Sånn. Da har jeg noen dager fri, i alle fall
Har frihelg, og skulle egentlig jobbe mandag-tirsdag også, men pga uttaket så har vi ordnet meg fri de to dagene. Så.. Ingen jobb frem til neste fredag. Det skal bli egentlig ganske greit. Er ikke så mye murringer i dag, men jeg føler meg SVÆR, og er altså skikkelig oppblåst. Ikke bør jeg løfte tungt heller (leste det kunne øke risikoen for vridde eggledere eller noe, når man ble stimulert), så.. Greit å være hjemme, og slippe tenke på sånt.
Bare ligge og la eggene gro.
Skal prøve få hentet den siste Bemfolaen jeg trenger og. Var ikke bare bare å få tak i alle medisinene jeg trengte i Bodø. Var innom to apotek for å få det de hadde inne av ting, og det jeg trengte frem til fredag (fikk tak i oxynormen på ene apoteket og fyremadel + 2 Bemfola på et annet). Ringte et av mine lokale apotek for å få tak i en siste Bemfola - og resten av det jeg trengte. De greide ikke få tak i gonapeptyl.. men, et annet apotek i nærheten, på vei fra Bodø > hjem hadde det. Så de ringte dem, og fikk dem til å reservere og klargjøre det de hadde inne: Så der fikk jeg tak i Zofran, Dexametason og Gonapeptyl.. Nå håper jeg bare de får inn den siste Bemfolaen jeg trenger til i morgen; de SA de skulle greie få det til da
men det er altså det siste jeg mangler av medisiner denne runden.
Planen fremover er å ta det med ro i helgen. Skal ta Bemfola frem til og med lørdag, fyremadel til og med søndag. På søndag skal det settes to sprøyter med gonapeptyl, for eggløsningen - men også for å regulere ned hormonene (istedenfor ovitrelle, som jeg egentlig skulle hatt). Den skal visst settes NØYAKTIG 20.15.
På mandag reiser vi til Trondheim. Overnatter på hotell. Tirsdag Kl 6.45, så må jeg ha spist frokost: for da skal jeg hive innpå en cocktail av oxynorm, Zofran, Dexametason, Paracet og Ibux. Timen begynner 7.45, men vi bør være der 15 min før pga sædprøven. Og så må jeg bli liggende en halvtime etter uttak, bare så de er sikker på at jeg ikke dævver der jeg ligger.
Jeg aner ikke i hvilken form jeg blir å være i etter uttak, og hvordan jeg reagerer på morfin, men regner med det blir oppdatering på antall egg og alt, ganske fort etter jeg er kommet på hektene igjen i alle fall