Synd med slike erfaringer hos samme sted ofte håper du klarer å kose deg litt i helgen og slappe av da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synd med slike erfaringer hos samme sted ofte håper du klarer å kose deg litt i helgen og slappe av da
Det er jo heldigvis større mulighet for at det går bra enn ikke da Jeg har troen i alle fallJa, og dessverre eneste valget her jeg bor.. :/
Har sluttet å blø nå, virker som om det bare var en restslump som måtte ut. Jeg håper egentlig av hele mitt hjerte at hematomet er borte til neste UL Da har jeg lik sjanse som alle andre til at det går bra, og med levende baby på UL da, så må vel sjansene være gode.
Tror jeg skal greie slappe av, om det ikke skjer noe spesielt mer, men vet tankespinnet blir å gå rundt likevel.
Skal sette på noe criminal minds, spise litt, og gjøre klar litt middag (.. om 1-2 timer, selvsagt. Spising og serier står FØRST!)
Det er jo heldigvis større mulighet for at det går bra enn ikke da Jeg har troen i alle fall
Åå den serien liker jeg og Må bare ut med mannen og måkke masse snø først Så blir det serier, middag og helsekos her også etterhvert
Så deilig lillafrosk! Og godt å få støtte av andre gratulerer med uke 8!7+0
Ikke sett noe blødning, nytt eller gammelt, på et døgn nå.
Føler jeg har nådd en liten grense i svangerskapet nå når jeg bikket 7 uker.. Vet ikke, altså, føler bare at HVIS jeg skulle miste, så ville det vært før sju uker. Nå når jeg er passert, så får baby bare holde seg frisk der inne.
(Desto tyngre blir det om det skjer noe nå etter 7uker.. men det SKAL det jo ikke; babyen her skal sitte i 30-32 uker til, den.)
Fant meg en gruppe på FB med "subchorionic hematoma", og det hjalp å se en bøling andre som også blør av og på, men likevel ikke mister av den grunn. Gir håp om at alt blir bra
LilleFrøet ser omtrent sånn ut nå;
Vis vedlegget 348569
Og jeg tipper ca 0,8cm stort (i følge en vekstkurve jeg har sett 'dag til dag', og i forhold til målingen jeg fikk på torsdag).
Teller ned; 5 dager til neste UL. Da må alt være bare bra..!
Så deilig lillafrosk! Og godt å få støtte av andre gratulerer med uke 8!
7+0
Føler jeg har nådd en liten grense i svangerskapet nå når jeg bikket 7 uker.. Vet ikke, altså, føler bare at HVIS jeg skulle miste, så ville det vært før sju uker. Nå når jeg er passert, så får baby bare holde seg frisk der inne.
(Desto tyngre blir det om det skjer noe nå etter 7uker.. men det SKAL det jo ikke; babyen her skal sitte i 30-32 uker til, den.)
Fant meg en gruppe på FB med "subchorionic hematoma", og det hjalp å se en bøling andre som også blør av og på, men likevel ikke mister av den grunn. Gir håp om at alt blir bra
Vis vedlegget 348569
Og jeg tipper ca 0,8cm stort (i følge en vekstkurve jeg har sett 'dag til dag', og i forhold til målingen jeg fikk på torsdag).
Søteste Lillefrøet! Og hurra for 7 uker! Føler også at det er en milepæl, uten at jeg har noen forutsetning for det egentlig Men det er vel at for hver uke som tikker mot uke 12 så reduseres abortraten så utrolig mye. Jeg har troa på iallfall 32 uker til Så bra du fant gruppa og at det gir litt håp. Neste ul rett rundt hjørnet nå7+0
Vis vedlegget 348569
Søteste Lillefrøet! Og hurra for 7 uker! Føler også at det er en milepæl, uten at jeg har noen forutsetning for det egentlig Men det er vel at for hver uke som tikker mot uke 12 så reduseres abortraten så utrolig mye. Jeg har troa på iallfall 32 uker til Så bra du fant gruppa og at det gir litt håp. Neste ul rett rundt hjørnet nå
Krysser virkelig fingrene for at alt viser seg å være bra på Ul så du kan slappe av litt, kjære deg Forstår tankene og bekymringene dine, og håper alt går veien her!7+2
I dag har jeg vært skikkelig uvel.
Jeg vet ikke hvordan forklare det på best mulig måte; men jeg er altså svimmel og kvalm (spesielt svimmel), uten å være HEMMENDE svimmel og kvalm. Føles ut som jeg KAN komme til å svime av, eller KAN komme til å spy, uten at det blir å skje "de neste fem minuttene".
Uvel, er faktisk det beste ordet jeg finner for det. NESTEN dårlig, men ikke helt.
Jeg tenker også mye på ultralyden på fredag. Kjenner jeg frykter verst tenkelige utfall.. Håper jeg snart greier få litt ro over graviditeten; for de siste ukene har vært utrolig tunge psykisk. Det er noe med det, å våkne opp hver dag og tenke at "tenk om i DAG er dagen det går galt".
Jeg leste en studie her om dagen; blødninger i svangerskapet med SCH vs uten SCH. Nå var det riktignok ikke noe massiv studie; 44stk med hematom, og 198 uten, så er nok en god del rom for feilkilder (under 150 deltakere gir ikke akkurat veldig gode tall, for bare én person gir effekt på tallene, så kan jo her være andre faktorer som spiller inn).
Prosentvis, hadde 29% av de MED SCH en spontanabort, 12% av dem uten. De MED SCH, opplevde i snitt en SA 16 dager etter første blødning, de uten i snitt 9 dager.
Poenget er at jeg håper jeg kan slappe bedre av etter hjertebank på fredag. Da er det gått 16 dager etter første blødning; og med liv i livmoren tett før uke 8, så er sannsynlighetene i teorien bra for suksess.
Nå vet jeg ikke om gynekologen jeg blir å få er noe spesielt god, men håper hematomet er nesten forsvunnet og alt ser perfekt ut. Jeg ønsker å kunne slappe av og kose meg med graviditeten!
Beklager, altså - bare klaging og bekymringer fra meg. Vært en vanskelig start dette ><
Kjære, fine deg Det er sååå forståelig at du kjenner på det du gjør og tenker det verste, men håper på det beste. Og det er her du skal få luftet det! Jeg har virkelig troa på at du vil få gode nyheter på fredag. Med sånne symptomer så tror jeg spira vokser som bare det og trives kjempegodt i mammahulen Håper fredag kommer kjemperaskt sånn at du får se lille blinket igjen og kanskje gå inn i helga med litt mer senka skuldre7+2
Jeg vet ikke hvordan forklare det på best mulig måte; men jeg er altså svimmel og kvalm (spesielt svimmel), uten å være HEMMENDE svimmel og kvalm. Føles ut som jeg KAN komme til å svime av, eller KAN komme til å spy, uten at det blir å skje "de neste fem minuttene".
Uvel, er faktisk det beste ordet jeg finner for det. NESTEN dårlig, men ikke helt.
Jeg tenker også mye på ultralyden på fredag. Kjenner jeg frykter verst tenkelige utfall.. Håper jeg snart greier få litt ro over graviditeten; for de siste ukene har vært utrolig tunge psykisk. Det er noe med det, å våkne opp hver dag og tenke at "tenk om i DAG er dagen det går galt".
Jeg leste en studie her om dagen; blødninger i svangerskapet med SCH vs uten SCH. Nå var det riktignok ikke noe massiv studie; 44stk med hematom, og 198 uten, så er nok en god del rom for feilkilder (under 150 deltakere gir ikke akkurat veldig gode tall, for bare én person gir effekt på tallene, så kan jo her være andre faktorer som spiller inn).
Prosentvis, hadde 29% av de MED SCH en spontanabort, 12% av dem uten. De MED SCH, opplevde i snitt en SA 16 dager etter første blødning, de uten i snitt 9 dager.
Poenget er at jeg håper jeg kan slappe bedre av etter hjertebank på fredag. Da er det gått 16 dager etter første blødning; og med liv i livmoren tett før uke 8, så er sannsynlighetene i teorien bra for suksess.
Nå vet jeg ikke om gynekologen jeg blir å få er noe spesielt god, men håper hematomet er nesten forsvunnet og alt ser perfekt ut. Jeg ønsker å kunne slappe av og kose meg med graviditeten!
Beklager, altså - bare klaging og bekymringer fra meg. Vært en vanskelig start dette ><
Sikker på du kommer til å slappe mye mer av etter nesten ultralyd som heldigvis ikke er lenge til! Du har jo ikke blødd noe mer, så det er et godt tegn! Har en god følelse på at dette kommer til å gå helt fint lillafrosk skal selv på ultralyd på tirsdag.. så skjønner veldig godt frykten din! Man blir så redd for at det ikke skal være noe der lenger!
Fine deg Skjønner at du kjenner på bekymringen og at du søker tall og svar. Jeg føler virkelig med deg, og håper på gode utfall. Jeg har lest om SÅ mange som har hatt blødninger, og det har gått veldig fint. Som du vet er det jo så mange som 1/3 som opplever blødninger i første trimester, og de aller fleste av disse går det bra med Jeg har stor tro på at det lille hjertet ditt har det fint, og at du får gode nyheter på fredag avtalen er jo at det skal komme et lite pinnsvin i oktober!7+2
Krysser virkelig fingrene for at alt viser seg å være bra på Ul så du kan slappe av litt, kjære deg Forstår tankene og bekymringene dine, og håper alt går veien her!
Fikk sove, men jaggu var jeg likevel trøttere enn trøttest, i hele dag. Svimmel enda, så jobbet ikke full dag.Mange klemmer! Håper du har sovet i natt og at svimmelheten er bedre
Kjære, fine deg Det er sååå forståelig at du kjenner på det du gjør og tenker det verste, men håper på det beste. Og det er her du skal få luftet det! Jeg har virkelig troa på at du vil få gode nyheter på fredag. Med sånne symptomer så tror jeg spira vokser som bare det og trives kjempegodt i mammahulen Håper fredag kommer kjemperaskt sånn at du får se lille blinket igjen og kanskje gå inn i helga med litt mer senka skuldre
Fine deg Skjønner at du kjenner på bekymringen og at du søker tall og svar. Jeg føler virkelig med deg, og håper på gode utfall. Jeg har lest om SÅ mange som har hatt blødninger, og det har gått veldig fint. Som du vet er det jo så mange som 1/3 som opplever blødninger i første trimester, og de aller fleste av disse går det bra med Jeg har stor tro på at det lille hjertet ditt har det fint, og at du får gode nyheter på fredag avtalen er jo at det skal komme et lite pinnsvin i oktober!