Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Nei, huff! Er det like mye som sist?
Ganske mengder ja. Nok til å måtte ha på bind. Som en moderat mensblødning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, huff! Er det like mye som sist?
Jeg begynte blø, igjen Vet da faen hva jeg skal gjøre. Må vel ta kontakt med lege på nytt igjen
Åneeei, søta
Er det en stor blødning igjen? Huff, vennen. Er så dritt med blødninger
Jepp, foreløpig ganske likt som sist. Har dratt hjem fra jobb, dusja, tatt nytt bind på (blæh), og har nå nettopp lagt meg ned i sengen.
Jeg håper håper det er helt uskyldig, men nå tør jeg uansett ikke røre på meg. Her blir jeg liggende til gubben kommer hjem, i første omgang.
Var du på jobben? Trodde du skulle ta det litt med ro framover!?(ja, jeg vet! Skal ikke blande meg), men blir jo bekymret for deg Håper det kun er en helt uskyldig blødning Ja, bli liggende i senga å slapp av Håper blødningen stopper opp igjen asap
Jeg kan ikke gjøre noe med det, må nesten på jobb om ikke legene mener jeg burde sykemeldes.. og det var ingen som sa jeg burde ta det med ro, så :S
Men i dag dro jeg altså hjem. Orker ikke gå rundt på jobb og kjenne at det sildrer blod :/
Blir jo livredd for burgerbestillinger eller annet stress..
Åh, jeg regnet med du fikk beskjed om det Sorry!
Forstår godt du dro hjem, tror jeg de fleste ville gjort i den situasjonen Skal du ringe legen igjen imorgen? Eller vil du se det ann?
Huff, så vondt å lese! Håper virkelig dette er en uskyldig blødning, at det avtar og at du evt får en forklaring på hvorfor det skjer Har de legevakt der dere bor? Da går det evt å dra dit for en sjekk kanskje? Er vel lite å gjøre uansett annet enn å vente kanskje Krysser fingrene for deg og sender deg en god klem iaf!Tar nok fortløpende vurderinger, men pr nå står jeg mest for å sende dem melding på morran. Så får de vurdere selv. :/
Forhåpentligvis gir det seg, men.. det er så ekkelt å gå i limbo.
Tar nok fortløpende vurderinger, men pr nå står jeg mest for å sende dem melding på morran. Så får de vurdere selv. :/
Forhåpentligvis gir det seg, men.. det er så ekkelt å gå i limbo.
Huff, så vondt å lese! Håper virkelig dette er en uskyldig blødning, at det avtar og at du evt får en forklaring på hvorfor det skjer Har de legevakt der dere bor? Da går det evt å dra dit for en sjekk kanskje? Er vel lite å gjøre uansett annet enn å vente kanskje Krysser fingrene for deg og sender deg en god klem iaf!
Den usikkerheten unner jeg deg virkelig ikke- den er helt grusom Skjønner, håper iallefall at blødningen gir seg
Krysser fingrene for deg iaf! Håper alt viser seg og å være i skjønneste orden!Har legevakt, men tror ikke de får gjort så mye mer enn at jeg heller tar kontakt med legen i morgen.
Æsj, dette var bare skikkelig kjedelig. Håper hardt på at det bare er f.eks lutinusen som tuller..
Mange klemmer! Få deg noen dagers hvile, og snakk med legen igjen. Kanskje ul kan bli fremskyndet?
Krysser fingrene for deg iaf! Håper alt viser seg og å være i skjønneste orden!
Krysser virkelig fingrene for deg Vet alt om å gå i limbo. Legevakt kan ofte ikke gjøre annet enn å henvise deg videre til ultralyd. Hvis du får måle hcg hos legen, og evt får en ny henvisning til ultralyd der, så ville jeg ventet til i morgen
Så utrolig kjedelig å gå rundt og ikke vite Jeg håper virkelig det beste. Og for å trøste, jeg blødde mye i første graviditet. Han klarte seg helt fint
Jeg blødde mye med mini en hel uke, han hadde det bare fint i magen
Håper virkelig det fir seg.. får helt flashback fra Mitt forrige svangerskap.. hadde så mange småblødninger i de første ukene.. ble så sinnsykt sliten av det. Var på ultralyd sikkert 10 ganger da det ble stort nok til å kunne se noe der. Føler skikkelig med deg!! Håper bare det er lutinusen som tuller!! Krysser fingre for deg!!
Håper det bare var nok en uskyldig blødning og at hcg kommer tilbake forenelig med at lille frøet fortsatt vokser seg stort og sterkt Vær der på halv kapasitet, ikke gjør mer enn du må. Ta vare på deg selv Rekker du å få tilbake svar på prøven i dag?Skal inn og ta hCG prøve i dag, legekonsultasjon i morgen. I mellomtiden må jeg nesten bare gå på jobb; men blir å være der på halv kapasitet.. Tror kanskje blødningen har avtatt, men tør ikke si det sikkert. Plutselig tar det seg opp igjen.