. Jeg har jo ikke prøvd dette før :p

12dpo - tok en liten test i dag, bare for å bekrefte negativ. Heeelt blenda ;) Så da kommer forhåpentligvis tr i morgen, slik at sprøytestart blir på tirsdag. :)

12dpo - tok en liten test i dag, bare for å bekrefte negativ. Heeelt blenda ;) Så da kommer forhåpentligvis tr i morgen, slik at sprøytestart blir på tirsdag. :)

Iiik! Nå skjer det:angel8 Kjenner jeg setter pris på at du er rett foran meg i ivf-løypa, så kan jeg lære alt fra deg:p

Så spennende!! Lykke til!

Iiik! Nå skjer det:angel8 Kjenner jeg setter pris på at du er rett foran meg i ivf-løypa, så kan jeg lære alt fra deg:p

Haha :p Driver og mentalt forbereder meg litt nå. Blir å være på jobb når jeg skal sette første sprøyta, så må vel bare låse meg inne, og stikke meg selv i magen.
Er spent, og må ærlig si at jeg ikke gleder meg sånn til å stikke meg selv. Men går vel fint! Har klart veldig mye annet ekkelt opp gjennom tidene (mimrer sterkt til da jeg måtte gi en sau AB via en gigasprøyte i låret), så.. en liten sprøytespiss må vel være null stress.

Så spennende!! Lykke til!

Takk ♥️

Haha :p Driver og mentalt forbereder meg litt nå. Blir å være på jobb når jeg skal sette første sprøyta, så må vel bare låse meg inne, og stikke meg selv i magen.
Er spent, og må ærlig si at jeg ikke gleder meg sånn til å stikke meg selv. Men går vel fint! Har klart veldig mye annet ekkelt opp gjennom tidene (mimrer sterkt til da jeg måtte gi en sau AB via en gigasprøyte i låret), så.. en liten sprøytespiss må vel være null stress.

Takk ♥️

En sau, faktisk:hilarious: Ikke det jeg forventa du skulle skrive:hilarious: Det kommer nok til å gå heelt fint:D

En sau, faktisk:hilarious: Ikke det jeg forventa du skulle skrive:hilarious: Det kommer nok til å gå heelt fint:D
Mamma driver gård, med sau. Da må jeg av og til trå til. :) Synes faktisk akkurat den var verre enn f.eks å avlive gås. Dog, ingenting topper selve slaktingen av fjærkre. Av ekle ting her i verden, altså.

Tempen er fremdeles høy, men det bruker den å være til cd2 uansett. Kjenner lette mensmurringer her jeg ligger. Men, jeg har fri i dag, og nekter stå opp til åtte, så å sjekke ståa mtp tr, gjør jeg liiitt senere :)

Fremdeles ingen skikkelige blødninger, bare spotting. Gikk over til rødt i morges, så brunt igjen. Ser ut til at planen min blir forskjøvet med en dag.

CD1, ENDELIG!!!
Sprøytestart i morgen! :) har meldt inn mens på Crypho, men tr kom ikke før halv tre, så de har ikke rukket å svare enda. Regner med jeg får dato for kontroll i morgen :)

Endelig :) Lykke til med oppstart i morgen!

Endelig i gang! Spennende tider i vente, nå:Heartred

Back
Topp