Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Er det ingen andre mulige gyn-klinikker i nærheten? Det virker så fjernt når man bor i Oslo:hilarious: Her kan man jo bare velge og vrake. Det høres ut som litt av en kjøretur!

Er bare noen få klinikker som St. Olavs har samarbeid med. :) må være en av disse.

Vedlegg

• Screenshot_20201108-150627636 (1).jpg
    Screenshot_20201108-150627636 (1).jpg
    36,8 KB · Visninger: 76
Jeg må vel lage meg ny dagbok jeg og.. Håper den blir veldig kort denne gang :p

Kort om meg!
Jeg blir 28 år. Har en datter på snart 11, som jeg fikk da jeg var 17. Og en treårig datter, som egentlig skulle være en lillebror ifg UL :p
Gubben er 48 år, og vi har vært sammen siden februar i fjor. Flyttet inn nesten med en gang, og var uten prevensjon fra starten av (er det riktig, så er det riktig ;) Vi blir å gifte oss når vi en gang får det til å klaffe.) I over et år nå, har vi prøvd å klaffe det mer i forhold til EL, uten hell.

Denne syklusen var vi på utredning på Spiren. Alt fint med meg, såvidt de kunne se - men fikk scannet og spylt opp egglederne, så OM det var noe, så kunne det ha løsnet opp litt. Gubben har dog nedsatt antall sædceller, så vi ble henvist til St Olavs for ivf. Så, ballen ruller, og vi prøver mens vi venter på at noe skal skje der. :)

Heier masse på dere :Heartpink

CD6 - sprøytedag 5, fremdeles. TR gav tydeligvis sin siste lille utblåsning i går kveld. En dag tidligere enn normalt. :) Det er egentlig HELT ok.
Så, menskoppen er vaska og pakket vekk, forhåpentligvis for siste gang på lenge *optimismen lenge leve*.

Måtte åpne buksene nå i kveld. Begynner få sånn typisk trykk/murring jeg pleier få før EL, og noe EL-slim faktisk. Det må vel bety at medisinene virker (.. og at Fyremadel'en er ganske nødvendig nå). :)
Føler også jeg spammer dagboken min i dag, men hadde visst mye på hjertet. Er litt vel spent på hva som skjer videre..!

CD6 - sprøytedag 5, fremdeles. TR gav tydeligvis sin siste lille utblåsning i går kveld. En dag tidligere enn normalt. :) Det er egentlig HELT ok.
Så, menskoppen er vaska og pakket vekk, forhåpentligvis for siste gang på lenge *optimismen lenge leve*.

Måtte åpne buksene nå i kveld. Begynner få sånn typisk trykk/murring jeg pleier få før EL, og noe EL-slim faktisk. Det må vel bety at medisinene virker (.. og at Fyremadel'en er ganske nødvendig nå). :)
Føler også jeg spammer dagboken min i dag, men hadde visst mye på hjertet. Er litt vel spent på hva som skjer videre..!

:nailbiting::nailbiting::nailbiting: #denfølelsen føler jeg er en god, gammel slager som passet veldig godt nå:D Krysser alt jeg har for at den er borte på laaaang tid:joyful:
Ps! Digger spam

Sprøytedag 6

Fikk ringt gyn i Bodø. Fikk tid 9.30 på onsdag. Dette blir jo da før jeg setter sprøyten (skal i utgangspunktet kun sette fyremadel), så hvis det må mer stimulering til eller noe, så får jeg kanskje starta med det til riktig tid, og. Forhåpentligvis får jeg mer info om videre plan derfra. Hadde vært så herlig med uttak og innsett neste uke!

Heier på deg:Heartred

Sprøytedag 6

Fikk ringt gyn i Bodø. Fikk tid 9.30 på onsdag. Dette blir jo da før jeg setter sprøyten (skal i utgangspunktet kun sette fyremadel), så hvis det må mer stimulering til eller noe, så får jeg kanskje starta med det til riktig tid, og. Forhåpentligvis får jeg mer info om videre plan derfra. Hadde vært så herlig med uttak og innsett neste uke!
Onsdag er jo i morgen, allerede! Så gøy at det går unna når ballen først har begynt å rulle:smiley-bounce012

Onsdag er jo i morgen, allerede! Så gøy at det går unna når ballen først har begynt å rulle:smiley-bounce012
Jaa :D reiser til Bodø i kveld, og sover på hotell før Kontroll :)) blir ganske snart altså!

Lykke til på kontroll i morgen!!

Takk :)

Håper virkelig jeg er nesten ferdig-stimulert altså.. Har så trykk i magen, og det var VELDIG merkbart nå i kveld. Ganske ubehagelig, egentlig. >< Spent på hva kontrollen sier!

Kjenner til det. Veldig vanlig å merke seg noe sprengt, eller noe ubehag. Du stimulere jo en del flere egg, å husker eggløsningsymptomene kom tydeligere frem. Høres vertfall ut som om medisinene fungere. Ja det forstår eg, blir kjekt å se hvordan det ligger Ann å hvor mange folikker som er stimulert.

Første gangen hadde jeg vondt i magen, kjempe spreng, følte at magen skulle eksplodere, og var kvalmen, men da var jeg overstimulert.

Krysser alt jeg har for kjempegode nyheter i morgen og snarlig uttak:D Lykke til, gleder meg til oppdatering:Heartpink

Kjenner til det. Veldig vanlig å merke seg noe sprengt, eller noe ubehag. Du stimulere jo en del flere egg, å husker eggløsningsymptomene kom tydeligere frem. Høres vertfall ut som om medisinene fungere. Ja det forstår eg, blir kjekt å se hvordan det ligger Ann å hvor mange folikker som er stimulert.

Første gangen hadde jeg vondt i magen, kjempe spreng, følte at magen skulle eksplodere, og var kvalmen, men da var jeg overstimulert.

Har heldigvis ikke direkte vondt, men er ganske ubehagelig. :P har bare hatt 6 dager med stimulering nå, og ikke så høy dose (tror jeg? 150ie bemfola. Er jo den nest minste sprøyta), så skal vel mye til å bli overstimulert med en gang, tipper jeg. Er bare redd jeg må stimuleres mye lengre, for orker ikke gå sånn her lenge :p

Back
Topp