Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Åååh, ikke lenge til uttak nå:nailbiting::wav:Heartred

Åååh, ikke lenge til uttak nå:nailbiting::wav:Heartred

Nei o.O
Når gubben straks kommer hjem, er det bare å hive seg i bilen og kjøre. Tror jeg skal lage meg en Power-smoothie først, for vi trenger både energien og immunforsvaret :p
Så er det å sove på hotellet, og opp kl 6 for å gjøre seg klar. Spise. Pre-meds. Kjøre til sykehuset. Sædprøve. Time 7.45...

Fant noe fine bilder...

Uterus-.jpg

Det er jo ikke rart det blir mye press overalt når folliklene begynner bli 1-2 cm hver i diameter, også har man 13+ stk på ene siden ><

Også, dette:
grading-blog-table-1.jpg

Blir spennende å se hva jeg evt får på frys.

Also, jeg burde ikke google så masse, for lesingen med alle nålene oppi glufsa, kjentes ikke direkte beroligende :p

Also, jeg burde ikke google så masse, for lesingen med alle nålene oppi glufsa, kjentes ikke direkte beroligende :p

Tror ikke du merker så mye til, man er ganske så bra bedøvd, tror jeg
Venninna mi var helt borte i morfin iallefall:):Heartred men selvsagt, forstår tankegangen din:rolleyes:

Hahhaa, fikk også litt hetta av det bildet ditt der:hilarious::hilarious: Iiik.
Kjør forsiktig, er såå spent på morgendagen! Forresten; husker du spurte ang den syvende Bemfolaen som liksom egentlig virker å være til overs. Nå ble den vel ikke det hos deg, men burde jeg (siden jeg har såpass god tilgang på medisiner her i Oslo) bare vente med å kjøpe den til fredag?

Hahhaa, fikk også litt hetta av det bildet ditt der:hilarious::hilarious: Iiik.
Kjør forsiktig, er såå spent på morgendagen! Forresten; husker du spurte ang den syvende Bemfolaen som liksom egentlig virker å være til overs. Nå ble den vel ikke det hos deg, men burde jeg (siden jeg har såpass god tilgang på medisiner her i Oslo) bare vente med å kjøpe den til fredag?

Hvis du har veldig god tilgang på medisiner, så går det sikkert greit..? Du trenger bare, som det skal stå i brevet, kjøpe inn medisiner så det rekker til første kontroll. :)

Masse lykke til :D:D:D

Spennende dag i morgen!! Lykke til :Heartred
:wav

Masse lykke til ❤️

Av de fire egguttakene mine har jeg hatt 2 vonde og 2 greie, men du blir rimelig fint dopet ned og er nok bare glad det er overstått :)

Masse lykke til ❤️

Av de fire egguttakene mine har jeg hatt 2 vonde og 2 greie, men du blir rimelig fint dopet ned og er nok bare glad det er overstått :)

Takk ♥️

Tenker det får bare funke med dopet :P Like greit å ikke tenke så mye på det - må nesten bare gjøre det uansett :)

Lykke til i morgen! Skal tenke på deg og sende gode tanker:love7

Lykke til idag:signs003 Er med deg i tankene mine:Heartred

Back
Topp