Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Det fryseforsøket blir det bebis av
Det blir bebis, kjære du
Må bare det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fryseforsøket blir det bebis av
Det blir bebis, kjære du
Jeg er så spent på telefonen fra klinikken på mandag
Jeg og! Men prøver stålsette meg for at de ikke ringer før tirsdag, sånn at jeg ikke blir sittende på vent. Spennende å tenke på dog. Søndag morgen er det 5 dager siden uttak, og i løpet av dagen så fryser de ned mine kommende kanskjebabyer! Måtte det være sterke og gode spirefrø, som fester seg på første forsøk
Prøver så godt jeg kan å ikke ha særlig forventninger. Har et håp om 4-5 stk på frys (da MÅ det da bli en baby eller to!), men det KAN jo også ha gått skikkelig skeis ila helga nå.
Men åh, jeg ER altså spent..!
Forstår godt duber bra spent nå, ja
Må være ganske så nervepirrende å vente på, da er det greit å holde seg opptatt med andre ting Ah trodde de med sikkerhet ringte på mandag Mhm, tenk det, du- skalblibabyer på frys er det snakk om å muligens sette inn to samtidig?
Å hjelpe meg for en prosess du har vært igjennom
Ikkje for pyser dette her, ser eg!
Rå dame, som holder ut smerten - imponerende
Nå må det bli baby - det er såå fortjent
Krysser fingre for at mange er levedyktige - masse lykke til
Krysser fingrene for gode resultater! 4-5 på frys er sjeldent (så du er forberedt på det), men 2-3 fine håper vi i det minste på
I kveld blir det ost og kjeks, og vin!
Jeg drikker aldri vin. Og egentlig er jeg ikke sånn kjempefan av det heller. Men.. OST! Det er jeg fan av. En sånn mager trøst oppi alt, haha.
Er egentlig litt forberedt på det meste >< synes bare det burde være noe mer "pay off", så jeg HÅPER selvsagt på et ekstraordinært resultat
(Bare realistisk etter noen forsøk selv )
Gleder meg til å lese om resultatet ditt
Jeg kjenner litt på at jeg ikke hører til i noe IKM-grupper akkurat nå, og heller ikke månedsgruppene på assistert. Så, dagboken blir mer naturlig å lufte tanker. Blir litt overdrevent med oppdateringer - for det skjer jo egentlig ingenting nytt atm
Men..!
Tenk at, i dag, så fryses mest sannsynlig noen kanskjebabyer Jeg håper de er raske på tråden i morgen. Jeg er spent! Men får stålsette meg litt, for det ER jo en god mulighet for at de drøyer et par dager før de har tid til å ringe.
Men, fra nå er det i alle fall ingen flere som blir å falle fra. De eggene som blir fryst i dag, kommer til å være bra egg med gode sjanser for å bli til en perfekt liten baby
TENK DET Åå, så spent jeg er med deg
Når er det du skulle ha neste UL? Jeg er spent på dine vegne og, til når du får uttak og sånt!
Tirsdag morgen
Ikke lenge igjen! Føler du at noe mer har skjedd?
Håper det har poppet frem et par til eggposer, og at du kan starte rett på ovitrelle. Satser på uttak før helga, eller?