Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Ååh, hele 4 stykker♥️ Blir det innsett neste syklus eller syklusen etter der igjen?

Får vite mer på fredag eller mandag ♥️ Skulle sende melding på Crypho på fredag for da hadde legen fått gått gjennom uttaket mitt og sånt.
 
Får vite mer på fredag eller mandag ♥️ Skulle sende melding på Crypho på fredag for da hadde legen fått gått gjennom uttaket mitt og sånt.
Herlighet, så spennende! Håper uken går fort nå, da :)
 
UPDATE UPDATE!!!

Jeg fikk telefon fra St Olavs!
Hun kunne meddele at de fant 15 egg etter uttaket.
De bestemte seg for å bruke ICSI på alle 15...

Dagen etter, var det dog kun 4 stk av disse 15 som hadde blitt befruktet og begynt å dele seg.
... Men.. alle sammen av disse har overlevd veien videre, og jeg har nå 4 fine blastoer på frys ♥️

Jeg er derfor egentlig veldig glad for at jeg ikke fikk noe oppdatering underveis. Tenk å gått ei halv uke å spekulere på kun 4 stk o_O
Så.. alt i alt er jeg fornøyd med resultatet! ♥️


Jeg fikk beskjed om å ta kontakt via Crypho på fredag. Dette fordi legen ikke har fått vurdert uttaket og sånt enda; så sykepleierene har ingenting å gå på før nær helga. Da skulle jeg gi beskjed hvor i syklusen jeg var nå (mtp at menstruasjonen er startet). :)
Åh, dette er jo utrolig bra! Nå ble jeg veldig glad på deres vegne! Nå skal det bli baby ❤️
 
Så flott at du fikk 4 blasto på frys! Nå blir det baby :Heartred
 
Spent på hva du får av info fredag eller mandag:Heartred
 
Du skal få høre ;)
Forhåpentligvis er det en videre SNARLIG plan angående innsett. Helst i første halvdel av januar :p

Ja, jeg følger spent med, frøken:Heartred Håper på fortest mulig innsett for deg, da blir det bebis vettu:binkybaby:love7
 
Nå skal det bli bebis, søta:Heartred Høres ut som en god plan:thumleft
 
Status: CD6. TR gav seg i går på dagtid, så ble faktisk bare litt over fire døgn. Herlig! Ingen menssmerter heller. Om det kunne være SÅNN hver gang... :)

Sendte melding på Crypho til St Olavs i går kveld/morges. Ble ingen svar i dag, men forhåpentligvis får jeg noe respons på mandagen. Har veldig lyst på å få den behandlingsplanen...
Fikk også brevet fra St. Olavs i dag, med info om status - mindre info der enn det jeg fikk på tlf, bortsett fra at det der stod at 5 stk ble befruktet, istedenfor 4 :p Men er jo fremdeles 4 på frys, så spilte ingen stor rolle ;)

På et vis, er det VELDIG lenge til januar.. Men, på den andre siden; jeg har så mye å pakke inn og gjøre. Denne helga har jeg fri, og jeg har egentlig en million ting jeg skulle fått gjort, når jeg likevel HAR fri :p Julegaver, kalendergaver, noe familiebilde hørte jeg rykter om.. Også har ene katten skadet øyet sitt, og må få øyedråper tilsammen 7 ganger i løpet av en dag, frem til torsdag.. (Idiot; ikke vits i å drive sloss sånn!).

Skulle også tømt garasjen (.. lage kjempebål!), plukke av takboksen, pynta ferdig til jul, brodere ferdig en kalender, blæææh.... Neida. Tiden går nok fort, plutselig er det jul og nyttår.
 
Status: CD6. TR gav seg i går på dagtid, så ble faktisk bare litt over fire døgn. Herlig! Ingen menssmerter heller. Om det kunne være SÅNN hver gang... :)

Sendte melding på Crypho til St Olavs i går kveld/morges. Ble ingen svar i dag, men forhåpentligvis får jeg noe respons på mandagen. Har veldig lyst på å få den behandlingsplanen...
Fikk også brevet fra St. Olavs i dag, med info om status - mindre info der enn det jeg fikk på tlf, bortsett fra at det der stod at 5 stk ble befruktet, istedenfor 4 :p Men er jo fremdeles 4 på frys, så spilte ingen stor rolle ;)

På et vis, er det VELDIG lenge til januar.. Men, på den andre siden; jeg har så mye å pakke inn og gjøre. Denne helga har jeg fri, og jeg har egentlig en million ting jeg skulle fått gjort, når jeg likevel HAR fri :p Julegaver, kalendergaver, noe familiebilde hørte jeg rykter om.. Også har ene katten skadet øyet sitt, og må få øyedråper tilsammen 7 ganger i løpet av en dag, frem til torsdag.. (Idiot; ikke vits i å drive sloss sånn!).

Skulle også tømt garasjen (.. lage kjempebål!), plukke av takboksen, pynta ferdig til jul, brodere ferdig en kalender, blæææh.... Neida. Tiden går nok fort, plutselig er det jul og nyttår.

Hadde håpet at du fikk svar idag, men mandag it is:)

Skjønner du synes januar er langt unna, men er faktisk "kun" snakk om en måned, kjære du:Heartred Hvis man tenker på at julemnd som regel pleier å gå veldig fort, er dog et litt spesielt år i år, men man kan jo fremdeles treffe familie:happy: Ser her du har nok å sette igang med:joyful:
Og en riktig god bedring til pusen:Heartred
Sender deg en stor, god bamseklem, søta:smiley-angelic003:Heartbigred
 
Hadde håpet at du fikk svar idag, men mandag it is:)

Skjønner du synes januar er langt unna, men er faktisk "kun" snakk om en måned, kjære du:Heartred Hvis man tenker på at julemnd som regel pleier å gå veldig fort, er dog et litt spesielt år i år, men man kan jo fremdeles treffe familie:happy: Ser her du har nok å sette igang med:joyful:
Og en riktig god bedring til pusen:Heartred
Sender deg en stor, god bamseklem, søta:smiley-angelic003:Heartbigred

Mandag it is, ja! Da bør de få svart. :)

Regner med måneden går fort; mye å gjøre og liten tid :p
 
Mandag it is, ja! Da bør de få svart. :)

Regner med måneden går fort; mye å gjøre og liten tid :p

Håper at denne mnd går fort for deg:happy:
Må vente heeelt til mandag med å få svar, da har man noe å vente på i hælja og:wacky: Imorgen skal vi pynte pepperkakehus:joyful: Og søndag er det bursdag:p
 
Status: CD6. TR gav seg i går på dagtid, så ble faktisk bare litt over fire døgn. Herlig! Ingen menssmerter heller. Om det kunne være SÅNN hver gang... :)

Sendte melding på Crypho til St Olavs i går kveld/morges. Ble ingen svar i dag, men forhåpentligvis får jeg noe respons på mandagen. Har veldig lyst på å få den behandlingsplanen...
Fikk også brevet fra St. Olavs i dag, med info om status - mindre info der enn det jeg fikk på tlf, bortsett fra at det der stod at 5 stk ble befruktet, istedenfor 4 :p Men er jo fremdeles 4 på frys, så spilte ingen stor rolle ;)

På et vis, er det VELDIG lenge til januar.. Men, på den andre siden; jeg har så mye å pakke inn og gjøre. Denne helga har jeg fri, og jeg har egentlig en million ting jeg skulle fått gjort, når jeg likevel HAR fri :p Julegaver, kalendergaver, noe familiebilde hørte jeg rykter om.. Også har ene katten skadet øyet sitt, og må få øyedråper tilsammen 7 ganger i løpet av en dag, frem til torsdag.. (Idiot; ikke vits i å drive sloss sånn!).

Skulle også tømt garasjen (.. lage kjempebål!), plukke av takboksen, pynta ferdig til jul, brodere ferdig en kalender, blæææh.... Neida. Tiden går nok fort, plutselig er det jul og nyttår.

Altså, en smertefri tr fortjente du etter DET uttaket ditt, altså!:joyful: Tenk at du har fire skjønninger på frys. Det er så fantastisk å tenke på! Jeg tar meg selv i å sende mange gode tanker til inkubatorene på St. Olavs, forsøker å se for meg hvor stor de er nå, hvor mange som henger med, og skulle nesten ønske jeg kunne vært der og passet på dem:hilarious: Haha, tror det har klikka litt for fruen her.

Wow, du HAR virkelig nok å henge fingrene i denne helga:hilarious: Men greit med litt prosjekter nå, også kan vi «sitte på ræva» med god samvittighet etter jul:p
 
Altså, en smertefri tr fortjente du etter DET uttaket ditt, altså!:joyful: Tenk at du har fire skjønninger på frys. Det er så fantastisk å tenke på! Jeg tar meg selv i å sende mange gode tanker til inkubatorene på St. Olavs, forsøker å se for meg hvor stor de er nå, hvor mange som henger med, og skulle nesten ønske jeg kunne vært der og passet på dem:hilarious: Haha, tror det har klikka litt for fruen her.

Wow, du HAR virkelig nok å henge fingrene i denne helga:hilarious: Men greit med litt prosjekter nå, også kan vi «sitte på ræva» med god samvittighet etter jul:p

grading-blog-table-1.jpg

Jeg sendte denne til venninnen min, med hjerte rundt den siste, og skrev; "se, bilde av babyene mine ♥️" :')

Håper på gullegget i januar; da blir det tidlig oktobertermin, og babyen kommer mest sannsynlig i slutten av september. ♥️

Og ja. Men altså.. den energien...
Nå er jeg ikke stått opp enda. Gubben ordnet treåringen tv og mat før han dro, også fant hun nettbrettet sitt - så jeg hører henne nyse og gjespe der i stua, men.. ellers er hun ganske så stille. Prøver samle energi før jeg får kommet meg opp.. Alle de pakkene å pakke inn. Kjenner at det ER tiltak. Også vet jeg ikke helt hvor jeg skal sende ungene så jeg får pakket kalenderen :p
 
Håper at denne mnd går fort for deg:happy:
Må vente heeelt til mandag med å få svar, da har man noe å vente på i hælja og:wacky: Imorgen skal vi pynte pepperkakehus:joyful: Og søndag er det bursdag:p

Vel, helga blir å gå alt for fort uansett. Skulle gjerne hatt et par tre dager ekstra. Også har jeg kveldsskift på mandag, så da ønsker jeg meg i alle fall mer helg. Det er vanskelig å beskrive hvor psykisk vondt et kveldsskift faktisk gjør, men jeg kjenner det i hele kroppen. o_O

Pepperkakehus, ja.. det blir i desember - det får sikkert stå i maks to dager før kattene har hevet det i gulvet :p

Blir bra med bursdag, sikkert!
Eldste hadde bursdag i går. Hun fylte 11, og fikk ny telefon av eksen min (yngste's far). Da ble hun glad :) Hun fikk bare noe godteri av meg, med beskjed om at hun fikk stor julegave, så.. liten bursdagsgave. :p
 
Back
Topp