Nei, jaggu ikke noe for pyser.. Gledes til å få respons fra St. Olavs. Får trøste meg med at så lenge jeg ikke hører noe, så er det NOE som klarer seg videre.. Håper sånn på å få et lite lager, sånn at jeg slipper gjøre dette igjen...
Jeg er egentlig mest sliten. Jeg kan ikke forklare hvordan det er, skikkelig, og jeg er glad jeg ikke skulle ha jobb i dag uansett (sykemeldt likevel for i dag, da, men vi har så lite folk å ta av..). Jeg satt jo bare og skalv den halvtimen jeg måtte ligge til observasjon etterpå. Var vel i forholdsvis fin form - men det er noe med den traumen som henger i kroppen, etter å ha hatt såpass vondt. Jeg kjente meg utmattet og skjelven på innsiden.
Nå er jeg fremdeles bare utmattet og sår (... Det kjennes at jeg har fysiske sår på innsiden liksom).
Jeg kan sammenligne det med fødselstraumer. SÅNN ettervirkning i kroppen. Som om kroppen har gått gjennom noe skikkelig hardt, og det sitter sånne ringvirkninger igjen av det. Man er bare.. sliten og sår.
... Det var ikke like vondt som en fødsel, altså. Men etter en fødsel får man bedre premie etterpå, så.. i forhold til hva jeg sitter igjen med..
Enkelt forklart; jeg er utmattet, det svir lett i skjeden og i skjedeåpningen, livmoren er øm etter å ha blitt trykket og flyttet rundt på og eggstokkene er ømme.
Jeg dør ikke, og er nok i relativt fin form, men siden det føles så resultatløst, så er ikke psyken helt på topp i dag heller.
Satser på det blir bedre i når det fysiske har gitt seg