Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra klokka 9.30.
Så, jeg har hentet medisinene mine
Så spennende!! Nå skal det bli baby!
Så spennende!
Nå MÅ det bare klaffe! Kan du fortelle litt gangen i ivf? Nå skal du først ta medisiner for å stimulere eggløsning, sant?
12dpo - tok en liten test i dag, bare for å bekrefte negativ. Heeelt blenda Så da kommer forhåpentligvis tr i morgen, slik at sprøytestart blir på tirsdag.
Iiik! Nå skjer det Kjenner jeg setter pris på at du er rett foran meg i ivf-løypa, så kan jeg lære alt fra deg
Så spennende!! Lykke til!
Haha Driver og mentalt forbereder meg litt nå. Blir å være på jobb når jeg skal sette første sprøyta, så må vel bare låse meg inne, og stikke meg selv i magen.
Er spent, og må ærlig si at jeg ikke gleder meg sånn til å stikke meg selv. Men går vel fint! Har klart veldig mye annet ekkelt opp gjennom tidene (mimrer sterkt til da jeg måtte gi en sau AB via en gigasprøyte i låret), så.. en liten sprøytespiss må vel være null stress.
Takk
Mamma driver gård, med sau. Da må jeg av og til trå til. Synes faktisk akkurat den var verre enn f.eks å avlive gås. Dog, ingenting topper selve slaktingen av fjærkre. Av ekle ting her i verden, altså.En sau, faktisk Ikke det jeg forventa du skulle skrive Det kommer nok til å gå heelt fint
Endelig Lykke til med oppstart i morgen!
Lykke til
Endelig i gang! Spennende tider i vente, nå