Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det var foreløpig gode nyheter da! Håper du er bankende hjerte på Ul i morgen og at alt er bra!
Lykke til i morgen og håper at alt står bra til med den lille spiren
Det er vel rundt uke 6 at hjertet starter å slå, men jeg har aldri vært på ul akkurat da, så jeg vet ikke helt hvilke marginer de opererer med. Jeg har tidligst vært i uke 7+? (Husker ikke helt...) og da så jeg hjertet.
Da jeg var på ul i uke 8 før jul, så målte hun embryo/foster til 6+0. Altså ikke utviklet så mye som det skulle. Hun mente at det var rundt der hjertet skulle starte, så hun hadde litt is i magen i tilfelle det hadde ligget i dvale og plutselig fikk en boost. Men en uke etter var det fortsatt 6+0, så var ma. Men poenget mitt er at om hjertet ikke slår i morgen kan det være like om hjørnet. Det er liksom fortsatt i den uka
Ønsker deg veldig lykke til
For det første, gratulerer så mye med positiv test Ser at selv om du er kort på vei, så har det vært en berg og dalbane så langt! Sender deg en god klem og håper at alt er som det skal. Masse lykke til i morra på TUL i morra
Lillebror var en skikkelig luring selv og har gitt oss masse opp og nedturer i svangerskapet, og litt på utsida. Heldigvis ser alt ut til å være i sin skjønneste orden.
Krysser alt jeg har for deg i morgen Håper du får se et lite hjerte som slår selv om det er tidlig. Da blir alt bra
Åååå! Nå ble jeg så glad på dine vegneHJERTEBLINK! Har et hematom inni der et sted, så hun kunne se at jeg har blødd >< men for nå, så der det HELT ok ut til å være 6+4. (Hun målte meg til 6+2, men så tidlig er det innafor)
HJERTEBLINK! Har et hematom inni der et sted, så hun kunne se at jeg har blødd >< men for nå, så der det HELT ok ut til å være 6+4. (Hun målte meg til 6+2, men så tidlig er det innafor)