Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Har du fått noen info om potensiell ventetid på St Olavs?:)

Nei, ikke hørt noe. Jeg skulle ta kontakt noen dager etter attestene var sendt, så vi kunne planlegge behandling. Så.. har forhåpentligvis mer svar om ei uke eller så.

Jeg måtte ta nye... Altså vaksiner. Utsatte hele greien i 3 mnd :(

Jeg lurer på å ta booster vaksine etter svangerskapet nå (siden jeg slipper ta nye. Har dokumentasjon på at jeg har tatt to doser, så SKAL jo i bunn og grunn være sikret). For dette ble jo målt i tidligere svangerskap også, og det var snakk om å ta booster. Men, ble aldri av, og jeg hadde glemt det ><

Jeg lurer på å ta booster vaksine etter svangerskapet nå (siden jeg slipper ta nye. Har dokumentasjon på at jeg har tatt to doser, så SKAL jo i bunn og grunn være sikret). For dette ble jo målt i tidligere svangerskap også, og det var snakk om å ta booster. Men, ble aldri av, og jeg hadde glemt det ><

Jeg har samme dokumentasjon jeg også, har tatt begge dosene (fulgt hele programmet). Men likevel... Sånn at du er forberedt om det evt blir nødvendig.

Jeg har samme dokumentasjon jeg også, har tatt begge dosene (fulgt hele programmet). Men likevel... Sånn at du er forberedt om det evt blir nødvendig.

Jau, nå har jeg det skriftlig at de har sagt at jeg ikke trenger det - når jeg har tatt to doser o.o så får håpe det holder.

PPx - CD8 (siden det er over midnatt).

Prøver meg på Rooibos te denne gangen også. Har bestemt meg for at det skal klaffe denne gangen, så nå får bare kroppen lystre. :P Bare å vente på EL i første omgang. Håper på den kommer tidligere denne gang også. Er så lei av alt som har med venting å gjøre..

Får ikke sove, så jeg driver egentlig bare og trykker litt overalt.. Fant ut jeg like godt kunne prøve på å oppdatere dagboken i samme slengen.

Politiattesten til gubben er ENDA ikke kommet, enda de først lovet å sende den digitalt, før den endret status til "sendt i posten" på fredag. Tenkte jo liksom jeg skulle få sendt dem av gårde til St Olavs denne uken, men.. får vente til (forhåpentligvis) mandag. Hvis kroppen ikke skulle lystre med å bli gravid denne gangen, så skal i alle fall ikke en politiattest være det som hindrer for å få lagt behandlingsplan og sparke ballen i gang dér. Får da være måte på :P

HURRA for politiattest! Haha. Fått sendt den med posten nå! (Men, etter kl14, så blir nok ikke faktisk sendt før i morgen).
Når jeg ser det tar 4-6 dager med post fra nærmeste by til hit jeg bor (30 min kjøring), så tør jeg ikke tenke på hvor lang tid det vil ta før man får posten frem til Trondheim.. o.o
Håper det kommer før helga, tenker sende melding på Crypho på fredag og høre :) Hadde vært krute å fått en plan i boks, og kanskje til og med starte opp allerede neste syklus? ♥️ Har et håp om å bli gravid før jul, og det føles ikke så urealistisk nå!

HURRA for politiattest! Haha. Fått sendt den med posten nå! (Men, etter kl14, så blir nok ikke faktisk sendt før i morgen).
Når jeg ser det tar 4-6 dager med post fra nærmeste by til hit jeg bor (30 min kjøring), så tør jeg ikke tenke på hvor lang tid det vil ta før man får posten frem til Trondheim.. o.o
Håper det kommer før helga, tenker sende melding på Crypho på fredag og høre :) Hadde vært krute å fått en plan i boks, og kanskje til og med starte opp allerede neste syklus? ♥️ Har et håp om å bli gravid før jul, og det føles ikke så urealistisk nå!

Herlig!:joyful: Dette blir så spennende! Finnes det info noen sted, eller har du mulighet til å si meg hva St. Olavs heter på Crypho?

CD13 - ingen tegn til EL enda. Håper den kommer CD16 slik som sist syklus.
Ingen ELsmerter enda, og heller ingen slim, og ELtesten er svært negativ. Så, kan være EL kommer til normal tid, CD18..

Har sendt melding til St Olavs og hørt om politiattestene er mottatt, i dag. Ingen respons enda,.men håper virkelig på å få i gang behandlingsplanen til neste uke. :)

CD16, endelig tilnærmet positiv EL-test. Har ikke merket noen ting til EL i det hele tatt, før nå. Stikkinger i kveld og. Så, mest sannsynlig EL i morgen (:
Skal få lagt inn aksjer i kveld, bedt gubben om å slappe av og lade opp :P

CD18, 1 dpo (?).
Gubben ble syk, så ble lite med aksjeinnlegg. Var litt sårt, og i går hadde jeg bare en generelt dårlig dag. Jeg er litt sånn som person - når ting ikke går som jeg har planlagt det, så får psyken en kræsj, og jeg trenger litt tid på å omstille meg. Men i dag er alt ok igjen :)

Dessuten, fikk beskjed av St Olavs at de hadde funnet begge attestene våre (etter beskjed i går om at de hadde fått min, men ikke hans - selv om de ble sendt i samme konvolutt.), og at en lege skulle sette opp behandlingsplan for meg. Skulle få nærmere beskjed når denne var i boks :) Kanskje neste syklus kan bli IVF-syklus..? ♥️♥️

Nytt fra St. Olavs!
Blir å starte kort protokoll når tr melder seg (cd2). Skal gå på bemfola og fyremadel, til cd14, om jeg skjønte det riktig.
Regnet på det, og prisen for dette, før uttak, blir da altså 6180,- (sett at jeg ikke trenger mer stimulering). :)

Nytt fra St. Olavs!
Blir å starte kort protokoll når tr melder seg (cd2). Skal gå på bemfola og fyremadel, til cd14, om jeg skjønte det riktig.
Regnet på det, og prisen for dette, før uttak, blir da altså 6180,- (sett at jeg ikke trenger mer stimulering). :)

Oi, det var raskt!

Nytt fra St. Olavs!

Det gikk skikkelig fort:D Blir spennende å følge deg videre:Heartred

Så bra! Lykke til med oppstart ❤️

CD20, 3 dpo.

Skrev før i dag, men posta tydeligvis ikke..
Fikk en blødning i dag. Friskt blod, mer enn bare en dråpe på papiret. Altså, nesten en mensblødning, egentlig.
Men.. For tidlig for festeblødning (antar jeg, og dessuten, ikke sånn veldig høy sjanse for klaff), for tidlig for tr (Dessuten, det stoppa like fort.), Litt sent for at det er i forbindelse med EL, og definitivt ikke pga sex. Greier ikke helt å forstå hva det kan være :p

Back
Topp