CD1, ENDELIG!!!
Sprøytestart i morgen! har meldt inn mens på Crypho, men tr kom ikke før halv tre, så de har ikke rukket å svare enda. Regner med jeg får dato for kontroll i morgen
YAY!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD1, ENDELIG!!!
Sprøytestart i morgen! har meldt inn mens på Crypho, men tr kom ikke før halv tre, så de har ikke rukket å svare enda. Regner med jeg får dato for kontroll i morgen
Hurra for oppstart! Nå må det bare gå veien!CD1, ENDELIG!!!
Hadde gruet meg selv til å sette sprøyte så skjønner deg godt. Når jeg har tatt Ovitrelle så er det mannen som setter det på meg, klarer ikke det selv. Men det går nok helt fint når man har begynt tenker jeg.Takk Kjenner jeg gruer litt til å stikke sprøyter, men.. lest på at det ikke gjør spesielt vondt, det er bare.. rart å stikke seg selv.
Hadde gruet meg selv til å sette sprøyte så skjønner deg godt. Når jeg har tatt Ovitrelle så er det mannen som setter det på meg, klarer ikke det selv. Men det går nok helt fint når man har begynt tenker jeg.
Klart du klarer det!Vel, gubben er på jobb samtidig som meg i morgen når jeg skal ta sprøyten (tar sprøytene kl 11, fant jeg ut), så.. worst case, får jeg bare be ham om å gjøre det. Men, har troa på at jeg greier det selv.
Klart du klarer det!
Tenk hvor mye annet vondt vi damer utsetter oss for, bare for å se pen ut Jeg tar troen på deg!Må få til, det er da bare et stikk
Tenk hvor mye annet vondt vi damer utsetter oss for, bare for å se pen ut Jeg tar troen på deg!
Greit med en back-up men dette klarer duVel, gubben er på jobb samtidig som meg i morgen når jeg skal ta sprøyten (tar sprøytene kl 11, fant jeg ut), så.. worst case, får jeg bare be ham om å gjøre det. Men, har troa på at jeg greier det selv.
CD2 - sprøytedag 1.
Bare som et notat til dem som er rett bak meg i løypa... Å sette Bemfola var ingen problem. Kjente ikke at spissen gikk inn i det hele, lett svie når man trykker inn selve væsken, og det var egentlig det. Ikke ømt i etterkant eller noenting.
Har fått time til kontroll i Bodø, den 11/11. Eller, ikke fått selve timen enda, men beskjed om at kontroll skjer da.
Forhåpentligvis er det akkurat passe med egg, sånn at jeg får inn et, og noen på frys og akkurat passe størrelse, sånn at jeg får uttak tidligst mulig..? noe sånt.Så bra! Det blir spennende med kontroll og se hvordan kroppen responderer
Forhåpentligvis er det akkurat passe med egg, sånn at jeg får inn et, og noen på frys og akkurat passe størrelse, sånn at jeg får uttak tidligst mulig..? noe sånt.
Sprøytedag 5.
Første dag med både Bemfola og Fyremadel. Bemfolaen er fin som vanlig den; gruet meg til Fyremadel, men.. gikk egentlig ganske bra.
Trykket den inn sakte og forsiktig, og det tok litt kraft til for at selve spissen skulle trenge gjennom huden - uten at det gjorde vondt. Bare.. kjente det "ploppet" da sprøyta gikk inn gjennom. Trakk stempelet bittebittelitt tilbake. Trykket ut innholdet veeeldig sakte og forsiktig, og kjente egentlig ingenting til det. Dro ut sprøyta like forsiktig igjen, og trengte egentlig ingen bomullsdott etterpå. Ingen blod eller noe. Lett svie i huden på injeksjonstedet i type 5 minutter etterpå, men er over nå.
Alt i alt, det gikk bedre enn jeg forventet.
(Håper dette hjelper litt til dere som ligger rett bak meg i løypa )
Skal ringe Bodø gynekologiske klinikk i morgen og høre angående time. Forhåpentligvis går det fint, selv om jeg ideelt sett skulle ha ringt tidligere. Men, sånn går det.
Fin oppdatering! Tipper de er vant til å ta inn på litt kort varsel når det kommer til slike forespørsler
Får håpe, haha..worst case får jeg bare si fra til St. Olavs at Bodø ikke hadde kapasitet, for da må vel bare de ordne det der. Er kortere til Bodø enn Trondheim herfra, men.. bor ca midt mellom, så begge deler GÅR bra, om ikke annet går.