Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

CD20, 3 dpo.

Skrev før i dag, men posta tydeligvis ikke..
Fikk en blødning i dag. Friskt blod, mer enn bare en dråpe på papiret. Altså, nesten en mensblødning, egentlig.
Men.. For tidlig for festeblødning (antar jeg, og dessuten, ikke sånn veldig høy sjanse for klaff), for tidlig for tr (Dessuten, det stoppa like fort.), Litt sent for at det er i forbindelse med EL, og definitivt ikke pga sex. Greier ikke helt å forstå hva det kan være :p

Hmm:wideyed: merkelig... Satser på at det ikke har noe å si på noen måte:joyful:

Synes den hCG fra eBay er litt sterkere enn skyggene fra forrige gang. (Øverste er LH, bare for å se hvordan den er i dpo, haha..)
Men jeg tror ikke på dem. Jeg hadde bare så lite konsentrert urin nå på morran at jeg ikke ville ta en tidligtest, haha... kommer med en slik en senere. Er bare 8dpo, og sjansen for klaff denne gang var uansett liten. :P

Vedlegg

• P_20201028_063143_1.jpg
    P_20201028_063143_1.jpg
    19,5 KB · Visninger: 82
Synes den hCG fra eBay er litt sterkere enn skyggene fra forrige gang. (Øverste er LH, bare for å se hvordan den er i dpo, haha..)
Men jeg tror ikke på dem. Jeg hadde bare så lite konsentrert urin nå på morran at jeg ikke ville ta en tidligtest, haha... kommer med en slik en senere. Er bare 8dpo, og sjansen for klaff denne gang var uansett liten. :p
Håper det blir en fin fin strek <3

Håper det blir en fin fin strek <3

Verste var vel at blitsen syntes å lande på den, for når den hadde tørka mer, så var streken nesten like sterk som på LH testen. MEN, minner (meg selv) på at jeg fikk skygger på disse sist. Skal ta ny test neste gang jeg må tisse, det blir nok et par timer til.

Verste var vel at blitsen syntes å lande på den, for når den hadde tørka mer, så var streken nesten like sterk som på LH testen. MEN, minner (meg selv) på at jeg fikk skygger på disse sist. Skal ta ny test neste gang jeg må tisse, det blir nok et par timer til.
Ja.. Jeg har som sagt null tillit til de testene.. Fikk strek 2 dpo :hilarious:

Men jeg tror ikke på dem. Jeg hadde bare så lite konsentrert urin nå på morran at jeg ikke ville ta en tidligtest, haha... kommer med en slik en senere. Er bare 8dpo, og sjansen for klaff denne gang var uansett liten. :p

Ååh, de er så skummel de EBay-testene:nailbiting: MEN, det er jo noe der:wideyed: Hmmm. Blir veldig spennende å se de neste testene. Tenk om dere blir en del av statistikken som det klaffer for mnd før ivf:D:D

Ååh, de er så skummel de EBay-testene:nailbiting: MEN, det er jo noe der:wideyed: Hmmm. Blir veldig spennende å se de neste testene. Tenk om dere blir en del av statistikken som det klaffer for mnd før ivf:D:D

I så fall, så ville det vært litt ironisk morsomt. Ikke for det, veldig greit å slippe ivf - men, sist jeg ble gravid, så fikk jeg ikke positiv test før jeg akkurat hadde vært til en privat gynekolog og fått resept på letrozol og lutinus. Hvis jeg får positiv test denne pp'en, så må jeg nesten begynne tro at kroppen min nekter bli gravid før jeg truer den med hormonbehandling.

MEN...!! Som sagt, jeg har ikke helt troen på disse testene. Fallhøyden er enda lav, og jeg regner sannsynligheten som stor for skygge. Dersom dette kun er skygge, dog, så synes jeg skyggen var litt for sterk for at testene er verdt det.

I så fall, så ville det vært litt ironisk morsomt. Ikke for det, veldig greit å slippe ivf - men, sist jeg ble gravid, så fikk jeg ikke positiv test før jeg akkurat hadde vært til en privat gynekolog og fått resept på letrozol og lutinus. Hvis jeg får positiv test denne pp'en, så må jeg nesten begynne tro at kroppen min nekter bli gravid før jeg truer den med hormonbehandling.

MEN...!! Som sagt, jeg har ikke helt troen på disse testene. Fallhøyden er enda lav, og jeg regner sannsynligheten som stor for skygge. Dersom dette kun er skygge, dog, så synes jeg skyggen var litt for sterk for at testene er verdt det.

Haha:hilarious: Sta kropp, si. Ønsker meg den effekten jeg også!!:p Ja, tror det er viktig å ikke bli altfor optimistisk med disse, men kanskje du har mulighet til å teste med et annet merke hvis den holder seg?:D IIIk, håper sånn for deg!!:angel8

Haha:hilarious: Sta kropp, si. Ønsker meg den effekten jeg også!!:p Ja, tror det er viktig å ikke bli altfor optimistisk med disse, men kanskje du har mulighet til å teste med et annet merke hvis den holder seg?:D IIIk, håper sånn for deg!!:angel8

Blir vel en babyplan tidligtest senere i dag :) må bare greie holde meg litt :)

One stepen er tilbake til normal skygge. Ingenting på babyplan og LH er ca like sterk som gårsdagen. :)
Siste tidligtest, så må bli vanlig i morgen. Og da MÅ testen bare vise riktig.

Vedlegg

• P_20201029_060312_1.jpg
    P_20201029_060312_1.jpg
    24,2 KB · Visninger: 84
Klin umulig å få med på bilder, men i dag skimter jeg streker..!
Spennende om tr kommer i dag/morgen eller ikke!
47ee40ad799110cb0cd263681cbde74a
a2056a18201a95e759bcd052227bb219

Nå skal jeg sove etter lang togtur. :p

Leser tilbake fra 2016; og husker at disse testene her var veldig pålitelige. Syns jeg ikke finner dem igjen o.o

Babyplan vanlig var blank, (hadde da holdt meg i nesten 5t uten å drikke), så tror ikke det er noe. Siste test før medisiner tas i morgen tidlig.

One stepen er tilbake til normal skygge. Ingenting på babyplan og LH er ca like sterk som gårsdagen. :)
Siste tidligtest, så må bli vanlig i morgen. Og da MÅ testen bare vise riktig.
Kanskje det bare er det at det er så dårlig kvalitet på bildene på denne nettsiden, men jeg synes jeg skimter strek på babyplan testen??

Kanskje det bare er det at det er så dårlig kvalitet på bildene på denne nettsiden, men jeg synes jeg skimter strek på babyplan testen??

Tror det er bildekvaliteten. Men, kunne skimte svak skygge på vanlig , dog 1t etter testing (middag og leggetid for småbarn ;P )

Vedlegg

• P_20201029_183526_1.jpg
    P_20201029_183526_1.jpg
    23,7 KB · Visninger: 69
Tror det er bildekvaliteten. Men, kunne skimte svak skygge på vanlig , dog 1t etter testing (middag og leggetid for småbarn ;P )
Ja, her er det jo definitivt strek, men ikke godt å si om det er reelt med tanke på hvor langt over tiden det er. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg de neste dagene :D

Ja, her er det jo definitivt strek, men ikke godt å si om det er reelt med tanke på hvor langt over tiden det er. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg de neste dagene :D

Tjæ, den øverste er jo bare LH. Jeg tester med dem litt for å sammenligne, og litt for å teste konsentrasjonen av urin. Men den under, skimter jeg bare "noe" på. Men, lenge etter tiden, så er mye sannsynlig bare skygge ;)
Skal ta ny i morgen.
Medisinene er planlagt å hentes ut i morra, så morgendagens test burde vise riktig, uansett hva.

Back
Topp