Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Åh, så kjipt at det ikke blir innsett i denne runden! ❤️ Men det er vel et godt tegn at det er mange eggposer? Håper det blir mange gode eskimoer på frys ❤️

Tja, vet ikke? Hvis de først skal fryse, så håper jeg ALLE modner og blir krute gode gullegg :P Litt kjipt å få stopp, også får de kun ut de sju som er relativt godt modnet (.. med tanke på at en del sikkert blir å falle fra, og.)

Så kjipt at det ikke blir innsett. Håper du får mange på frys :)

Sånn. Da har jeg noen dager fri, i alle fall :)
Har frihelg, og skulle egentlig jobbe mandag-tirsdag også, men pga uttaket så har vi ordnet meg fri de to dagene. Så.. Ingen jobb frem til neste fredag. Det skal bli egentlig ganske greit. Er ikke så mye murringer i dag, men jeg føler meg SVÆR, og er altså skikkelig oppblåst. Ikke bør jeg løfte tungt heller (leste det kunne øke risikoen for vridde eggledere eller noe, når man ble stimulert), så.. Greit å være hjemme, og slippe tenke på sånt. :P Bare ligge og la eggene gro.

Skal prøve få hentet den siste Bemfolaen jeg trenger og. Var ikke bare bare å få tak i alle medisinene jeg trengte i Bodø. Var innom to apotek for å få det de hadde inne av ting, og det jeg trengte frem til fredag (fikk tak i oxynormen på ene apoteket og fyremadel + 2 Bemfola på et annet). Ringte et av mine lokale apotek for å få tak i en siste Bemfola - og resten av det jeg trengte. De greide ikke få tak i gonapeptyl.. men, et annet apotek i nærheten, på vei fra Bodø > hjem hadde det. Så de ringte dem, og fikk dem til å reservere og klargjøre det de hadde inne: Så der fikk jeg tak i Zofran, Dexametason og Gonapeptyl.. Nå håper jeg bare de får inn den siste Bemfolaen jeg trenger til i morgen; de SA de skulle greie få det til da :P men det er altså det siste jeg mangler av medisiner denne runden.

Planen fremover er å ta det med ro i helgen. Skal ta Bemfola frem til og med lørdag, fyremadel til og med søndag. På søndag skal det settes to sprøyter med gonapeptyl, for eggløsningen - men også for å regulere ned hormonene (istedenfor ovitrelle, som jeg egentlig skulle hatt). Den skal visst settes NØYAKTIG 20.15.
På mandag reiser vi til Trondheim. Overnatter på hotell. Tirsdag Kl 6.45, så må jeg ha spist frokost: for da skal jeg hive innpå en cocktail av oxynorm, Zofran, Dexametason, Paracet og Ibux. Timen begynner 7.45, men vi bør være der 15 min før pga sædprøven. Og så må jeg bli liggende en halvtime etter uttak, bare så de er sikker på at jeg ikke dævver der jeg ligger.

Jeg aner ikke i hvilken form jeg blir å være i etter uttak, og hvordan jeg reagerer på morfin, men regner med det blir oppdatering på antall egg og alt, ganske fort etter jeg er kommet på hektene igjen i alle fall :)

Sånn. Da har jeg noen dager fri, i alle fall :)
Har frihelg, og skulle egentlig jobbe mandag-tirsdag også, men pga uttaket så har vi ordnet meg fri de to dagene. Så.. Ingen jobb frem til neste fredag. Det skal bli egentlig ganske greit. Er ikke så mye murringer i dag, men jeg føler meg SVÆR, og er altså skikkelig oppblåst. Ikke bør jeg løfte tungt heller (leste det kunne øke risikoen for vridde eggledere eller noe, når man ble stimulert), så.. Greit å være hjemme, og slippe tenke på sånt. :p Bare ligge og la eggene gro.

Skal prøve få hentet den siste Bemfolaen jeg trenger og. Var ikke bare bare å få tak i alle medisinene jeg trengte i Bodø. Var innom to apotek for å få det de hadde inne av ting, og det jeg trengte frem til fredag (fikk tak i oxynormen på ene apoteket og fyremadel + 2 Bemfola på et annet). Ringte et av mine lokale apotek for å få tak i en siste Bemfola - og resten av det jeg trengte. De greide ikke få tak i gonapeptyl.. men, et annet apotek i nærheten, på vei fra Bodø > hjem hadde det. Så de ringte dem, og fikk dem til å reservere og klargjøre det de hadde inne: Så der fikk jeg tak i Zofran, Dexametason og Gonapeptyl.. Nå håper jeg bare de får inn den siste Bemfolaen jeg trenger til i morgen; de SA de skulle greie få det til da :p men det er altså det siste jeg mangler av medisiner denne runden.

Planen fremover er å ta det med ro i helgen. Skal ta Bemfola frem til og med lørdag, fyremadel til og med søndag. På søndag skal det settes to sprøyter med gonapeptyl, for eggløsningen - men også for å regulere ned hormonene (istedenfor ovitrelle, som jeg egentlig skulle hatt). Den skal visst settes NØYAKTIG 20.15.
På mandag reiser vi til Trondheim. Overnatter på hotell. Tirsdag Kl 6.45, så må jeg ha spist frokost: for da skal jeg hive innpå en cocktail av oxynorm, Zofran, Dexametason, Paracet og Ibux. Timen begynner 7.45, men vi bør være der 15 min før pga sædprøven. Og så må jeg bli liggende en halvtime etter uttak, bare så de er sikker på at jeg ikke dævver der jeg ligger.

Jeg aner ikke i hvilken form jeg blir å være i etter uttak, og hvordan jeg reagerer på morfin, men regner med det blir oppdatering på antall egg og alt, ganske fort etter jeg er kommet på hektene igjen i alle fall :)

Så greit å ikke jobbe når det står på som verst nå! Å ligge på sofaen og ta det helt kuli - det fortjener du:D For et styr med de medisinene! Her var testen helt blenda i dag 12dpo, så håper og tror tr er rett rundt hjørnet. Nesten så jeg satser på at litt sengekos skal fremprovosere den i kveld:p Blir i hvert fall å kjøpe inn medisiner i morgen for sikkerhets skyld.

Tenk at det snart er uttak! Har dere fått fikset alt av reise og hotell gjennom pasientreiser? Det var en skikkelig cocktail, ja! Gruver meg litt til den, kjenner jeg. Aldri tatt noe sterkere enn Paracet:p

Det høres ut som du har en veldig fin plan, håper helgen går fort:smiley-angelic003

Så greit å ikke jobbe når det står på som verst nå! Å ligge på sofaen og ta det helt kuli - det fortjener du:D For et styr med de medisinene! Her var testen helt blenda i dag 12dpo, så håper og tror tr er rett rundt hjørnet. Nesten så jeg satser på at litt sengekos skal fremprovosere den i kveld:p Blir i hvert fall å kjøpe inn medisiner i morgen for sikkerhets skyld.

Tenk at det snart er uttak! Har dere fått fikset alt av reise og hotell gjennom pasientreiser? Det var en skikkelig cocktail, ja! Gruver meg litt til den, kjenner jeg. Aldri tatt noe sterkere enn Paracet:p

Det høres ut som du har en veldig fin plan, håper helgen går fort:smiley-angelic003

Ikke ordnet noe nei, men tenkte kanskje slenge inn en søknad. Har heller ikke vært god på å be om spesifiserte kvitteringer. Har kvittering på den verste utleggingen (apotek altså), men glemt de andre >< prøver å maile for å få ordnet det. Makan til styr.. Helt ræva at det ikke kan ligge elektronisk. Jeg har hentet ut reseptene, da må det nesten være en selvfølge at jeg har BETALT dem og.

Sprøytedag 11.
Siste Bemfola er tatt. Fyremadel kl 11 i morgen (siste!!) Og så eggløsningssprøyter på kvelden. Skal bli såå digg å bli ferdig å stikke på en stund..! Mista mer og mer teken på stikkinga; i dag ville ikke sprøyten inn skikkelig :')

Jaja. Snart ferdig. :)

Uansett - jeg VAGGER. Den der klasen av egg jeg går med, rognen, som jeg kaller den, tar skikkelig plass :P Det er vanskelig å bøye seg, og, ja. Jeg ser litt ut som jeg gjør som kjempegravid. Magen buler og jeg går omtrent i samme stil som en gås. ;)
Skal bli litt digg å bli punktert på tirsdag. Gledes..!

Sprøytedag 11.
Siste Bemfola er tatt. Fyremadel kl 11 i morgen (siste!!) Og så eggløsningssprøyter på kvelden. Skal bli såå digg å bli ferdig å stikke på en stund..! Mista mer og mer teken på stikkinga; i dag ville ikke sprøyten inn skikkelig :')

Uansett - jeg VAGGER. Den der klasen av egg jeg går med, rognen, som jeg kaller den, tar skikkelig plass :p Det er vanskelig å bøye seg, og, ja. Jeg ser litt ut som jeg gjør som kjempegravid. Magen buler og jeg går omtrent i samme stil som en gås. ;)
Nå er du snart ferdig å legge egg! Gleder meg til å høre hvor mange du får ut ❤️ hvor mange dager ruger de før de går i frysen?

Nå er du snart ferdig å legge egg! Gleder meg til å høre hvor mange du får ut ❤️ hvor mange dager ruger de før de går i frysen?

Jeg aner ikke. Ikke fått noe plan der, egentlig :) Skal gi oppdatering så snart jeg selv får beskjed! :) Vet ikke hva som er normalt..? Om de fryser litt av hvert, eller at alle dyrkes til blasto..?

Jeg aner ikke. Ikke fått noe plan der, egentlig :) Skal gi oppdatering så snart jeg selv får beskjed! :) Vet ikke hva som er normalt..? Om de fryser litt av hvert, eller at alle dyrkes til blasto..?
Aner ikke! Mine skulle dyrkes til blasto, men om mange faller fra kan det jo hende de vurderer annerledes.. Ny verden dette her..

Aner ikke! Mine skulle dyrkes til blasto, men om mange faller fra kan det jo hende de vurderer annerledes.. Ny verden dette her..

Helt nytt; jeg har helt ærlig null peiling. Må bare ta dette forsøket som det kommer. Får nok mer svar ila neste uke :)

Sprøytedag 11.

Uansett - jeg VAGGER. Den der klasen av egg jeg går med, rognen, som jeg kaller den, tar skikkelig plass :p Det er vanskelig å bøye seg, og, ja. Jeg ser litt ut som jeg gjør som kjempegravid. Magen buler og jeg går omtrent i samme stil som en gås. ;)

HAHA. Nå lo jeg godt her jeg så deg for meg:laughing002 Noe som er ganske interessant i seg selv, siden jeg ikke vet hvordan du ser ut:laughing005 Blir interessante dager fremover hører jeg:happy090 Gleder meg skikkelig til tirsdag!:happy093.

HAHA. Nå lo jeg godt her jeg så deg for meg:laughing002 Noe som er ganske interessant i seg selv, siden jeg ikke vet hvordan du ser ut:laughing005 Blir interessante dager fremover hører jeg:happy090 Gleder meg skikkelig til tirsdag!:happy093.

Ja, du skal få høre :P blir full oppdatering når jeg er i form til det :)

Synes jeg merker mest symptomer på kvelden. Kanskje det er bare fordi Bemfolaen har fått tid til å virke da. Setter jo alt klokka 11, så utover ettermiddagen og kvelden må det vel ha fått virket litt. :P

Har siden tirsdag følt meg tung i magen. Blitt mer og mer press - slik som når jeg er gravid, og man har en baby som tar plass. Nå føler jeg det VIRKELIG opptar plass der inne. Murrer ganske, og veldig FULL i magen, føles det som. Nesten tungpustet blitt. Oh well. Siste sprøytedag i morgen, og da er det KUN nedreguleringsprøyter som skal til. Fyremadel og Gonapeptyl.
Spent på når jeg kan forvente mens etter uttaket. Ser mange får tidligere mens etter gonapeptyl enn i en normal syklus; så får håpe :)
Ønsker innsett så snart som mulig, og om det ikke blir i desember, så håper jeg det ikke blir så sent i januar i alle fall. :)

Da er det straks på tide med siste sprøyter (20.15)! Har smugtittet. Spoiler alert; disse sprøytespissene er ca lik størrelse som fyremadel. Jeg skal sette to stykk gonapeptyl, og jeg synes fyremadelen de siste dagene har vært ubehagelig, så jeg gruer bittelitt til å stikke nå, men.. SISTE sprøytene. ><

I morgen blir det bare kjøring, så.. :)

Da er det straks på tide med siste sprøyter (20.15)! Har smugtittet. Spoiler alert; disse sprøytespissene er ca lik størrelse som fyremadel. Jeg skal sette to stykk gonapeptyl, og jeg synes fyremadelen de siste dagene har vært ubehagelig, så jeg gruer bittelitt til å stikke nå, men.. SISTE sprøytene. ><

YEAH, siste sprøytene:hello2

Nå blir det tur på dere! Snart uttak :smiley-bounce012

Back
Topp