Bestilte meg time 7+2 (nøyaktig 2 uker til). Vet man kan se liv da. Poenget er vel helst bare å sjekke antall, om hjertet slår og at det ikke ligger i en eggstokk eller så. Det må vel gå 7+2.
7+2 er perfekt til nettopp det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestilte meg time 7+2 (nøyaktig 2 uker til). Vet man kan se liv da. Poenget er vel helst bare å sjekke antall, om hjertet slår og at det ikke ligger i en eggstokk eller så. Det må vel gå 7+2.
Gratulerer så utrolig masse!!❤ Har krysset alle fingre for deg og lurt på hvordan det går! Så utrolig koselig å se dette! ❤Tidlig tidlig testing i dag..
Vis vedlegget 346616
Jeg vil konkludere med at, på tidlig testing, funker make sure best på meg. Kinatesten er ok, ser 'noe' der, og er bare 11dpo, men ikke på TIDLIG testing. Viser ikke skygger dog.
Vis vedlegget 346617
Og denne var jo klar i sin tale
(Svensk test )
Ja, det må det være! Veldig mange opplever blødninger i første trimester. Det skal bli en pinnsvinbaby i oktober!Lett blødning i truseinnlegget.
Håper virkelig det bare er lutinusen som tuller med meg, men. :/
Ja, det må det være! Veldig mange opplever blødninger i første trimester. Det skal bli en pinnsvinbaby i oktober!
Håper det bare er det, men er mer enn bare 'litt blod på papiret', eller en dråpe. 45 minutter så var truseinnlegget nedblødd i alle fall; så på med bind.
Blir ikke noe trimtur på hunden i kveld, nå skal jeg ligge på sofaen..!!
Er foreløpig ikke noe grums, kun lyst blod og ingen smerter - men jeg har aldri abortert før, så vet faktisk ikke hva jeg kan forvente either way. Ikke vet jeg hvem jeg tar kontakt med heller om det fortsetter sånn :S
Liksom, skal jeg kontakte lege og be om henvisning til UL snarest, eller skal jeg gå rundt og se det an?
Tok en G-test nå som, i det minste, var sterkere enn noen annen jeg har tatt; men det betyr bare at jeg har mer hCG nå enn for 3 dager siden, ikke noe mer. ><
Jeg hadde blødning i svangerskapet mitt som gikk bra i uke 6.
Oftest går det helt fint selv om du blør. Det kan være et subchronic hematoma. Har du blødning i 1-2 dager som avtar (uten klumper osv), så er prognosene veldig gode. Da er sjansen for at det går bra mye bedre enn at det går dårlig. Jeg skjønner godt du er stressa Prøv å tenk på at kvinner opplever blødning i 1/4 av alle svangerskap som går bra og det trenger ikke bety noe som helst så lenge hcg stiger
Hadde det vært meg så ville jeg tatt en privat ultralyd og sjekket hvordan det ser ut. Det har alltid gitt meg en avklaring ved blødning Sender deg en stor klem!
Nå skal jeg allerede ta UL 16/2, men føler jo nå det blir uhyre lenge til. Privat ultralyd har de kun på tirsdager her jeg bor, så får dessverre ikke gjort så mye akkurat nå.. :/
Synes bare det er veldig ekkelt å ikke vite. For sånn som det er nå, kan det enten bli bedre, eller bli verre. Og jeg må jo bare gå her som et lite vrak mens jeg venter og ser.. :/
Satser på det går fint! Skjønner at du kjenner på bekymringen. Usikker hva de kan se allerede nå på tul, men jeg ville kanskje gått til lege for å måle hcg (med to dagers mellomrom). Jeg har aldri opplevd sånne blødninger med de to jeg har mistet. Første opplevde jeg brunt, tynt blod som kom helt plutselig, og siste nå hadde jeg ikke en dråpe blod. Krysser fingrene for ufarlig blødningHåper det bare er det, men er mer enn bare 'litt blod på papiret', eller en dråpe. 45 minutter så var truseinnlegget nedblødd i alle fall; så på med bind.
Blir ikke noe trimtur på hunden i kveld, nå skal jeg ligge på sofaen..!!
Er foreløpig ikke noe grums, kun lyst blod og ingen smerter - men jeg har aldri abortert før, så vet faktisk ikke hva jeg kan forvente either way. Ikke vet jeg hvem jeg tar kontakt med heller om det fortsetter sånn :S
Liksom, skal jeg kontakte lege og be om henvisning til UL snarest, eller skal jeg gå rundt og se det an?
Tok en G-test nå som, i det minste, var sterkere enn noen annen jeg har tatt; men det betyr bare at jeg har mer hCG nå enn for 3 dager siden, ikke noe mer. ><
Det skjønner jeg veldig godt! Det er en forferdelig tilstand å være i
Hva med å flytte frem timen til neste tirsdag? Hvis du da er over 6 uker så skal du kunne se hjerteslag og størrelsen.
Alternativt kan du få målt HCG med 2 dagers mellomrom en stund fremover. De gangene jeg har mistet så har det vært tydelig avflating av hcg når jeg fikk blødning.
Håper alt jeg har for at det bare er en uskyldig liten blødning. Statistisk sett er mest sansynlig at det er det
Satser på det går fint! Skjønner at du kjenner på bekymringen. Usikker hva de kan se allerede nå på tul, men jeg ville kanskje gått til lege for å måle hcg (med to dagers mellomrom). Jeg har aldri opplevd sånne blødninger med de to jeg har mistet. Første opplevde jeg brunt, tynt blod som kom helt plutselig, og siste nå hadde jeg ikke en dråpe blod. Krysser fingrene for ufarlig blødning
Ser det er helt fullt neste tirsdag, så.. jeg får bare se det an ila kvelden, og evt sende melding til legekontoret i morgen. Be om å få målt hCGet i det minste, eller evt få en UL.
Takk for statistikk, dog. Måtte google litt ekstra rundt det. Jeg er litt nerdete, og elsker statistikk.. >< det hjelper..! Så en artikkel en allmennlege hadde skrevet; og hun skrev at 25% av vellykkede svangerskap har hatt tidlig blødning (som du skrev over), og at en blødning bare i 20% av tilfellene betyr abort. Dvs; det kan godt skje, men det er likevel en sjanse for at alt KAN gå bra.
Jeg spottet ganske heftig i uke 7 og var på ultralyd hvor det ble funnet et levende foster, men det hadde vært en tvilling der. Gynekologen ga meg beskjed om at jeg kunne komme til å blø mer, men at det mest sannsynlig ville skyldes at kroppen støter ut tvillingen. Selvsagt trist å miste en, men jeg hadde jo en igjen!Takk for fingerkryssing og håp.
Det er egentlig alt man kan gjøre nå
Litt tanker og detaljer, og ren pessimisme; skip unna om du ikke vil lese
Blør en god del. Mørkt blod. Ingen smerter, koagler eller slim, kun rent blod. På en måte så føler jeg det er litt håp i at det ikke er "gugge" som kommer ut, men.. det ser jo ut som det tar seg opp. Magen min føles "stiv", som om det KAN bli smerter etterhvert. Litt lei meg - gjør litt vondt å ikke vite hva som skjer, men tror egentlig ikke det kommer til å gå bra.
Altså.. mister jeg, så mister jeg. Det får jeg ikke gjort så mye med. Men det er litt det at jeg ikke ser frem til langvarig blødning, smerter, og skuffelsen over at det ikke gikk veien. Å vente på menstruasjoner som skal komme og gå; for å så vente på nytt fryseforsøk som kanskje ikke går veien: og ingen baby i 2021 heller. Nå er jeg fryktelig negativ og frykter det verste; det KAN jo fremdeles gå bra. Vi HÅPER jo på det. Men innstiller meg ganske godt på at det ikke går veien. Det ER altså snakk om ganske mye blod; så tror ingenting på at det bare er en rift i en slimhinne pga innføring av lutinusen eller så.