Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Huff, ja. Gikk greit å vente da, er bare at man blir så i stuss. "Skal jeg tørre gå på do en snartur nå? Timen skulle jo egentlig ha begynt" :p
Var raskt inn og ut i alle fall; nå er det bare å vente og se.

Ja, er akkurat det, og går man på do, så kan du vedde på at DA blir man ropt opp:hilarious: Kunne hun ikke sende deg videre for UL på sykehuset?:oops:

Lykke til! Satser på at det dette er bra!

Tør ikke si noe mer på det, kan også bare være en pause i blødningen >< skal ta hCG nå og i morgen. Blir ikke 24t mellom engang, men kan se om det synker eller øker, håper vi. Hun (ble visst flytta over til en turnuslege, men hun var hyggelig hun) skulle også sende henvisning til gynekolog i en av nabobyene, blir ikke før i neste uke da.
Okei, men da har du en plan og du får en liten indikasjon i hvert fall med de blodprøvene.. Men forstår at det kan bli noen lange dager fremover:sorry::Heartred

❤️❤️

Har sneket litt rundt her en stund å fulgt deg i prosessen. Vil bare ønske deg masse lykke til på UL, håper alt er fint:love2

Sender over en stor klem, håper virkelig det er uskyldig.
Har sneket litt rundt her en stund å fulgt deg i prosessen. Vil bare ønske deg masse lykke til på UL, håper alt er fint:love2
Takk ♥️

Ååå, såååå bra!! Godt å få litt mer avklaring før helga. Er det langt å kjøre?
Er ca 1t å kjøre, så vi kjører nok halv åtte, eller så.
Vet ikke om jeg får så mye avklaring. Vil være 5+5 i morgen, så er uansett ikke sikkert man finner hjertelyd om så. Eneste er å konstatere at noe ER der enda, og evt hvor blødningen kunne kommet fra >< Men, veldig greit å få kommet inn..! Får i alle fall sjekket etter exu om ikke annet.

Krysser fingre og tær for morgendagen!

Får faktisk UL i morgen kl 09..!

Så bra du får UL imorgen tidlig, så slipper du å gå å lure sånn:) Krysser alt jeg kan for at spiren har det bra inni magen:Heartpink Tenker masse på deg:Heartred

Masse lykke til i morgen!!

Takk ♥️

Er ca 1t å kjøre, så vi kjører nok halv åtte, eller så.
Vet ikke om jeg får så mye avklaring. Vil være 5+5 i morgen, så er uansett ikke sikkert man finner hjertelyd om så. Eneste er å konstatere at noe ER der enda, og evt hvor blødningen kunne kommet fra >< Men, veldig greit å få kommet inn..! Får i alle fall sjekket etter exu om ikke annet.
Krysser fingrene for at alt ser bra ut i morgen:Heartred

Takk for alle lykkeønskninger ♥️ Setter så utrolig pris på alt av støtte. Trenger det litt akkurat nå.

Bare for å gi meg selv litt optimisme å se etter;
Jeg blør ikke lenger. (Litt beige farge på noe utflod enda, men.. det er bare rester). Har ikke blødd i hele dag, og har heller ikke hatt noe smerter. (BANK I BORDET!)
CB digital viser 3+ enda, så om ikke annet, så er hCGet i alle fall ikke lavere enn det den var på mandag.
RFSU testen jeg kjøpte i dag er så sterk som den bare kan bli.
16124595657897575967797972487378.jpg

Jeg skulle bare ta en for referanse, egentlig. Tenkte ta ny senere i helga, dersom jeg ikke får noe konkret svar i morgen. Urinen var ikke sånn kjempekonsentrert heller, så har i alle fall ganske mye hCG for øyeblikket.

Vi får krysse fingrene godt og håpe for LilleFrø. ♥️ Tar meg i å ta en samtale med magen innimellom >< Frøet må holde seg der.
Min mor kunne fortelle at, med mellomste, (min lillebror), så ble hun sykemeldt til sengeliggende/sofaliggende i flere måneder av svangerskapet pga blødning. Legen ville ikke hun skulle støvsuge engang. Og han er frisk som bare det..! :) Og en oldemor av meg, hadde tydeligvis regelmessig "mens" hele svangerskapet med sin eldste. Og mange av dere har også lignende historier; så jeg håper forsiktig..!

Takk for alle lykkeønskninger ♥️ Setter så utrolig pris på alt av støtte. Trenger det litt akkurat nå.

Bare for å gi meg selv litt optimisme å se etter;
Jeg blør ikke lenger. (Litt beige farge på noe utflod enda, men.. det er bare rester). Har ikke blødd i hele dag, og har heller ikke hatt noe smerter. (BANK I BORDET!)
CB digital viser 3+ enda, så om ikke annet, så er hCGet i alle fall ikke lavere enn det den var på mandag.
RFSU testen jeg kjøpte i dag er så sterk som den bare kan bli.
Vis vedlegget 347849
Jeg skulle bare ta en for referanse, egentlig. Tenkte ta ny senere i helga, dersom jeg ikke får noe konkret svar i morgen. Urinen var ikke sånn kjempekonsentrert heller, så har i alle fall ganske mye hCG for øyeblikket.

Vi får krysse fingrene godt og håpe for LilleFrø. ♥️ Tar meg i å ta en samtale med magen innimellom >< Frøet må holde seg der.
Min mor kunne fortelle at, med mellomste, (min lillebror), så ble hun sykemeldt til sengeliggende/sofaliggende i flere måneder av svangerskapet pga blødning. Legen ville ikke hun skulle støvsuge engang. Og han er frisk som bare det..! :) Og en oldemor av meg, hadde tydeligvis regelmessig "mens" hele svangerskapet med sin eldste. Og mange av dere har også lignende historier; så jeg håper forsiktig..!
Det er lov å håpe forsiktig, fine du! Alt dette er grunner til håp:smiley-angelic001

Lykke til i morgen ❤️

Jeg vil bare ønske deg lykke til i morgen ❤️

Jeg har blitt gravid fire ganger. Tre ganger blødde jeg. En av de ble baby, de to andre SA. Men samme blødning. Så det kan like gjerne bli baby. Jeg blødde jevnt og trutt frem til uke 12 og han er frisk og fin. Min fjerde graviditet blødde jeg ikke noe, men det var MA.

Back
Topp