Her inne var det fine babystreker! Så herlig! Krysser fingrene for at spira klamrer seg godt fast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så herligTidlig tidlig testing i dag..
Vis vedlegget 346616
Jeg vil konkludere med at, på tidlig testing, funker make sure best på meg. Kinatesten er ok, ser 'noe' der, og er bare 11dpo, men ikke på TIDLIG testing. Viser ikke skygger dog.
Vis vedlegget 346617
Og denne var jo klar i sin tale
(Svensk test )
Gratulerer så utrolig mye!Tidlig tidlig testing i dag..
Vis vedlegget 346616
Jeg vil konkludere med at, på tidlig testing, funker make sure best på meg. Kinatesten er ok, ser 'noe' der, og er bare 11dpo, men ikke på TIDLIG testing. Viser ikke skygger dog.
Vis vedlegget 346617
(Svensk test )
Åh, gratulerer så mye! Såååå deilig med klartekst på digital! Ingen tvil her- du er GRAVID!Tidlig tidlig testing i dag..
Vis vedlegget 346616
Vis vedlegget 346617
(Svensk test )
Gratulerer så herlig
Gratulerer så utrolig mye!
Åh, gratulerer så mye! Såååå deilig med klartekst på digital! Ingen tvil her- du er GRAVID!
Hurra!
Åååå gratulerer!! For en fantastisk følelse å stå med de testene der!! Håper den koser seg der inne i 8 måneder til!!
Gratulerer!! Måtte den klamre seg fast
Tidlig tidlig testing i dag..
Vis vedlegget 346616
Vis vedlegget 346617
(Svensk test )
Tidlig tidlig testing i dag..
Vis vedlegget 346616
Vis vedlegget 346617
(Svensk test )
Ååå, graviiiiid Såå glad på dine vegne
Ingen tvil her Gratulerer så mye, dette skal gå veien
Gratulerer
Gratulere så mye !!