Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Ville bare ønske deg masse lykke til ❤️ Og håper blødningene er helt uskyldige ❤️❤️

Bare innom for å ønske deg masse lykke til idag:Heartred Tenker på deg, søta:Heartred

Har ikke vært her inne å lest på en stund, men for en Berg og dalbane det har vært siste tiden:(
Ønsker deg masse lykke til idag og håper på det beste, det er så vondt å gå sånn å ikke vite.. :Heartred

hCG steget fra 7100-noe til ca 15900.
Første ble tatt sent på dagen, andre tidlig på morgenen, så.. stigningen blir et sted å regne mellom disse;

Screenshot_20210210-142637125_1.jpg

Screenshot_20210210-145550994_1.jpg

Det er strengt tatt innafor, i følge denne, selv om det er litt lavere enn jeg håpte på.

Screenshot_20210210-145744870_1.jpg

UL kontroll i morgen 13.45

Hvis det er innafor så er jo det noe betryggende da :Heartred:Heartred Jeg er ikke så god på hcg-målinger selv. Fikk det sist ifbm MA, og da økte det fint selv om det ikke var noe liv. Så HCG er tross alt bare en del av pakka. Hvis det er innenfor er det alt du kan forholde deg til nå. Ul i morgen vil antagelig kunne si mye mer :Heartred:Heartred:Heartred

hCG steget fra 7100-noe til ca 15900.
Første ble tatt sent på dagen, andre tidlig på morgenen, så.. stigningen blir et sted å regne mellom disse;

Vis vedlegget 348284
Vis vedlegget 348285

Det er strengt tatt innafor, i følge denne, selv om det er litt lavere enn jeg håpte på.

Vis vedlegget 348286

UL kontroll i morgen 13.45

Jeg tenker det er bra sålenge HCG øker og at det er innenfor normalen på økning. Pr i dag så ser det jo fortsatt bra ut :Heartpink Krysser fingrene og alt jeg har for at det fortsatt ser bra ut på ultralyd i morgen :Heartpink

Jeg tenker det er optimistisk, siden hCG har steget normalt:Heartbigred Krysser alt jeg har for at alt ser bra ut på UL imorgen:Heartred

Krysser alt for at ul er bra imorgen! Det er jo fin stigning på hcg, som jo øker sjansen på at alt er bra med lille spiren. Hva med sykemelding? Så du får slappe av?

Krysser alt for at ul er bra imorgen! Det er jo fin stigning på hcg, som jo øker sjansen på at alt er bra med lille spiren. Hva med sykemelding? Så du får slappe av?
Sykemeldt ut uka. Bekymrer meg litt for hvordan det skal gå på jobb, ikke så lett å få tak i folk; og risikoen er at gubben må jobbe dobbelt - i tillegg til at han allerede jobber 7d i uka denne uka (+5 dager neste uke), så...
Men jeg greier rett og slett ikke, som jeg forklarte til legen.

Og takk for støtte ♥️
Prøver klamre meg til at det strengt tatt vil være over 90% sjanse for at alt er bra nå, i forhold til statistikk om spontanabort og hvor langt jeg er kommet. Blødningen jeg har hatt er jo ikke sånn sett en SA heller - bare blir bekymret for at det er starten på en, eller at noe er galt og jeg derfor blør.

Kjenner jeg gruer til i morgen, men.. Det KAN være vi finner baby med hjerteblink. Jeg håper.. ♥️ Men forbereder meg på å se bare et lite foster. 6+4 i morgen, burde vel se hjertet da..? Eller er det bare flaks om det synes da?
Livmoren min var bakovervendt (.. det har jeg aldri før hørt at den er, men hun sa så på UL sist), det kan kanskje gjøre det vanskeligere..?

Masse lykke til i morgen også :) kan vel i teorien se våde hjerte og ikke (og at alt likevel er helt fint altså :)

Lykke til i morgen:) Jeg har bakovervendt livmor og fikk se hjertebank både 6+2 og 6+4:Heartpink

Åh, det var foreløpig gode nyheter da! Håper du er bankende hjerte på Ul i morgen og at alt er bra! :):Heartred

Lykke til i morgen og håper at alt står bra til med den lille spiren :Heartred

Det er vel rundt uke 6 at hjertet starter å slå, men jeg har aldri vært på ul akkurat da, så jeg vet ikke helt hvilke marginer de opererer med. Jeg har tidligst vært i uke 7+? (Husker ikke helt...) og da så jeg hjertet.

Da jeg var på ul i uke 8 før jul, så målte hun embryo/foster til 6+0. Altså ikke utviklet så mye som det skulle. Hun mente at det var rundt der hjertet skulle starte, så hun hadde litt is i magen i tilfelle det hadde ligget i dvale og plutselig fikk en boost. Men en uke etter var det fortsatt 6+0, så var ma. Men poenget mitt er at om hjertet ikke slår i morgen kan det være like om hjørnet. Det er liksom fortsatt i den uka ❤️❤️

Ønsker deg veldig lykke til ❤️❤️

Back
Topp