Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Haha, var litt promille inne i bildet, så antakelig bommet han litt. Husker ikke om han fikk ut blod eller om vi bare måtte avslutte fordi eg ble dårlig Begynner heldigvis å bli noen år siden og han jobber 100% som sykepleier på sykehus den dag i dag. Med gode stikk og null promille, haha. Har vurdert det, men ikke bestemt oss. Når i svangerskapet bør den tas? Bør fastlege/jordmor inkluderes?
Hjelpes, jeg tror ikke jeg ville blitt stukket i promille altså, haha skummelt nok utenom!
Testen jeg tar, kunne taes fra 9+0. Andre må taes etter 10+0 eller 11+0.. Går nok bra å ta det noen uker senere også
Jeg har ikke hatt time hos fastlege/JM enda, så har ikke inkludert dem. Får oppfølging av klinikken, også får jeg.. heller ta nyhetene som de kommer. Hvis det skulle være noe på prøvene, så får jeg ta å snakke med legen da. Nipt er jo i bunn og grunn ikke... Det er lov, men egentlig ikke. Enda. De har jo sagt at det skal bli ordnet i Norge og, og loven er endret - men helsepersonell har jo ikke lov til å assistere med NIPTen enda.