Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Amazing! Tyder på at hcget øker som det skal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer!Vis vedlegget 347558
Vis vedlegget 347558
Herlig, herlig, herligVis vedlegget 347558
Vis vedlegget 347558
Jeg er så glad på dine vegne ❤ jeg er ikke aktiv med å kommentere men jeg har lest hele dagboken din!Vis vedlegget 347558
Hurra! Gratulerer!
Hurra!
Herlig, herlig, herlig
Den nydeligste testen man kan få
Så herlig at alt gikk så fint når du først fikk innsett
Jeg er så glad på dine vegne ❤ jeg er ikke aktiv med å kommentere men jeg har lest hele dagboken din!
Anbefaler foresten å laste inn babyverden appen, kommer beskjeder hver dag! Jeg har 5 apper på tlf, så hyggelig å følge med hva som skjer fra uke til uke!
Gleder meg til å følge dere videre ❤❤
Hurra for 3+Vis vedlegget 347558
Jippi Så fantastisk å få 3+. Nyt dagene fremover. Det er så digg å være gravid. Gratulerer så mye
Hurra for 3+
Jeg anbefaler den norske appen helseoversikt. Den er mer etter den norske standarden. Syns den er mye bedreTakk, dette var veldig gøy! Hadde egentlig forventet 2-3 enda, siden jeg fikk 1-2 for ei uke siden. Nå har jeg det luksusproblemet at jeg blir å ha 3stk for mange digitale.. Men får vel alltids brukt de senere
Ja, det var virkelig herlig..! Tenk å ha sånn flaks!
Takk Jeg hadde den - og tre andre. Men reduserte til to stykker nå (preggers og preglife). Veldig gøy å følge med på, spesielt i starten - men tenkte det fikk hyre med to
Jeg anbefaler den norske appen helseoversikt. Den er mer etter den norske standarden. Syns den er mye bedre
Vis vedlegget 347649
Endelig svar fra St.olavs, måtte bare purre litt. Uke 8, mener de da i 8. Uke (7+0-7+6), eller uke 8+? (8+0-8+6)
Ta det som passer deg best du
Ja, det tenker jeg! Blir så leeenge å vente ellers!Bestilte meg time 7+2 (nøyaktig 2 uker til). Vet man kan se liv da. Poenget er vel helst bare å sjekke antall, om hjertet slår og at det ikke ligger i en eggstokk eller så. Det må vel gå 7+2.