Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Her inne var det fine babystreker! :love017 Så herlig! Krysser fingrene for at spira klamrer seg godt fast :D

Takk alle ♥️ Tør ikke helt å tro på det enda, men..

P_20210120_232834_1.jpg

Altså.. Ok, noen burde fortelle meg at det ikke er vits i å teste _hver gang_ man tisser. :') og dette var på ganske lys og utvannet urin O.o

Men altså.. Nå har Babyplan tydelig strek. Synes på kinatesten også, veldig svakt (.. testene hadde ikke tørket ferdig engang på bildet). Så. Har økt i styrke bare i løpet av dagen :P

Tidlig tidlig testing i dag..

P_20210121_063041_2.jpg

Jeg vil konkludere med at, på tidlig testing, funker make sure best på meg. :) Kinatesten er ok, ser 'noe' der, og er bare 11dpo, men ikke på TIDLIG testing. Viser ikke skygger dog. :)

P_20210121_063153_1.jpg

Og denne var jo klar i sin tale ;)
(Svensk test :p)

Tidlig tidlig testing i dag..

Vis vedlegget 346616
Jeg vil konkludere med at, på tidlig testing, funker make sure best på meg. :) Kinatesten er ok, ser 'noe' der, og er bare 11dpo, men ikke på TIDLIG testing. Viser ikke skygger dog. :)

Vis vedlegget 346617
Og denne var jo klar i sin tale ;)
(Svensk test :p)
Åh, gratulerer så mye! Såååå deilig med klartekst på digital! Ingen tvil her- du er GRAVID! :joyful::Heartred:wav

Åååå gratulerer!!:sad010 For en fantastisk følelse å stå med de testene der!! Håper den koser seg der inne i 8 måneder til!! :Heartred

Åååå gratulerer!!:sad010 For en fantastisk følelse å stå med de testene der!! Håper den koser seg der inne i 8 måneder til!! :Heartred

Takk ♥️

Kjenner allerede murringer og ømme pupper.. Blitt kvisete som bare det, i tillegg. O.o
Håper det er et godt tegn :)

Gratulerer!! Måtte den klamre seg fast :happy093

Ingen tvil her ♥️ Gratulerer så mye, dette skal gå veien :happy093

Back
Topp