Så fint at alt så bra ut til å være 5+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal inn igjen om to uker, da er jeg 7+5
Ja, jeg var forberedt på at de ikke så noe mer, heldigvis. Men likevel føler jeg jo det blir litt sånn at jeg ikke vet - men så lenge jeg ikke blør, så er jo fosteret der. Og i de fleste tilfeller, så er det liv og riktig utvikling, så lenge kroppen holder på det.
Ja, nå er det bare å vente i to uker på neste ul
Men dette er gode tegn og nyheter! Jeg har troa på at dette skal gå veien
Så flott update. Da er du jo helt på linje med det du skal være. Jeg krysser fingrene, og tror ganske sikkert, at dette kommer til å gå kjempefint
Åh, dette er veldig gode nyheter Da antar jeg at de ikke kunne spore blødningen fra livmoren?
Så bra! Og supert med ny ul om 2 uker da får vi en oppdatering med en bønne med blinkende hjerte
To uker kjennes ut som en evighet når man er nygravid
Så fint at alt så bra ut til å være 5+5
Skjønner godt selv den der bekymringen Men alt ser jo bra ut per i dag Så må bare stole og håpe på at det går braAlt ser ok ut, så jeg må bare klamre meg til det! Må innrømme at jeg fremdeles er litt bekymret, men jeg må prøve overbevise meg selv om noe annet
JaaOoog, hCGet i går var på over 7100 det er jo absolutt innafor.
Hilsen særingen som elsker å forholde seg til tall.
Jepp...!! Jeg blir nok likevel å ta RFSU tester gjennom helga, for å forsikre meg om at det ikke blir plutselig kjempesvakt. Også kan jeg holde meg lenge på at;
- hun fant foster
- fosteret ligger der det skal
- det var ikke antydning til at noe var feil inni der
- jeg blør ikke lenger, og har ikke vondt
Så må bare tro at alt er bra
Hvis det ikke hadde levd noe inni der, hadde kroppen i de aller fleste tilfeller kvittet seg med det.
Så.. 2 uker..!
Neii Nå må kroppen slutte å tulle. Håper det er helt ufarlig igjen. Testene er jo sterke? Huff, så kjipt å måtte gå og vente sånn...Jeg begynte blø, igjen Vet da faen hva jeg skal gjøre. Må vel ta kontakt med lege på nytt igjen
Jeg begynte blø, igjen Vet da faen hva jeg skal gjøre. Må vel ta kontakt med lege på nytt igjen
Skal ta ny test når jeg kommer hjem, er på jobb enda. Men vurderer å bare stikke hjem. La brodern få gjøre ferdig det han trenger få gjort før jeg går av, også dra hjem og ta en dose babyklister (det skal jo "hjelpe" på truende abort og; har neppe egentlig noen effekt, men tør ikke la være).Neii Nå må kroppen slutte å tulle. Håper det er helt ufarlig igjen. Testene er jo sterke? Huff, så kjipt å måtte gå og vente sånn...
Åh nei! Så utrolig frustrerende
Hvordan var HCG stigningen som du fikk målt? Ingen mulighet til å komme tilbake til den gynekologen?
Hvis du har mulighet så synes jeg du skal gjøre det! Hvordan er det egentlig, har du mye stress? Kunne det kanskje vært aktuelt med en liten pause i form av enten full eller gradert sykemelding bare for å komme deg litt eventuelt? Eller er det vanskelig mtp at det er deres egen stasjon? Du får oppdatere når du kommer hjemSkal ta ny test når jeg kommer hjem, er på jobb enda. Men vurderer å bare stikke hjem. La brodern få gjøre ferdig det han trenger få gjort før jeg går av, også dra hjem og ta en dose babyklister (det skal jo "hjelpe" på truende abort og; har neppe egentlig noen effekt, men tør ikke la være).
Ble aldri tatt to prøver, fikk bare beskjed om at hCG var 7100-noe på torsdag. Gyn vurderte det som ikke nødvendig med prøve nr2, etter å ha sett foster på UL.
Skal ta ny test når jeg kommer hjem, er på jobb enda. Men vurderer å bare stikke hjem. La brodern få gjøre ferdig det han trenger få gjort før jeg går av, også dra hjem og ta en dose babyklister (det skal jo "hjelpe" på truende abort og; har neppe egentlig noen effekt, men tør ikke la være).
Ble aldri tatt to prøver, fikk bare beskjed om at hCG var 7100-noe på torsdag. Gyn vurderte det som ikke nødvendig med prøve nr2, etter å ha sett foster på UL.
Hvis du har mulighet så synes jeg du skal gjøre det! Hvordan er det egentlig, har du mye stress? Kunne det kanskje vært aktuelt med en liten pause i form av enten full eller gradert sykemelding bare for å komme deg litt eventuelt? Eller er det vanskelig mtp at det er deres egen stasjon? Du får oppdatere når du kommer hjem
Hvis du ikke får tak i gyn så kan det være beroligende å få tatt en hcg hos fastlegen. De gangene jeg har mistet så har jeg sett tydelig hcg utflating lenge før vi så noe galt på ultralyd
Krysser fingrene for at alt står bra til
Nei, huff! Er det like mye som sist?Jeg begynte blø, igjen Vet da faen hva jeg skal gjøre. Må vel ta kontakt med lege på nytt igjen