16+0
16 uker allerede! Og endelig..? 'bare' 2-3 uker til OUL! Tipper jeg.. har time til jordmor i morgen. Tror hun har glemt å sende henvisning til OUL, for jeg har ikke fått noe innkalling enda.. så får minne henne på det i morgen. Har heldigvis time litt sent på dagen, så jeg skal nok rekke å kvikne til først
De siste dagene, synes jeg at jeg kanskje har kjent litt mer blopping i livmoren igjen. Men da kun om jeg sitter, helst med beina litt opp mot magen. Om jeg kjenner det evt under morkaken, vet jeg ikke, men synes jeg kjenner noe igjen. Og det er jo litt godt, etter å ha hatt ingenting på et par uker.
Kjente også min første TYDELIGE kynner her om dagen. Har allerede hatt et par usikre, men.. den her om dagen var definitivt kynner. Spent på hvordan det blir mtp kynnere og maserier dette svangerskapet altså.
Ellers, så er jeg fremdeles sykemeldt, og blir å være det frem til 20. Mai. Vi skal prate litt om at det kan være aktuelt å søke svangerskapspenger etter det. Vet ikke hvorvidt det blir aktuelt for meg, men jeg tror ikke jeg greier tilbake på jobb som gravid. Altså, pga tilstandene vi har på jobb på sommeren; høyt stressnivå, ingen mulighet til å sitte ila 8 timer og sjeldent tid til lunsj engang.. Ikke helt ideelt som gravid. For ikke å snakke om at vi har mange folk fra hele landet innom (mtp covid). Men vet ikke hvorvidt det går igjennom..
Forøvrig; vært fint vær de siste to dagene. Sol gir litt energi, i det minste, selv om man er i dårlig form. Greide faktisk å skrubbe og rydde benker og søppelskap i går, og i dag har jeg luket litt i pallekarmene.
Om noen uker spirer forhåpentligvis jordbærene, og jeg kan så ruccola og isberg igjen
Elsker hjemmedyrket salat. Det er så digg..! Må også ordne meg litt gressløk. Må bare få vekk røttene på ugresset først. Var for mye tele i pallekarmen til at jeg greide dét i dag