Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Takk for det :D
Og uansett - jeg mailet med politiattestkontoret i dag, og de sa de skulle ordne gubbens attest i dag, så.. kan sende melding til St Olavs straks, og :)

Åh, spennende! Begynt å teste noe, du?

Ja, jeg har begynt. Og jeg må innrømme jeg angrer litt:hilarious: skyggestrek på mandag, to blenda i går, og idag er det skyggestrek igjeno_O

Nope.

Også, de skrev på politiattestkontoret at han skulle få attesten etter noen timer.. det er over 14t siden, og fremdeles ingenting :/

Vedlegg

• P_20200930_224910_1.jpg
    P_20200930_224910_1.jpg
    24,3 KB · Visninger: 112
Håper enda på strek og at det bare er for tidlig.
Og håper attesten er like rundt hjørnet

Håper enda på strek og at det bare er for tidlig.
Og håper attesten er like rundt hjørnet

Tror ikke det altså :P men attesten må gjerne komme, sånn at man er nærmere å komme i gang. :)

Babyplan er fremdeles helt blenda. Har bare type 3 tidlig-tester igjen, får gå over på vanlige :p

Vedlegg

• P_20201001_103446_1.jpg
    P_20201001_103446_1.jpg
    35,3 KB · Visninger: 92
Synes det ser ut som den blå testen er sterkere?:)

Jo, den så slik ut, men hvis det ikke gir utslag på tidligtesten til nå, så lurer jeg på hvor mye hCG det gir utslag på :P for må jo _i så fall_ være under 10mIU :P 5mIU og mindre regnes jo som ikke gravid. (.. er det mulig å produsere LITT hCG uten å være gravid..? Eller er det andre ting den reagerer på?).

Det som er litt tingen med disse eBay-testene, er at de IKKE blir rosa over hele "skjermen" sin, slik som f.eks babyplan sine, så fargen kommer liksom etterpå. Vet ikke om det betyr at fargen kan komme litt uansett i etterkant (ser den alltid innen 5 min altså), eller om det betyr at fargestoffet ikke kan henge seg opp, men må reagere på noe.

12dpo. Kan nok vente meg tr i morgen.
Politiattesten står endelig som "sendt i posten" i alle fall, så antar den er her enten i dag eller på tirsdag. Har sendt melding til st Olavs i går, men.. tar vel litt tid å få svar. Håper vi får startet opp snart ♥️

Vedlegg

• P_20201002_100724_1.jpg
    P_20201002_100724_1.jpg
    25 KB · Visninger: 96
❤️❤️

12dpo. Kan nok vente meg tr i morgen.
Politiattesten står endelig som "sendt i posten" i alle fall, så antar den er her enten i dag eller på tirsdag. Har sendt melding til st Olavs i går, men.. tar vel litt tid å få svar. Håper vi får startet opp snart ♥️
Håper det går fort <3

14dpo. Skulle vært cd2, men mulig Wild yam'en har tulla det litt til :P har litt rosa på papiret av og til ved tørking, men ikke full tr. FF er mitt "fornærma" på meg, føler jeg, for at jeg ikke har lagt inn tr :p

Har aldri hatt så lang lutealfase før! :) Men er ganske klart ikke gravid, så utsette tr er bare å utsette det uunngåelige :p

Vedlegg

• Screenshot_20201004-074903994.jpg
    Screenshot_20201004-074903994.jpg
    24 KB · Visninger: 101
  • P_20201004_074740_1.jpg
    P_20201004_074740_1.jpg
    35,3 KB · Visninger: 93
14dpo. Skulle vært cd2, men mulig Wild yam'en har tulla det litt til :p har litt rosa på papiret av og til ved tørking, men ikke full tr. FF er mitt "fornærma" på meg, føler jeg, for at jeg ikke har lagt inn tr :p

Har aldri hatt så lang lutealfase før! :) Men er ganske klart ikke gravid, så utsette tr er bare å utsette det uunngåelige :p

Det eeer så irriterende å måtte gå og vente:inpain:

Svar fra St Olavs; politiattestene skal sendes dem via post. Håper gubbens kommer i dag/i morgen (har glemt hvilken postuke vi har nå), også får jeg bare skrive ut min egen. :)
I tillegg er rubella-antistoffene mine lave, men skulle ikke være nødvendig med ny så fremt jeg HAR tatt to doser. Og det har jeg jo. I -94 og -04.. :)

Svar fra St Olavs; politiattestene skal sendes dem via post. Håper gubbens kommer i dag/i morgen (har glemt hvilken postuke vi har nå), også får jeg bare skrive ut min egen. :)
I tillegg er rubella-antistoffene mine lave, men skulle ikke være nødvendig med ny så fremt jeg HAR tatt to doser. Og det har jeg jo. I -94 og -04.. :)

Har du fått noen info om potensiell ventetid på St Olavs?:)

Jeg måtte ta nye... Altså vaksiner. Utsatte hele greien i 3 mnd :(

Back
Topp