mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Åååh, følger spent med Masse lykke til imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ikke noe kjekt ut men håper på gode nyheter i morgen! Spennende!Takk
Håper virkelig jeg er nesten ferdig-stimulert altså.. Har så trykk i magen, og det var VELDIG merkbart nå i kveld. Ganske ubehagelig, egentlig. >< Spent på hva kontrollen sier!
Har heldigvis ikke direkte vondt, men er ganske ubehagelig. har bare hatt 6 dager med stimulering nå, og ikke så høy dose (tror jeg? 150ie bemfola. Er jo den nest minste sprøyta), så skal vel mye til å bli overstimulert med en gang, tipper jeg. Er bare redd jeg må stimuleres mye lengre, for orker ikke gå sånn her lenge
Spent på update
Venter på svar fra St Olavs )
Kontrollen så slik ut. Hadde trodd/håpet det var mer, men jeg forstår ikke sååå mye av disse tallene. Må sikkert stimuleres mer.
Spennende
Nei, de tallene sa ikke meg mye heller, frøken?
Nei.. venter på telefon fra sykepleier >< De har mottatt skjemaet nå i alle fall. Nå er det bare å vente på at de får vurdert det, og ringer.
Åååh, så spennende og nervepirrende på én og samme gang Håper jaggu meg de ringer snart
Ja, er ganske spennende , på godt og vondt
De har i alle fall fått bekreftet at de har mottatt skjemaet. Fikk svar at jeg fikk respons når lege har sett på det, så. Da venter jeg bare på legen.
Update:
Fikk ENDELIG telefon fra St. Olavs. Har nå styret ræva av meg for å finne de riktige medisinene på kort varsel. Dratt innom to apotek. Ringt "mitt" apotek, som igjen ringte et fjerde apotek. Fått hentet, lagt av og bestilt opp. Skal ordne seg!
Videre forløp blir slik;
Bemfola daglig tilogmed lørdag. Fyremadel tilogmed søndag. Gonapeptyl (?) på søndag, deretter uttak på tirsdag. Men, det blir ikke noe innsett. De synes risikoen for overstimulering var for stor, mtp antallet eggposer.
Og i desember kommer EL så sent at jeg tror ikke jeg får innsett før i januar
Update:
Fikk ENDELIG telefon fra St. Olavs. Har nå styret ræva av meg for å finne de riktige medisinene på kort varsel. Dratt innom to apotek. Ringt "mitt" apotek, som igjen ringte et fjerde apotek. Fått hentet, lagt av og bestilt opp. Skal ordne seg!
Videre forløp blir slik;
Bemfola daglig tilogmed lørdag. Fyremadel tilogmed søndag. Gonapeptyl (?) på søndag, deretter uttak på tirsdag. Men, det blir ikke noe innsett. De synes risikoen for overstimulering var for stor, mtp antallet eggposer.
Neeeii, hvaaa, er det sant Veldig leit mtp innsett, men altså dette høres ut som mange fine potensielle eskimoer!! Håper de plutselig ombestemmer seg på tirsdag - er det mulig??
Så dumt at det ikke blir noe innsett. Men tror det er lurt. Jeg hadde og 150 med bemfola i 11 dager når jeg ble overstimulert. Da hadde jeg 15 store folikker på hver eggleder og de tok ut 21 egg modne egg. Så sikkert kanskje derfor du kjente så press ettersom du har en del folikker. De små kan enda bli store. Så det er nok derfor de har valgt å ikke ta sjansen på å overstimulere deg. Jeg var kjempe dårlig og unner deg ikke det. Pluss det er ikke bra å sett inn ved overstimulering siden HCG vil bidra til å gjøre det verre.
Jeg husker selv at jeg ble kjempe lei meg når de sa at det ikke ble innsett. Men vi for håpe de får ut mange fine egg som de kan befrukte og at du får mange på frys
sende deg mange lykketanker
Jeg aner ikke hva som er mulig, men de har jo byttet sprøyte på meg. Skulle egentlig ta ovitrellen, men skal nå ta gonapeptyl som hemmer hormonene mer, så.. tror det er bestemt >< litt kjedelig da, men hører det er ganske jævlig å være overstimulert. Får bare håpe på at kvaliteten på eggene blir bra i alle fall
Update:
Videre forløp blir slik;
Takk for detOkei... krysser alt jeg har for mange fine egg av god kvalitet
Det var leit å høre, snille du, men etter hva jeg har skjønt er det helt forferdelig å bli overstimulert. Venninna gikk gjennom det samme som deg- ble uttak av egg men innsett først mnd etterpå. Leit at det da ikke går i desember heller pga jula, føles nok utrolig urettferdig Sender deg en stor klem
Åh, så kjipt at det ikke blir innsett i denne runden! Men det er vel et godt tegn at det er mange eggposer? Håper det blir mange gode eskimoer på frysUpdate:
Videre forløp blir slik;