Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Nydelig stigning <3
Hihi, hun var nok veldig klar:D Herlig stigning! Fint med symptomer :Heartred

Ja, veldig grei stigning! Må være liv laga foreløpig ;) til og med dristet meg inn i oktoberforumet, og håper jeg kan få bli der ♥️

Gratulerer så mye med spire i magen :happy::Heartred

Takk ♥️

Nydelig strek for 12 dpo :woot:

Ja, jeg synes den var overraskende sterk faktisk :P Hadde forventet mindre. :)

Kjempefin stigning, søta- helt nydelig test:joyful::smiley-angelic003:smiley-bounce016:smiley-bounce015:cool05:dance011:gen014:happy093:love017:Heartbigred

Gratulerer så mye :) ❤️

Takk, skjønne dere ♥️

3+5 (eller, bikka over midnatt, så.. 3+6)

Symptomene som begynner tre litt frem er (eller; symptomer som godt mulig er hCG-relatert); ømme bryst, en generell uggenhet som kommer og går, og i dag har jeg vært helt ekstremt trøtt. Altså. Når jeg kjører til jobb klokken halv tre på ettermiddagen, og knapt greier holde øynene åpne når jeg kjører... O.o
Alt som kan tolkes som symptomer, er foreløpig hjertelig velkommen..! Selv om jeg foretrekker å være trafikksikker når jeg må kjøre til og fra jobb..

Okei..
Delmål:
~ 4+0 - Søndag 24.01 - når en normal IKM ville vært
~ 5+0 - Søndag 31.01 - grensen for kjemisk er passert
~ 6-7u - uke 7-8 en gang - TUL

Også tar vi det derfra. (:

Takk, skjønne dere ♥️

3+5 (eller, bikka over midnatt, så.. 3+6)

Symptomene som begynner tre litt frem er (eller; symptomer som godt mulig er hCG-relatert); ømme bryst, en generell uggenhet som kommer og går, og i dag har jeg vært helt ekstremt trøtt. Altså. Når jeg kjører til jobb klokken halv tre på ettermiddagen, og knapt greier holde øynene åpne når jeg kjører... o_O
Alt som kan tolkes som symptomer, er foreløpig hjertelig velkommen..! Selv om jeg foretrekker å være trafikksikker når jeg må kjøre til og fra jobb..

Okei..
Delmål:

Også tar vi det derfra. :)

Herlig! Og herlig liste - nå skal det bare krysses ut:D

Gratulerer!!!

Takk ♥️

Takk ♥️

Og ja, blir utrolig herlig! ♥️ Bare håper alt går bra. Jeg har aldri mistet før (bank i bordet!), men jeg kjenner allerede den angsten krype bak i nakken på meg >< Er litt slitsomt.

Forstår deg godt - kjenner på det enda (etter 10 uker).
Veldig godt med de jevnlige ULene - så får man slappet av innimellom :Heartpink

Går jo som regel godt - så oddsen er på din side :happy::happy:

Forstår deg godt - kjenner på det enda (etter 10 uker).
Veldig godt med de jevnlige ULene - så får man slappet av innimellom :Heartpink

Går jo som regel godt - så oddsen er på din side :happy::happy:

Ja, det har du jo rett i :)
Er jo over 70% sjanse for at det går bra akkurat nå, så.. 76,5 faktisk, Ifg denne:
https://datayze.com/miscarriage-chart.php

Er 4+0 i dag, og har lagt inn mine tall. Så, taler jo godt for meg :)

16114757447028142828361678067590.jpg

4+0/14dpo

Jeg burde slutte å teste, men.. ja. Synes ikke testen har blitt noe sterkere siden 12dpo; men prøver minne meg selv på:
- at strimmetester ikke kan brukes til å måle hCG nivå
- den på 12dpo kunne vært en ekstra sensitiv en
- at det er høyere sjanse for at det går bra enn dårlig
- at det er OK om hCG ikke øker på 1-2 dager, det skal dobles innen 48 timer, men kan gå i rykk og napp.
- testen har ikke sunket, symptomene er der og ingen blod; så jeg ER gravid.
- mesteparten av angsten min under graviditet er som regel helt grunnløs.

Gleder meg likevel veldig til TUL.
Fremdeles bare 1-2 på digital, men etter mine beregninger, om hcg øker kun i minimum, så trenger den ikke bli 2-3 på meg før 16-17 dpo. :)

Delmål:

Vis vedlegget 346868

4+0/14dpo

Jeg burde slutte å teste, men.. ja. Synes ikke testen har blitt noe sterkere siden 12dpo; men prøver minne meg selv på:
- at strimmetester ikke kan brukes til å måle hCG nivå
- den på 12dpo kunne vært en ekstra sensitiv en
- at det er høyere sjanse for at det går bra enn dårlig
- at det er OK om hCG ikke øker på 1-2 dager, det skal dobles innen 48 timer, men kan gå i rykk og napp.
- testen har ikke sunket, symptomene er der og ingen blod; så jeg ER gravid.
- mesteparten av angsten min under graviditet er som regel helt grunnløs.

Gleder meg likevel veldig til TUL.
Fremdeles bare 1-2 på digital, men etter mine beregninger, om hcg øker kun i minimum, så trenger den ikke bli 2-3 på meg før 16-17 dpo. :)

Delmål:

Den er blitt sterkere:Heartred Detta blir en terminspire, søta:love7SÅ glad på dine vegne:Heartbigred

Måtte bare du, og resten av gjengen følge på ♥️

Jeg er såpass håpefull denne gangen at jeg bestilte gender reveal ballonger i sta:hilarious: Så får jeg om så bare bli veldig skuffet:rolleyes: Håper vi alle følger etter deg, søta:Heartred

Jeg er såpass håpefull denne gangen at jeg bestilte gender reveal ballonger i sta:hilarious: Så får jeg om så bare bli veldig skuffet:rolleyes: Håper vi alle følger etter deg, søta:Heartred

Såpass! Men da MÅ det jo bare klaffe :P Jeg er så usikker på om vi skal vite kjønn denne gang. Hvis det blir kun OUL av måter å finne ut på, så dropper vi det (siden de tok feil forrige svangerskap). Men om vi tar nipt eller en mer profesjonell UL uke 13, så kanskje.. :)

Såpass! Men da MÅ det jo bare klaffe :p Jeg er så usikker på om vi skal vite kjønn denne gang. Hvis det blir kun OUL av måter å finne ut på, så dropper vi det (siden de tok feil forrige svangerskap). Men om vi tar nipt eller en mer profesjonell UL uke 13, så kanskje.. :)

Det er det jeg tenker og, nå må det da klaffe:hilarious::D:p Da har jeg iallefall de liggende i skapet til det klaffer, om det ikke gjør det nå:smug:

Det blir spennende om dere skal vite kjønn eller ikke:joyful: Vi visste ikke med førstemann:D De 3 andre etter det har vi visst kjønnet med:) Tenk det, søta- du er GRAVID:smiley-bounce016:smiley-bounce015:love017:smiley-bounce012:dance011:cool05:hello2 Helt fantastisk er det:Heartbigred

Det er det jeg tenker og, nå må det da klaffe:hilarious::D:p Da har jeg iallefall de liggende i skapet til det klaffer, om det ikke gjør det nå:smug:

Det blir spennende om dere skal vite kjønn eller ikke:joyful: Vi visste ikke med førstemann:D De 3 andre etter det har vi visst kjønnet med:) Tenk det, søta- du er GRAVID:smiley-bounce016:smiley-bounce015:love017:smiley-bounce012:dance011:cool05:hello2 Helt fantastisk er det:Heartbigred

Med første fikk jeg vite det i uke 28 (var på kontroll pga lite liv, de greide ikke se kjønn på oul). Med andre sa de gutt, jeg fikk jente. Med tredje, så får vi se ;p

P_20210124_165716_1.jpg

Og nå er den godt sterkere - til og med kinatesten begynner bli ganske synlig.

Beklager spam om tester, men jeg er bare veldig glad for streker.. Og litt nervøs for at det ikke skal gå veien. :P

Vis vedlegget 346907
Og nå er den godt sterkere - til og med kinatesten begynner bli ganske synlig.

Beklager spam om tester, men jeg er bare veldig glad for streker.. Og litt nervøs for at det ikke skal gå veien. :p

Fiiiine strekene:smiley-bounce016:happy093.:happy093:love017 Skjønner deg godt. Kommer til å teste som bare det når det klaffer her også- er så vakkert med de to magiske strekene:love7

Back
Topp