Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Endelig fått time for ny ultralyd ♥️
Ble satt opp til 18/3.
Kjenner jeg gleder og gruer meg litt om hverandre. Da er jeg 11+4, og vil forhåpentligvis kunne se et friskt knøtt. Også håper vi på at SCH har forsvunnet eller redusert kraftig ! ♥️

Endelig fått time for ny ultralyd ♥️
Ble satt opp til 18/3.
Kjenner jeg gleder og gruer meg litt om hverandre. Da er jeg 11+4, og vil forhåpentligvis kunne se et friskt knøtt. Også håper vi på at SCH har forsvunnet eller redusert kraftig ! ♥️
Så fint med en dato å forholde seg til. Tre uker - la de gå fort:angel8

P_20210223_165206.jpg

Holdt på å le meg halvt fordervet, hunden prøvde veldig å følge etter meg opp i snøen (skulle brenne ei pappeske), og han falt jo godt nedi de sporene :laughing002

Last edited:
Hjertelyd funnet ♥️♥️♥️ med hjemmedoppler!
Så happy!!! ♥️♥️♥️♥️♥️

8+5 ♥️
Jeg begynner tro på at dette kan komme til å gå bra ♥️
Jeg er snart ni uker på vei. Fikk høre hjerteslagene (som var utrolig fine). Har ikke blødd noe på flere dager.

Symptomene er egentlig ganske uendret. Jeg er tidvis veldig trøtt. Puppene har gått opp ca et kilo hver :rolleyes: Litt svimmel.
Ellers ingenting. Verken kvalme eller spesielt med murringer. Kunne godt ha trodd jeg bare hadde litt vitaminmangel eller noe sånt. :P

NIPT Testen min kom i posten i dag. Mamma (hun er helsefagarbeider, og har i det minste observert et par dusin blodprøver), skal hjelpe meg med å ta den. Det blir nok i neste uke når jeg er 9+1 eller 9+2, og kan få sendt den av gårde samme dag.
Ååh, spennende..!
P_20210226_123854.jpg

8+5 ♥️
Jeg er snart ni uker på vei. Fikk høre hjerteslagene (som var utrolig fine). Har ikke blødd noe på flere dager.

Symptomene er egentlig ganske uendret. Jeg er tidvis veldig trøtt. Puppene har gått opp ca et kilo hver :rolleyes: Litt svimmel.
Ellers ingenting. Verken kvalme eller spesielt med murringer. Kunne godt ha trodd jeg bare hadde litt vitaminmangel eller noe sånt. :p

NIPT Testen min kom i posten i dag. Mamma (hun er helsefagarbeider, og har i det minste observert et par dusin blodprøver), skal hjelpe meg med å ta den. Det blir nok i neste uke når jeg er 9+1 eller 9+2, og kan få sendt den av gårde samme dag.
Ååh, spennende..!
Vis vedlegget 349831
Hvordan funker dette? :) hvor mye betaler du? Og får man vite kjønn i tillegg til at babyen er frisk? :D

8+5 ♥️

Ellers ingenting. Verken kvalme eller spesielt med murringer. Kunne godt ha trodd jeg bare hadde litt vitaminmangel eller noe sånt. :p

Ååh, spennende..!
Vis vedlegget 349831
Dette skal virkelig gå bra:Heartred:Heartred:Heartred

Hvordan funker dette? :) hvor mye betaler du? Og får man vite kjønn i tillegg til at babyen er frisk? :D

Hei !
:)
Dette funker sånn at.. nå har jeg bestilt fra ultralydklinikken.dk, og fått denne konvolutten. I pakken inneholder det 3 prøveglass og 2 nåler. 2 av prøveglassene skal taes og pakkes som anvist, og deretter sendes med DHL. Om 8-12 dager (etter sending) så vil de ringe meg om resultatet, i tillegg til å sende mail.
Og ja - man kan velge å få vite kjønn også :)

Back
Topp