Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wohooo! Gratulerer !!HJERTEBLINK! Har et hematom inni der et sted, så hun kunne se at jeg har blødd >< men for nå, så der det HELT ok ut til å være 6+4. (Hun målte meg til 6+2, men så tidlig er det innafor)
HURRAHURRAHURRAHURRA FOR EN FANTASTISK NYHET! Lille hjertet Måtte den bare vokse og gro seg stor og sterk nå, og livmora slutte å skremme!HJERTEBLINK! Har et hematom inni der et sted, så hun kunne se at jeg har blødd >< men for nå, så der det HELT ok ut til å være 6+4. (Hun målte meg til 6+2, men så tidlig er det innafor)
Bra han rakk å se det daJeg ER så bortreist, skulle ikke vært lov. Hadde med meg UL bildet inn i bilen. Hadde det i hånden, viste samboer, la det.. et sted... To minutter etterpå, sporløst forsvunnet. Lett i halve bilen, finner ikke :S
Bra han rakk å se det da
Hurra, for noen gode nyheter Har du fått noen forholdsregler eller skal du bare leve som normalt, med tanke på hematomet?
Oi, det vistes godt! Men da er det litt sånn nå at du må regne med å blø litt, men så lenge du ikke får smerter er det bra, eller?Haha, ja, men jeg er sånn! Vi fant det tilslutt. Hadde visst lagt det i veska
Vis vedlegget 348382
Rosa pil = baby med blink
Hvit pil = hematom. Ligger liksom på langs under der.
Oi, det vistes godt! Men da er det litt sånn nå at du må regne med å blø litt, men så lenge du ikke får smerter er det bra, eller?
Åh, nå ble jeg lettet og glad for deg!!! Så herlige nyheter!HJERTEBLINK! Har et hematom inni der et sted, så hun kunne se at jeg har blødd >< men for nå, så der det HELT ok ut til å være 6+4. (Hun målte meg til 6+2, men så tidlig er det innafor)
Ja, veldig godt å ha den timenJeg vet ikke, men tror det mulig kan komme til å blø mer, uten at det er noe galt. Men jeg vet ikke. Har jo fremdeles timen neste uke da, så får se igjen da.
Så herlig å se blinkehjertet på mitt ultralydbilde nå når det gikk galt sist, kunne man se en livmor som var litt 'klappet sammen' om du skjønner hva jeg mener. Dette ser jo veldig fint ut, heldigvis Husk å passe godt på deg selv og det lille pinnsvinet nå, jeg har jeg troen på at dette går veldig fint for dereHaha, ja, men jeg er sånn! Vi fant det tilslutt. Hadde visst lagt det i veska
Vis vedlegget 348382
Rosa pil = baby med blink
Hvit pil = hematom. Ligger liksom på langs under der.
Så herlig å se blinkehjertet på mitt ultralydbilde nå når det gikk galt sist, kunne man se en livmor som var litt 'klappet sammen' om du skjønner hva jeg mener. Dette ser jo veldig fint ut, heldigvis Husk å passe godt på deg selv og det lille pinnsvinet nå, jeg har jeg troen på at dette går veldig fint for dere