Nydelig..!!! For en fin liten en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lilleee herlig altså
Fine lille
Wow, så stor allerede! Hvordan er formen din om dagen da?
Ååå, gratulerer med en liten jente til og bra du får roa ned en mnd til!11+3
Jeg ble videre sykemeldt av legen - heldigvis. Legen min er grei sånn. Hvis jeg sier at jeg ikke greier å jobbe, så tror han på meg. Så nå går jeg en måned til med sykemelding, og håper på at formen blir bedre.
Nå, til noe mer spennende:
Fikk nettopp resultatene på NIPT-testen
Alt er "low risk", så babyen er tilsynelatende frisk..
Oooog...
Vis vedlegget 351665
Jeg venter visst jente nr 3
Åh Så utrolig koselig med en liten jente til! Og jeg som var så sikker på at du skulle få en liten gutt denne gangen11+3
Jeg ble videre sykemeldt av legen - heldigvis. Legen min er grei sånn. Hvis jeg sier at jeg ikke greier å jobbe, så tror han på meg. Så nå går jeg en måned til med sykemelding, og håper på at formen blir bedre.
Oooog...
Vis vedlegget 351665
Så bra og Grattis med en jente til!11+3
Oooog...
Vis vedlegget 351665
Åh Så utrolig koselig med en liten jente til! Og jeg som var så sikker på at du skulle få en liten gutt denne gangen
Mine tre midterste er jenter her- 6,5år, 4,5år og 3år (guttene er snart 8år og minsten 19mnder). Så blir tre tette tenåringsjenter her også Håper de er bestevenner og låner hverandres klær og ikke bare krangler om tid på badene, stjeler hverandres stæsj etc Kan virkelig gå alle veier det der, men holder en knapp på at det blir fryd&gammen selv om det sikkert blir like kaotisk som nå bare på en annen måteDet trodde jeg og..!
Var sikker på at jeg skulle få gutt denne gang. Skremmende tanke.. 11-åringen er allerede påvirket av tenåringshormonene. Nå kommer jeg til å ha en konstant strøm av tenåringsJENTEhormoner i sikkert 18-19 år fremover
(Går nok helst bra altså )
Da er det bare å skrive navneliste, og kjøpe litt råsaa! (Mi forrige jente skulle være gutt, så har nesten ingenting som er oversukkersøtt!)
Mine tre midterste er jenter her- 6,5år, 4,5år og 3år (guttene er snart 8år og minsten 19mnder). Så blir tre tette tenåringsjenter her også Håper de er bestevenner og låner hverandres klær og ikke bare krangler om tid på badene, stjeler hverandres stæsj etc Kan virkelig gå alle veier det der, men holder en knapp på at det blir fryd&gammen selv om det sikkert blir like kaotisk som nå bare på en annen måte