Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Sender også over masse gode tanker "sørover" til deg :) :) Håper og tror og gleder meg til å lese hyggelig oppdatering etter UL :)

Lykke til:Heartbigred

Lykke til på TUL :Heartred

UL viste en liten bamsemums på ca 11mm, og hjertebank.
Mon tro om lille har hatt en liten utviklingspause helt i starten, for både forrige uke og denne uke, er babyen målt 2-3 dager mindre enn den egentlig skal være, sånn sett. Men mener å huske å lese noe om at eggene kan gå litt i dvale noen dager i starten, og etterpå utvikle seg normalt.

Hematomet har vokst, ca dobbelt så stort. 27mmx5mm. Ny UL skulle bli satt opp rundt uke 12.

Mon tro om lille har hatt en liten utviklingspause helt i starten, for både forrige uke og denne uke, er babyen målt 2-3 dager mindre enn den egentlig skal være, sånn sett. Men mener å huske å lese noe om at eggene kan gå litt i dvale noen dager i starten, og etterpå utvikle seg normalt.

Hematomet har vokst, ca dobbelt så stort. 27mmx5mm. Ny UL skulle bli satt opp rundt uke 12.
Så herlig med en fin liten bamsemums ❤️ Sa de noe om hematomet, om hvorfor det kan ha blitt større?

Så godt å lese! Er du roligere i kroppen nå? ♥️

Så herlig med en fin liten bamsemums ❤️ Sa de noe om hematomet, om hvorfor det kan ha blitt større?

Tror ikke det er så unormalt på denne tiden, i den grad at man har et hematom (som ikke er like normalt). Han sa at de pleier være resorbert til ca uke 16.

Så godt å høre at du så hjertet banke!:joyful: Det var gode nyheter! Fikk du noe mer info enn dette? Håper alt går bra for lille spire! :Heartred Krysser fingrene for deg:love7

Så godt å lese! Er du roligere i kroppen nå? ♥️

Litt, men jeg vet jeg kommer til å engste meg mye. Hematomet er jo større, og ikke på vei ned med det første. Heldigvis ikke så lenge til jeg kan bruke doppler for å roe nervene. :)

Så godt å høre at du så hjertet banke!:joyful: Det var gode nyheter! Fikk du noe mer info enn dette? Håper alt går bra for lille spire! :Heartred Krysser fingrene for deg:love7

Ikke egentlig - burde ikke ha sex, og la være å klatre fjell, men ellers var det ikke stort mer å si eller gjøre. Får nærmere oppfølging i alle fall. :)

Back
Topp