Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Håper det bare var nok en uskyldig blødning og at hcg kommer tilbake forenelig med at lille frøet fortsatt vokser seg stort og sterkt:Heartred Vær der på halv kapasitet, ikke gjør mer enn du må. Ta vare på deg selv:Heartred Rekker du å få tilbake svar på prøven i dag?

Får nok ikke svar på prøven før legetimen i morgen :/

Screenshot_20210209-085919181_1.jpg

Fant denne, dog. Usikker på om det betyr jeg skulle ta kontakt med gyn.pol., eller lege - men har i alle fall kontaktet lege, og får evt ringe dem i morgen, om jeg rekker det.

Trodde ikke de brukte truende abort i gynekologi lenger ><

Vis vedlegget 348187
Fant denne, dog. Usikker på om det betyr jeg skulle ta kontakt med gyn.pol., eller lege - men har i alle fall kontaktet lege, og får evt ringe dem i morgen, om jeg rekker det.

Trodde ikke de brukte truende abort i gynekologi lenger ><
Huff:(:Heartred Jeg lesere det som at du skal kontakte gyn pol, så ville ringt i dag. Om ikke annet så kan de sikkert skrive ut sykemelding til deg så du slipper å være på jobb i denne situasjonen! Bedre å ta ekstra vare på segselv oppi dette uansett hvilken vei det skulle gå:Heartred Håper virkelig dette ordner seg kjære deg :Heartred

Huff:(:Heartred Jeg lesere det som at du skal kontakte gyn pol, så ville ringt i dag. Om ikke annet så kan de sikkert skrive ut sykemelding til deg så du slipper å være på jobb i denne situasjonen! Bedre å ta ekstra vare på segselv oppi dette uansett hvilken vei det skulle gå:Heartred Håper virkelig dette ordner seg kjære deg :Heartred

Esj, ringer i morgen, så får jeg snakket med lege først. Siden blødningen har avtatt, så.. får jeg følge planen min videre.

hCG er i alle fall tatt nå. Hun som tok den, stakk skikkelig vondt o.o, både inn og ut. Mon tro om det er pga jeg stresser, eller fordi hun .. tar vonde blodprøver:p

Du kan jo ringe de imorgen hvis det blør mer? Å få en ny UL denne uken er jo bedre enn neste tenker jeg :)

Du kan jo ringe de imorgen hvis det blør mer? Å få en ny UL denne uken er jo bedre enn neste tenker jeg :)

Ser ut som jeg ikke blør mer i det hele tatt. Skal høre med legen i morgen hva hun mener. Da har vi fått svar på hcg, og.
Kjenner jeg gruer litt til resultatet, redd for dårlig nytt O.o

Ser ut som jeg ikke blør mer i det hele tatt. Skal høre med legen i morgen hva hun mener. Da har vi fått svar på hcg, og.
Kjenner jeg gruer litt til resultatet, redd for dårlig nytt o_O

Krysser fingrene for gode nyheter i morgen :Heartpink

Kjenner jeg gruer litt til resultatet, redd for dårlig nytt o_O

Jeg synes det er optimistisk du ikke blør lenger:angel5 Krysser alt jeg har for gode nyheter imorgen, kjære du:Heartred

Håper håper, men blir jo så bekymret o_O

Det skjønner jeg:( Er så skremmende å blø når man er gravid, på tross av mange gjør det og får helt friske og fine bebiser:Heartred Så jo, jeg er optimistisk:angel5

Har tenkt så masse på deg ❤️ Krysser fingre og tær for at alt ser fint ut i morgen!

❤️❤️

Back
Topp