Supert at den lille bamsemumsen har det fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at alt står bra til med lille bamsemums! Hvordan er formen din da..?
Så bra at du ikke presser deg, og lytter til hodet og kroppen Du begynner VIRKELIG å komme et stykke på vei, hallo; 8+1 Føler du nettopp ble gravid!! Det er såå stas8+1
Venter på at legen skal ringe. Ønsker sykemelding, for å være på jobb fulle dager er ikke aktuelt. Det går ikke rett og slett. Jeg kommer meg til arbeid, men blir bare dårligere og dårligere dess lenger jeg blir. For dem som sier at svangerskap ikke er en sykdom...
Jeg føler meg syk. Jeg var heldig første svangerskap. Men forrige svangerskap følte jeg meg syk hele svangerskapet og var sykemeldt. Nå også, føler jeg meg syk ><
Tar til takke til de symptomene jeg har dog. Jeg kan godt være svimmel og dårlig - hvis det betyr frisk spire
Jeg begynner å komme et stykke på vei nå, føler jeg. Sjansen for at det skal gå bra er ganske stor, og selv om jeg ikke tør helt å glede meg skikkelig enda, så kjenner jeg i blant på det at "åh, det skal bli herlig å komme til oktober "
27 dager igjen til 12+0. Neste delmål, det
NIPT ble bestilt i helga, skal sendes i dag, så håper jeg på å motta det om ei uke. Da er jeg 9+1, og kan ta blodprøven med det samme, og sende
Så bra at du ikke presser deg, og lytter til hodet og kroppen Du begynner VIRKELIG å komme et stykke på vei, hallo; 8+1 Føler du nettopp ble gravid!! Det er såå stas
Så bra Det viktigste nå er deg og spiren. Hvor ofte går man gravid, lissom..?Sykemeldt til midten av mars hjelper litt på. Skal prøve jobbe litt, men..
Så bra Det viktigste nå er deg og spiren. Hvor ofte går man gravid, lissom..?
Velferdsstaten Norge bør kaste permisjoner og sykmeldinger etter oss nettopp fordi vi skaper fler mennesker
Så bra! Da er det bare å kule ned så mye du får til og ruge på lille 26 dager igjen til 12+0Sykemeldt til midten av mars hjelper litt på. Skal prøve jobbe litt, men..
Så bra! Da er det bare å kule ned så mye du får til og ruge på lille 26 dager igjen til 12+0
Godt valg i dag! Kroppen sier ifraTror det, altså. Jeg ligger enda i senga. Våkna for en drøy time siden. Var på jobb i går, men ble dårlig etter under en time på jobb. Min bror kunne ikke komme ta over før etter 3 timer, så jobbet altså 3 timer. >< I dag er jeg bare hjemme. Jeg orker ikke prøve i dag engang.
Godt valg i dag! Kroppen sier ifra
Ja, forstår at det må være utfordrende å stå i det på den måten når man både skal være foreldre, partnere og kollegaer. Sikkert utfordrende å klare og bytte hatter til tider kan jeg se for meg. Det er nok sikkert litt ekstra hormoner og sånn som tuller til litt for deg også, du får prøve å gi han the benefit of the doubt - hvis han faktisk ikke sier noe på det så kanskje han faktisk ikke føler noe rundt det? Det går heldigvis over... etterhvert Håper du føler deg bedre snartFår litt dårlig samvittighet fordi.. med meg syk, så må gubben jobbe ekstra. Og han har så mye fra før av..
Også FØLER jeg at han ikke synes jeg er så syk, selv om han ikke sier noe på det. Men jeg tror kanskje jeg er litt nærtagende for øyeblikket også.
Ja, forstår at det må være utfordrende å stå i det på den måten når man både skal være foreldre, partnere og kollegaer. Sikkert utfordrende å klare og bytte hatter til tider kan jeg se for meg. Det er nok sikkert litt ekstra hormoner og sånn som tuller til litt for deg også, du får prøve å gi han the benefit of the doubt - hvis han faktisk ikke sier noe på det så kanskje han faktisk ikke føler noe rundt det? Det går heldigvis over... etterhvert Håper du føler deg bedre snart
Hehe, ja. Han høres ut som en veldig fin mann da! Dere får ta godt vare på hverandre mellom slagaJa, jeg vet jo bare han er sliten. Og sliten har han lov til å være. Når han står opp klokken 4-4.30, og ikke kommer hjem før 20-21, så... Er det klart han er sliten; og da kan han jo få lov til å være trøtt og synes litt synd på seg selv, uten at han burde TRENGE å si at "høres ukoselig ut å være svimmel". Han føler seg nok nesten mer crap enn meg etter en dag - sånn bortsett fra at kroppen hans fungerer ><
Jeg bare, i hormonhodet mitt, reagerer på at han ikke nevner at jeg er dårlig :') men herregud, han har jo hjulpet meg masse med å tilrettelegge sånn at jeg kan dra hjem tidligere, eller starte senere, så; alt har jo ikke med hva man sier.
Utrolig hvor mye rart man får til å lage oppi sitt eget hode, egentlig.
Hehe, ja. Han høres ut som en veldig fin mann da! Dere får ta godt vare på hverandre mellom slaga