Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

P_20210201_132344_1.jpg

Amazing! Tyder på at hcget øker som det skal ♥️♥️♥️

Så herlig at alt gikk så fint når du først fikk innsett ❤️

Vis vedlegget 347558
Amazing! Tyder på at hcget øker som det skal ♥️♥️♥️
Jeg er så glad på dine vegne ❤ jeg er ikke aktiv med å kommentere men jeg har lest hele dagboken din!
Anbefaler foresten å laste inn babyverden appen, kommer beskjeder hver dag! Jeg har 5 apper på tlf, så hyggelig å følge med hva som skjer fra uke til uke!
Gleder meg til å følge dere videre ❤❤

Hurra! Gratulerer!
Herlig, herlig, herlig:wav
Den nydeligste testen man kan få:smiley-bounce016:cool05:love017:talk017:Heartbigred

Takk, dette var veldig gøy! Hadde egentlig forventet 2-3 enda, siden jeg fikk 1-2 for ei uke siden. Nå har jeg det luksusproblemet at jeg blir å ha 3stk for mange digitale.. :P Men får vel alltids brukt de senere :)

Så herlig at alt gikk så fint når du først fikk innsett ❤️

♥️ Ja, det var virkelig herlig..! Tenk å ha sånn flaks! :D

Jeg er så glad på dine vegne ❤ jeg er ikke aktiv med å kommentere men jeg har lest hele dagboken din!
Anbefaler foresten å laste inn babyverden appen, kommer beskjeder hver dag! Jeg har 5 apper på tlf, så hyggelig å følge med hva som skjer fra uke til uke!
Gleder meg til å følge dere videre ❤❤

Takk ♥️♥️ Jeg hadde den - og tre andre. Men reduserte til to stykker nå (preggers og preglife). Veldig gøy å følge med på, spesielt i starten - men tenkte det fikk hyre med to :p

Jippi :smiley-bounce016 Så fantastisk å få 3+. Nyt dagene fremover. Det er så digg å være gravid. Gratulerer så mye :Heartred:Heartred

Gratulerer med 3+ ❤️❤️

Takk, dette var veldig gøy! Hadde egentlig forventet 2-3 enda, siden jeg fikk 1-2 for ei uke siden. Nå har jeg det luksusproblemet at jeg blir å ha 3stk for mange digitale.. :p Men får vel alltids brukt de senere :)

♥️ Ja, det var virkelig herlig..! Tenk å ha sånn flaks! :D

Takk ♥️♥️ Jeg hadde den - og tre andre. Men reduserte til to stykker nå (preggers og preglife). Veldig gøy å følge med på, spesielt i starten - men tenkte det fikk hyre med to :p
Jeg anbefaler den norske appen helseoversikt. Den er mer etter den norske standarden. Syns den er mye bedre :)

Screenshot_20210202-140745421_1.jpg

Endelig svar fra St.olavs, måtte bare purre litt. Uke 8, mener de da i 8. Uke (7+0-7+6), eller uke 8+? (8+0-8+6)

Ta det som passer deg best du:happy:

Bestilte meg time 7+2 (nøyaktig 2 uker til). Vet man kan se liv da. Poenget er vel helst bare å sjekke antall, om hjertet slår og at det ikke ligger i en eggstokk eller så. Det må vel gå 7+2. :)

Bestilte meg time 7+2 (nøyaktig 2 uker til). Vet man kan se liv da. Poenget er vel helst bare å sjekke antall, om hjertet slår og at det ikke ligger i en eggstokk eller så. Det må vel gå 7+2. :)
Ja, det tenker jeg! Blir så leeenge å vente ellers!:Heartred

Back
Topp