Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Gratulerer med lille jenta i magen :Heartpink her er det også 11 år mellom eldste og yngste. Jenta er eldst med 3 yngre brødre... Fordelen med eldst jente (på tross av hormonene) er at de gjerne har det naturlig i seg med litt ansvar :) jenta mi på 15 klarer fint å passe 4 og 5 åringen ett par timer for ekstra lommepenger :)

Takk :)
Ja, jenter er sånn sett mer ansvarlige, generelt. Men såååå mange år med tenåringsjentehormoner.. O.o altså, hun er godt i gang nå, og det begynner vel ikke gå over før de nærmer seg 17-18.. :P og så snart første nærmer seg ferdig, så er lillesøster like bak - og minstesøster følger på 4 år deretter :P
Så jeg har noen fine år fremover på DET viset :P
Men det går nok helst bra ;) Jeg bare trodde jeg kom til å få gutt denne gang x) Må slutte å ha magefølelse, den slår feil ut :p

Ultralyd #4 i dag!
Spent/nervøs, som alltid. Håper håper hematomet er borte.. (pelvic rest er kjedelig :P) ♥️

Sånn! UL overstått. Hematomet er faktisk erklært forsvunnet! Og jeg greier tro på at det er borte og - for det var hele to gynekologer som tok tur på å sjekke, i ulike vinkler. Først ei som ikke har sett, og så samme gyn som var her sist. (Hun tilkalte gyn2 fordi hun fikk en rar vinkel, og trodde først hun så noe muskelknute i livmoren). Men, var bare vinkelen. :) Ingen tid til å faktisk se på babyen eller noe, men.. den var da der, og jeg så hun drev og gjorde noen hopp her og der.

Hurra for forsvunnet hematom! Nå kan det prøves på forsiktig sengevals igjen ;)

Sånn! UL overstått. Hematomet er faktisk erklært forsvunnet! Og jeg greier tro på at det er borte og - for det var hele to gynekologer som tok tur på å sjekke, i ulike vinkler. Først ei som ikke har sett, og så samme gyn som var her sist. (Hun tilkalte gyn2 fordi hun fikk en rar vinkel, og trodde først hun så noe muskelknute i livmoren). Men, var bare vinkelen. :) Ingen tid til å faktisk se på babyen eller noe, men.. den var da der, og jeg så hun drev og gjorde noen hopp her og der.

Så fantastiske nyheter! :joyful: Nå ble jeg glad for deg:Heartred

Så herlig at hematomet er borte vekk:cool05:dance011:dance008:gen014 Må være en enorm lettelse for deg:Heartred

For en lettelse! ❤

Her var det bare gode nyheter! Hurra for frisk og fin jente i magen og enda mer hurra for at hematomet er borte og du kan senke skuldrene litt ♥️♥️♥️

Åå, så bra!!:angel8

Jente - såå koselig, gratulerer :Heartred
Det blir det her også:Heartred

Supert att hemtomet er borte, det må være en lettelse:happy:

Og så er du 11 uker allerede - hjelpe meg som tiden flyr :p

Klem

Gratulerer med jente i magen, og ikke minst at hematomet er borte!

Så herlig!! :Heartred

Så fantastiske nyheter! :joyful: Nå ble jeg glad for deg:Heartred
Så herlig at hematomet er borte vekk:cool05:dance011:dance008:gen014 Må være en enorm lettelse for deg:Heartred
Her var det bare gode nyheter! Hurra for frisk og fin jente i magen og enda mer hurra for at hematomet er borte og du kan senke skuldrene litt ♥️♥️♥️
Jente - såå koselig, gratulerer :Heartred
Det blir det her også:Heartred

Supert att hemtomet er borte, det må være en lettelse:happy:

Og så er du 11 uker allerede - hjelpe meg som tiden flyr :p

Klem
Åå, så bra!!:angel8
Gratulerer med jente i magen, og ikke minst at hematomet er borte!

Takk, alle ♥️ utrolig herlig å bli erklært frisk slik.
Nå er det bare å nyte. (Det skjer ikke, sånn egentlig, men.. prøve.)

I dag er jeg 12+0 ♥️
Jeg er trøtt og utmattet. I natt fikk jeg ikke sove, da 3,5åringen nektet gå tilbake til sin egen seng, så jeg ble liggende mellom gubben og dattera. Det var varmt, trangt, og uoptimalt. Jeg trenger bevege meg for å endre liggestilling.. så, sovet ca 0 i natt, og er i tillegg så utrolig dårlig...
Jeg greier ikke fungere.
Det går bra, altså. Så lenge ingen forventer at jeg skal fungere, så kan jeg godt ligge her. Døtrene mine vet hvorfor jeg er dårlig, så da er det liksom greit. Det er bare sjukt irriterende å ikke greie gå noe tur ut, ikke greie ordne enkel husarbeid.... Greier knapt å sitte oppreist engang.

Men, går ok. Snart kommer jeg til å kjenne spark (av og til bobler det bittelitt, og jeg lurer bittelitt på om det kan være baby.. eller om det bare er innbilning ), og det kommer til å bli veldig beroligende.
Kjente i første svangerskap fra uke 14.. og i forrige ca uke 12. Og det pleier ikke bli lenge før jeg da kjenner mer regelmessig liv. Daglig liv pleier det jo bli fra når jeg først kjenner det :P

12+5

Altså. Ikke noe spesielt som har skjedd. Bare en oppdatering om hvordan det går.

I går hadde jeg en god dag. Greide å gå en liten tur med hunden. Leste litt i en bok for yngste. Vasket gulv. Skiftet på kattekassen. *Flink*
I dag, har jeg en crappy dag. Mest pga dårlig søvn, men i dag fungerer jeg altså ikke. :( Føler meg døende, rett og slett.
Hvis jeg skulle beskrevet det, så føles det ut som om jeg akutt veier 200kg O.o Jeg blir så sliten og svimmel, og slapp.. prøvde sove litt i stad, men.. det gikk ikke heller.
Den evige runddansen med "godt å ligge på magen.. bare ikke sånn, for da trykker det feil i magen.. æsj, nå må jeg plutselig tisse igjen..". Hjelpes.. jeg blir litt muggen av å være dårlig. :P

Ellers, så har baby det fint, tror jeg. Finner hjertelyden lett, lille baby er litt all over. Føler jeg kjenner litt bobling i livmoren nå og da, men skal ikke si jeg er hundre prosent sikker på at det er babyen, men sterk mistanke om at det er lille! Gleder meg bare til sparkene begynner bli såpass at det ikke er noen tvil..! ♥️ Om ei uke kjenner jeg det kanskje bedre :)

Gratulerer med straks 13 uker!
Wow, jeg synes tiden er gått så fort siden jeg leste at du var gravid! Så gode nyheter det var her nå, jeg håper du kommer deg i form igjen slik at du orker litt mer :Heartred

Gratulerer med straks 13 uker!
Wow, jeg synes tiden er gått så fort siden jeg leste at du var gravid! Så gode nyheter det var her nå, jeg håper du kommer deg i form igjen slik at du orker litt mer :Heartred

Takk ♥️
Ja, 13 uker i morgen, så begynner komme på god vei. Gravidmagen er godt til stede og kjenner små bevegelser innimellom. Gledes bare til bevegelsene blir sterkere og magen består av mer baby og mindre luft :p

Gratulerer så mye med ei jente ❤️ og så bra at hematomet er borte!

Gratulerer så mye :)

14+1

Nå har jeg visst om graviditeten i 9-10 uker, og måtte regne på at det er jo ca 9-10 uker til ungen regnes som levedyktig. Ikke at det er spesielt høy risiko for min del, at jeg blir å få prematur, men likevel, godt å på en måte være halvveis dit i det minste.

Kjenner smått litt bevegelse fra lille, og jeg gleder meg stort til å kunne kjenne det mer og mer. ♥️♥️
Foreløpig er det bare sånne små bobler en og annen gang.

Formen er bedre - men er enda sykemeldt. Sykemeldingen her varer i nesten to uker til. Sånn som formen er nå, ser jeg likevel ikke for meg at det blir jobb på en stund. Mer og mer hektisk på jobb fremover nå, så det blir vanskeligere og vanskeligere å komme tilbake; og jeg kjenner det jo i kroppen så snart jeg gjør noe. Men greier heldigvis nå å gjøre små, enkle ting hjemme. Som å tørke av litt benker og lett rydding. Stopper omtrent der, dog. ><

Back
Topp