Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Vis vedlegget 342140
Jeg sendte denne til venninnen min, med hjerte rundt den siste, og skrev; "se, bilde av babyene mine ♥️" :')

Håper på gullegget i januar; da blir det tidlig oktobertermin, og babyen kommer mest sannsynlig i slutten av september. ♥️

Og ja. Men altså.. den energien...
Nå er jeg ikke stått opp enda. Gubben ordnet treåringen tv og mat før han dro, også fant hun nettbrettet sitt - så jeg hører henne nyse og gjespe der i stua, men.. ellers er hun ganske så stille. Prøver samle energi før jeg får kommet meg opp.. Alle de pakkene å pakke inn. Kjenner at det ER tiltak. Også vet jeg ikke helt hvor jeg skal sende ungene så jeg får pakket kalenderen :p

Hihi! Den likte jeg. September er en fin mnd det også:Heartred

Heheee, lykke til;)
 
Vel, helga blir å gå alt for fort uansett. Skulle gjerne hatt et par tre dager ekstra. Også har jeg kveldsskift på mandag, så da ønsker jeg meg i alle fall mer helg. Det er vanskelig å beskrive hvor psykisk vondt et kveldsskift faktisk gjør, men jeg kjenner det i hele kroppen. o_O

Pepperkakehus, ja.. det blir i desember - det får sikkert stå i maks to dager før kattene har hevet det i gulvet :p

Blir bra med bursdag, sikkert!
Eldste hadde bursdag i går. Hun fylte 11, og fikk ny telefon av eksen min (yngste's far). Da ble hun glad :) Hun fikk bare noe godteri av meg, med beskjed om at hun fikk stor julegave, så.. liten bursdagsgave. :p

Bra helgen går fort i det minste:happy:

Mannen min jobbet skift før, i 8 år. Det var ikke optimalt for oss.

Spent på om pepperkakehuset får stå i fred for kattungen jeg også, men vi får nå se:p

Ja, pga Corona-tider, så er det kun bestemor som kommer- storfeiring er avlyst. Gratulerer så mye med en 11-åring i huset:cool05:dance008:dance011:happy093 Her blir snuppa også 11 år:happy119 Vi blir å gi en ny pc-mus og noen nye deksler til mobilen og penger.
 
Bra helgen går fort i det minste:happy:

Mannen min jobbet skift før, i 8 år. Det var ikke optimalt for oss.

Spent på om pepperkakehuset får stå i fred for kattungen jeg også, men vi får nå se:p

Ja, pga Corona-tider, så er det kun bestemor som kommer- storfeiring er avlyst. Gratulerer så mye med en 11-åring i huset:cool05:dance008:dance011:happy093 Her blir snuppa også 11 år:happy119 Vi blir å gi en ny pc-mus og noen nye deksler til mobilen og penger.

Høres bra ut! Hadde bestilt deksel til mi, men ikke kommet enda. ><

Helgen kommer til å gå alt for fort.. fordi, jeg driver på sånn her:
"I dag skal jeg pakke inn julegaver! Først trenger jeg frokost.. faen, skulle kanskje egentlig ha baka brød.. må bare.. kaste.. Vet du, NÅ kvitter jeg meg med dette Poul Pava settet. Også har jeg noe drit inni skapet her.. som bare er kaos... Men.."

Det endte opp sånn her:
16065608133775105112939719589866.jpg


Poul Pava på benken. En stygg Kenwood major som bare er i veien på andre siden. Alt innholdet i skapet på gulvet. Vasking av søppelskapet...Jeg skjønner ikke helt hva jeg driver med.. Også ser jeg at jeg trenger noe hyller eller krakker av noe slag, INNI skapet, så jeg vurderer slippe alt og kjøre til byen.
 
Høres bra ut! Hadde bestilt deksel til mi, men ikke kommet enda. ><

Helgen kommer til å gå alt for fort.. fordi, jeg driver på sånn her:
"I dag skal jeg pakke inn julegaver! Først trenger jeg frokost.. faen, skulle kanskje egentlig ha baka brød.. må bare.. kaste.. Vet du, NÅ kvitter jeg meg med dette Poul Pava settet. Også har jeg noe drit inni skapet her.. som bare er kaos... Men.."

Det endte opp sånn her:
Vis vedlegget 342149

Poul Pava på benken. En stygg Kenwood major som bare er i veien på andre siden. Alt innholdet i skapet på gulvet. Vasking av søppelskapet...Jeg skjønner ikke helt hva jeg driver med.. Også ser jeg at jeg trenger noe hyller eller krakker av noe slag, INNI skapet, så jeg vurderer slippe alt og kjøre til byen.

Jeg bestilte fra mytrendyphone, kom etter en uke:)

Oh! Kjenner det KLØR i fingrene for å komme å lage system i det:hilarious: Synes du er kjempeflink:happy: Skjønner du vil ha litt system i alt "kaoset". Jeg er så glad i lister, nok gammeldags sånn. Så skriver jeg liste også starter jeg fra toppen av å gjør det som må gjøres. Krysser av etterhvert som hver av tingene er gjort, så føler jeg personlig for meg selv det blir mindre kaos oppi hodet:hilarious:
 
Jeg bestilte fra mytrendyphone, kom etter en uke:)

Oh! Kjenner det KLØR i fingrene for å komme å lage system i det:hilarious: Synes du er kjempeflink:happy: Skjønner du vil ha litt system i alt "kaoset". Jeg er så glad i lister, nok gammeldags sånn. Så skriver jeg liste også starter jeg fra toppen av å gjør det som må gjøres. Krysser av etterhvert som hver av tingene er gjort, så føler jeg personlig for meg selv det blir mindre kaos oppi hodet:hilarious:

Ebay, kommer sikkert før januar. :p

Jeg kjenner at det klør etter å FÅ system. Jeg hater rot, men er så ufattelig rotete av meg, og dårlig på organisering. Nå blir bare alt liggende på gulvet, også KJØPER jeg et brød, mens jeg ordner noe skruer og annet organiseringsting. Jeg er lei. Vil ha system. Er MYE plass i det skapet som er ubrukt..!!! Og jeg har lite kjøkken, så.. trenger plassen.
 
Ebay, kommer sikkert før januar. :p

Jeg kjenner at det klør etter å FÅ system. Jeg hater rot, men er så ufattelig rotete av meg, og dårlig på organisering. Nå blir bare alt liggende på gulvet, også KJØPER jeg et brød, mens jeg ordner noe skruer og annet organiseringsting. Jeg er lei. Vil ha system. Er MYE plass i det skapet som er ubrukt..!!! Og jeg har lite kjøkken, så.. trenger plassen.

Ja, kjøp et brød, det tar mindre tid og lettere når man har mye annet å styre med:)

Synes du er flink som setter igang. Lettere også, når man tar alt ut av skapet og kan sette det ryddig inn igjen. Kast det du ikke ønsker, så er det mer plass i skapet også er det kvitt det.
 
Ja, kjøp et brød, det tar mindre tid og lettere når man har mye annet å styre med:)

Synes du er flink som setter igang. Lettere også, når man tar alt ut av skapet og kan sette det ryddig inn igjen. Kast det du ikke ønsker, så er det mer plass i skapet også er det kvitt det.

Ja, jeg ble fornøyd!
16065926188561411095396406962581.jpg


Ble ikke en eneste gave pakket inn, men søppelskapet er vaska skikkelig og hjørneskapet fikk NOE form for organisering! Ble ganske bra, synes jeg.
Dumpa en del til en bruktbutikk fra skapene mine. Ligger ikke egentlig helt i min natur å kvitte meg med ting, så føler jeg har fått gjort noe nyttig i dag. ;)
Og nå har jeg bare morgendagen igjen av helga :O
 
Ja, jeg ble fornøyd!
Vis vedlegget 342190

Ble ikke en eneste gave pakket inn, men søppelskapet er vaska skikkelig og hjørneskapet fikk NOE form for organisering! Ble ganske bra, synes jeg.
Dumpa en del til en bruktbutikk fra skapene mine. Ligger ikke egentlig helt i min natur å kvitte meg med ting, så føler jeg har fått gjort noe nyttig i dag. ;)
Og nå har jeg bare morgendagen igjen av helga :O

Så flink og grundig du har vært:gen014
Da var det orden i søppelskapet, samt hjørneskap:happy119 Ble veldig ryddig og oversiktlig. Godt jobba, frøken:thumleft Superbra du gir til gjenbruk. Ikke vits i å kaste noe som kan brukes:) Du kan jo bruke kvelden til å pakke inn gaver, hvis orker?:happy:
 
Last edited:
Så flink og grundig du har vært:gen014
Da var det orden i søppelskapet, samt hjørneskap:happy119 Ble veldig ryddig og oversiktlig Godt jobba, frøken:thumleft Superbra du gir til gjenbruk. Ikke vist i å kaste noe som kan brukes:) Du kan jo bruke kvelden til å pakke inn gaver, hvis orker?:happy:

Nei, også var det lettere å gi bort til bruktbutikken, enn å skulle kaste det uansett, haha :p

Tror ikke gubben orker at jeg pakker inn noe i kveld, så ut som han klargjorde seg til film nå :p Menmen. God tid enda :p
 
Nei, også var det lettere å gi bort til bruktbutikken, enn å skulle kaste det uansett, haha :p

Tror ikke gubben orker at jeg pakker inn noe i kveld, så ut som han klargjorde seg til film nå :p Menmen. God tid enda :p

Absolutt, så kan andre få glede av tingene:)

Aha, men er ikke stress ennå uansett, som du sier- ennå god tid:D
 
Absolutt, så kan andre få glede av tingene:)

Aha, men er ikke stress ennå uansett, som du sier- ennå god tid:D

Jeg elsker bruktbutikker selv :p Masse gammel julepynt og pene serviser f.eks.. og glass. Man finner så mye fint..! Så, donerer med glede saker jeg ikke selv får bruk for; så lenge det er helt og fint.

Jepp. Skal prøve igjen i morgen! Ingen fare med å få tiden til å gå når jeg har fri, altså..!

Haha, jeg må bare få si at dere to er så søte:hilarious: Elsker å lese diskusjonene mellom dere:hilarious:

♥️♥️ Må bare hive deg inn :p
Viktig å greie å fokusere på mer enn bare prøving og IVF innimellom.. Vet med meg selv at slikt blir jeg gal av :p (Og, januar er lenge til, hvis jeg må telle dager og timer; så like greit å gjøre noe annet kult i mellomtiden) :)
 
Jeg elsker bruktbutikker selv :p Masse gammel julepynt og pene serviser f.eks.. og glass. Man finner så mye fint..! Så, donerer med glede saker jeg ikke selv får bruk for; så lenge det er helt og fint.

Jepp. Skal prøve igjen i morgen! Ingen fare med å få tiden til å gå når jeg har fri, altså..!


Som de sier" noens søppel, er andres gull":D Masse fint på bruktbutikker:joyful: Noen ting er jo ikke brukt engang:hilarious:

Er nok tid å ta av, si:) Da har du iallefall noe å fylle dagene med framover, det blir nok det minste problemet:p
 
Jeg elsker bruktbutikker selv :p Masse gammel julepynt og pene serviser f.eks.. og glass. Man finner så mye fint..! Så, donerer med glede saker jeg ikke selv får bruk for; så lenge det er helt og fint.

Jepp. Skal prøve igjen i morgen! Ingen fare med å få tiden til å gå når jeg har fri, altså..!



♥️♥️ Må bare hive deg inn :p
Viktig å greie å fokusere på mer enn bare prøving og IVF innimellom.. Vet med meg selv at slikt blir jeg gal av :p (Og, januar er lenge til, hvis jeg må telle dager og timer; så like greit å gjøre noe annet kult i mellomtiden) :)

Heeelt enig, viktig å fokusere på noe annet:Heartred
 
Sant det. Mye er faktisk bare kjøpt og ligger i esker.
Fikk et bra teflonkjevle til 10,- i fjor. . Så tilnærmet urørt ut. Måtte ha. Ikke fått brukt det enda, men.. jeg har om jeg trenger, haha :p

Det var litt av et røverkjøp:D Som su kanskje får bruk for... en dag:hilarious:
 
Kanskje ;)
Baker ikke så skrekkelig mye, men når jeg gjør, så trenger jeg jo kjevle.. planlegger pepperkaker om litt :)

Ja, se der:D Da får du jo brukt den veldig snart:joyful:
 
Ja, worth it! Håper jeg :p

Vettu, det må jeg jaggu meg finne meg også, for deigen setter seg bare fast hele tiden i trekjevla mi:oops: selv med jevntlig strøk med mel:wacky: Så takk for tipset:joyful: Ja, det tror jeg så absolutt den er:D
 
Back
Topp