Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Jeg vil bare ønske deg lykke til i morgen ❤️

Jeg har blitt gravid fire ganger. Tre ganger blødde jeg. En av de ble baby, de to andre SA. Men samme blødning. Så det kan like gjerne bli baby. Jeg blødde jevnt og trutt frem til uke 12 og han er frisk og fin. Min fjerde graviditet blødde jeg ikke noe, men det var MA.

Takk ♥️ Har stoppet her, så håper det er et godt tegn.
Av mine to svangerskap, har jeg ikke hatt blødning i noen av dem. Så, veldig skremmende nå.. Må bare se i morgen.

Midt i alt det vonde, var det en opptur at blødningene har stoppet og at du får ul allerede i morgen! ❤ Masse, masse lykke til i morgen, gode du ❤

Masse lykke til i morgen :Heartpink Håper alt står bra til hos lille spire i morgen:Heartred Glad å høre at det har sluttet å blø.

♥️♥️♥️

Beklager, TMI: Men, første 'porsjon' hvit utflod i dag! Alt av restblod er passert! Fantastisk!
Jeg tror jeg greier sove bedre i natt. Det hjelper litt at det ikke er forverret, og jeg gruer meg ikke lenger til å gå på do. Kan fremdeles få dårlige nyheter i morgen; er forberedt på at det går begge veier, men et lite snev av håp synes å bane frem. :)
Jeg oppdaterer i morgen, jenter ♥️ Håper på godt nytt!

♥️♥️♥️

Beklager, TMI: Men, første 'porsjon' hvit utflod i dag! Alt av restblod er passert! Fantastisk!
Jeg tror jeg greier sove bedre i natt. Det hjelper litt at det ikke er forverret, og jeg gruer meg ikke lenger til å gå på do. Kan fremdeles få dårlige nyheter i morgen; er forberedt på at det går begge veier, men et lite snev av håp synes å bane frem. :)
Jeg oppdaterer i morgen, jenter ♥️ Håper på godt nytt!
Det er så godt å høre! Ingenting er tmi her, iallfall ikke sånne nyheter! Masse, masse lykke til. Sender masse gode tanker til lille! Hold fast:angel8

DETTE ER IKKE EN OPPDATERING!
Jeg venter enda. Men, synes bare det er litt komisk. Fordi, en helsesekretær kom og sa fra at... Hun måtte bare finne doktoren først. Mista legen :')

Jeg er litt nervøs, føler meg litt uvel av den grunn. Gjør meg ikke så mye å vente dog, forventet det egentlig da jeg ble satt opp akutt...
NESTE post fra meg blir oppdatering, håper jeg. Må forhåpentligvis ikke vente særlig lengre :p

Jeg venter enda. Men, synes bare det er litt komisk. Fordi, en helsesekretær kom og sa fra at... Hun måtte bare finne doktoren først. Mista legen :')

Jeg er litt nervøs, føler meg litt uvel av den grunn. Gjør meg ikke så mye å vente dog, forventet det egentlig da jeg ble satt opp akutt...
NESTE post fra meg blir oppdatering, håper jeg. Må forhåpentligvis ikke vente særlig lengre :p
Åh, tenker så på deg! :love2Krysser fingrene for at alt er bra! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

5+5. Hun kunne såvidt se foster, plommesekk, etc. Men bare såvidt. Måtte gå å tisse først, og med livmor langt bak, så hadde hun problemer med å i det hele tatt finne den. Aller først kunne hun bare se "noe, men så ikke noe fosteranlegg...". Men hun så det heldigvis etterhvert, måtte bare endre vinkel. Har visst en vanskelig livmor :P
Det er så smått, og absolutt i grenseland, så jeg må bare forholde meg til at; fosteret er der enda, og så lenge jeg ikke blør, så har det neppe endret seg. Ny time om to uker, så da avbestiller jeg bare den private. Blir tre dager ekstra å vente, men. For nå, så ser det jo bra ut, i forhold til hvor kort på vei jeg er. Skulle selvsagt ønske vi kunne sett hjerteblink, men er litt tidlig. :)

Så glad for å se at det er håp i massevis!! 5+5 er jo veldig tidlig, mange ser ikke hjerteaktivitet før senere.
Skal du tilbake for oppfølging?

5+5. Hun kunne såvidt se foster, plommesekk, etc. Men bare såvidt. Måtte gå å tisse først, og med livmor langt bak, så hadde hun problemer med å i det hele tatt finne den. Aller først kunne hun bare se "noe, men så ikke noe fosteranlegg...". Men hun så det heldigvis etterhvert, måtte bare endre vinkel. Har visst en vanskelig livmor :p
Det er så smått, og absolutt i grenseland, så jeg må bare forholde meg til at; fosteret er der enda, og så lenge jeg ikke blør, så har det neppe endret seg. Ny time om to uker, så da avbestiller jeg bare den private. Blir tre dager ekstra å vente, men. For nå, så ser det jo bra ut, i forhold til hvor kort på vei jeg er. Skulle selvsagt ønske vi kunne sett hjerteblink, men er litt tidlig. :)

Åh så bra! Det er jo akkurat det du vil se på 5+5. Så lenge du ser plommesekken og fosterannlegget så høres det bra ut. Hjerteslagene ser man gjerne ikke før etter uke 6:Heartpink Krysser fingrene for at det fortsetter å gå bra fremover :)

Tenker masse på deg, kjære du:Heartred

5+5. Hun kunne såvidt se foster, plommesekk, etc. Men bare såvidt. Måtte gå å tisse først, og med livmor langt bak, så hadde hun problemer med å i det hele tatt finne den. Aller først kunne hun bare se "noe, men så ikke noe fosteranlegg...". Men hun så det heldigvis etterhvert, måtte bare endre vinkel. Har visst en vanskelig livmor :p

SÅ deilig update fra deg(som vi sier i dk):D Ser gjerne først de små hjeteblinkene i uke 6 på TUL, så detta er helt innafor normalen:talk017 Detta blir bra, søta:Heartbigred

Så glad for å se at det er håp i massevis!! 5+5 er jo veldig tidlig, mange ser ikke hjerteaktivitet før senere.
Skal du tilbake for oppfølging?

Skal inn igjen om to uker, da er jeg 7+5 :)

Åh så bra! Det er jo akkurat det du vil se på 5+5. Så lenge du ser plommesekken og fosterannlegget så høres det bra ut. Hjerteslagene ser man gjerne ikke før etter uke 6:Heartpink Krysser fingrene for at det fortsetter å gå bra fremover :)

Ja, jeg var forberedt på at de ikke så noe mer, heldigvis. :) Men likevel føler jeg jo det blir litt sånn at jeg ikke vet - men så lenge jeg ikke blør, så er jo fosteret der. Og i de fleste tilfeller, så er det liv og riktig utvikling, så lenge kroppen holder på det. :)

SÅ deilig update fra deg(som vi sier i dk):D Ser gjerne først de små hjeteblinkene i uke 6 på TUL, så detta er helt innafor normalen:talk017 Detta blir bra, søta:Heartbigred

Ja, nå er det bare å vente i to uker på neste ul ♥️♥️

Men dette er gode tegn og nyheter! Jeg har troa på at dette skal gå veien:Heartred

Så flott update. Da er du jo helt på linje med det du skal være. Jeg krysser fingrene, og tror ganske sikkert, at dette kommer til å gå kjempefint :wav

Åh, dette er veldig gode nyheter ❤️ Da antar jeg at de ikke kunne spore blødningen fra livmoren?

Så bra! Og supert med ny ul om 2 uker :) da får vi en oppdatering med en bønne med blinkende hjerte

Back
Topp