Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Her har det skjedd mye siden sist jeg var innom. Håper virkelig at alt er uskyldig og at du går ut fra UL i morgen med en god følelse♥️ Sånn venting er helt grusomt♥️♥️

Åh, det var foreløpig gode nyheter da! Håper du er bankende hjerte på Ul i morgen og at alt er bra! :):Heartred
Lykke til i morgen og håper at alt står bra til med den lille spiren :Heartred

Takk, ja, var litt beroligende i alle fall. Nå får jeg bare se i morgen.

Det er vel rundt uke 6 at hjertet starter å slå, men jeg har aldri vært på ul akkurat da, så jeg vet ikke helt hvilke marginer de opererer med. Jeg har tidligst vært i uke 7+? (Husker ikke helt...) og da så jeg hjertet.

Da jeg var på ul i uke 8 før jul, så målte hun embryo/foster til 6+0. Altså ikke utviklet så mye som det skulle. Hun mente at det var rundt der hjertet skulle starte, så hun hadde litt is i magen i tilfelle det hadde ligget i dvale og plutselig fikk en boost. Men en uke etter var det fortsatt 6+0, så var ma. Men poenget mitt er at om hjertet ikke slår i morgen kan det være like om hjørnet. Det er liksom fortsatt i den uka ❤️❤️

Ønsker deg veldig lykke til ❤️❤️

Hjertet begynner å slå 22-23 dager etter befruktning, som tilsier 5+1-5+2. MEN! Embryoet er da bittebittelite, og selv om du drar på UL 6+0, så er sjansene store for at man ikke greier finne hjertelyden. Etter 7+0 greier de dog nesten alltid finne hjertelyden på vaginal UL. :)
Men jeg er usikker på når mellom der det fremdeles kan regnes for tidlig. De fant ikke hjertelyd 5+5, men det regnet jeg ikke med heller. Hun fant nesten ikke fosteret engang, så..
Men i morgen er det neeesten en uke lenger, så jeg håper ♥️ Ville vært svært beroligende i alle fall.

For det første, gratulerer så mye med positiv test ❤️ Ser at selv om du er kort på vei, så har det vært en berg og dalbane så langt! Sender deg en god klem og håper at alt er som det skal. Masse lykke til i morra på TUL i morra ❤️

Lillebror var en skikkelig luring selv og har gitt oss masse opp og nedturer i svangerskapet, og litt på utsida. Heldigvis ser alt ut til å være i sin skjønneste orden.

For det første, gratulerer så mye med positiv test ❤️ Ser at selv om du er kort på vei, så har det vært en berg og dalbane så langt! Sender deg en god klem og håper at alt er som det skal. Masse lykke til i morra på TUL i morra ❤️

Lillebror var en skikkelig luring selv og har gitt oss masse opp og nedturer i svangerskapet, og litt på utsida. Heldigvis ser alt ut til å være i sin skjønneste orden.

Takk, får bare håpe alt er fint i morgen. Jeg er ganske så stressa over hele greia.. :/ Får bare krysse fingrene.

Krysser alt jeg har for deg i morgen:Heartred Håper du får se et lite hjerte som slår selv om det er tidlig. Da blir alt bra:Heartred

Krysser alt jeg har for deg i morgen:Heartred Håper du får se et lite hjerte som slår selv om det er tidlig. Da blir alt bra:Heartred

Takk ♥️ Alt blir bedre om de finner hjertelyd, ja..! Hadde vært drømmescenario, egentlig.

Jeg tenker på deg♥️

Heia heia! Håper på ett blinkende hjerte idag!

Takk for lykkeønskninger. Er enda sikkert 4 timer til jeg får vite noen ting. Blødde litt igjen i morges, men tror det stoppa igjen. Snart tomt for babyklister (som jeg tar en dose av når jeg begynner blø hver gang.. truende abort er liksom av virkeområdene; vet ikke helt om jeg tror på det, men siden det stopper hver gang, så tør jeg ikke la være heller.).
Håper ny kommer med posten i dag.

Jeg håper sånn på godt nytt på UL. At blødningene bare er en dum bivirkning av lutinus, eller noe annet uskyldig. Jeg har ikke lyst til å miste denne spiren; og prøver å kjempe med hele kroppen for å holde på den. Altså. Når jeg begynner å blø, så kjefter jeg strengt "nei" på kroppen/spiren, og håper det funker :P I slike situasjoner blir man smått overtroisk; når man tenker litt tinktur kan redde en, og det å bare bestemme seg for at det skal gå bra. Føler det vipper over til å være litt teit, men.. det må være lov.

Masse lykke til i dag ❤️ Håper virkelig de finner hjertelyd i dag, og at den er rask, sterk og fin!

Krysser alt jeg har for at du får se en spire med hjerteblink idag:Heartred Tenker på deg:Heartred

HJERTEBLINK! ♥️♥️ Har et hematom inni der et sted, så hun kunne se at jeg har blødd >< men for nå, så der det HELT ok ut til å være 6+4. (Hun målte meg til 6+2, men så tidlig er det innafor)

HJERTEBLINK! ♥️♥️ Har et hematom inni der et sted, så hun kunne se at jeg har blødd >< men for nå, så der det HELT ok ut til å være 6+4. (Hun målte meg til 6+2, men så tidlig er det innafor)
Åååå! Nå ble jeg så glad på dine vegne ❤️❤️❤️

Åh så bra! For en lettelse! :Heartpink Jeg var sikker på det var et hematom du hadde siden hcg som fortsatt steg :Heartpink Da er det veldig gode odds for at dette går fint :Heartpink

Denna sitter hele veien til mål, kjære du:wav:love7 Fantastiske nyheter :hello2

Back
Topp