Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Ja, har lurt på det samme selv. Hos meg er det tilsynelatende ingen problem, men vi må ha donor (får uansett ikke utredning før jeg har mistet enda en gang). Syns det var usedvanlig mange fra assistert i desember som mistet tidlig.. Omtrent halvparten av de som ble gravide, men har ikke studert tidligere grupper. Satser på at det går hele veien med din første eskimo, og at mitt lille på frys er the one ❤️

Ikke sant, og når man ellers er frisk..... Kanskje statistikken ville vært lavere da..? Vet ikke, men vi håper på det beste ♥️♥️

Takk ♥️
Ja, synes det var et høyt tall.. Men lurer på om tallene går slik fordi at de som bruker ivf har problemer med å bli gravid. Problemer med å holde på fosteret er vel gjerne et av problemene man kan ha - eller andre grunner som gjør SA mer sannsynlig.
Jeg har selv aldri opplevd SA/MA. Jeg opplevde en kjapp kjemisk én gang, men da ble det ikke streker før etter jeg hadde begynt å blø; og de ble aldri sterke nok til å kunne tydes på digital test. Har bare problemer med å BLI gravid, virker det som.. Så, jeg håper virkelig ikke det da er større sjanse for SA enn ellers ved ivf - at tallene gjenspeiles i at enkelte som sliter med habituell abort gjerne har gått for ivf, eller noe. Om du skjønner hva jeg mener..?

Jeg kommer neppe til å slutte å bekymre meg uansett, men det var bare en teori jeg prøvde trøste meg med.. :p

Gratulerer som ruger:Heartpink Blir så spennende å se når du skal begynne å teste :Heartpink

Jeg har lest en god del forskning på spontanaborter siden vi har mistet endel selv, men det skal ikke være noen stor forskjell i abortrisikoen ved naturlig svangerskap versus ivf og frysesykluser. Her er en som sammenligner fryste blasto med ferske. https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(15)02088-9/pdf

Måtte starte testingen bare.. men blenda foreløpig. Forhåpentligvis strek om et par dager.. :)

Måtte starte testingen bare.. men blenda foreløpig. Forhåpentligvis strek om et par dager.. :)

Er SÅ spent på dine vegne:smiley-bounce012:Heartred Satser på det kommer strek om noen dager:joyful:

Åå, gøy å være i gang da! Men ja, veldig tidlig. Gleder meg til fortsettelsen:D Blir det morgen og kveld fra nå?

P_20210120_071400_1.jpg

Jeg skimter noe!
O.o
Egget er 10 dager siden. Det er ikke noe sterk strek, og jeg ser det ikke kjempetydelig, men jeg ser.
Bildet er redigert fordi jeg vet oppløsningen blir ekstra dårlig her inne :P

Trodde jeg kanskje kunne skimte strek ved å vende og vri på gårkveldens test. Så tok jeg en før kl 06; men jeg vet at morgenurin blir mindre konsentrert for meg, så disse her tok jeg nå etter sju..
Den øverste ser jeg ingenting på selv. Babyplan ser jeg ingenting på bildet av, men en "noe" irl. Og make sure ser jeg en faktisk strek på; men jeg må feste fokuset skikkelig :P
Nå har jeg veldig håp for at det gikk; men litt forsiktig håp. Alt for svakt til å kunne definere noe som helst :p

P_20210120_072937_1.jpg

Prøver å legge inn uredigert, men usikker på om det synes her pga redusert bildekvalitet..
Kameraet mitt greier å se streken, men jeg greier ikke holde mobilen 100% rolig når jeg tar bilde :p

Vis vedlegget 346543

Prøver å legge inn uredigert, men usikker på om det synes her pga redusert bildekvalitet..
Kameraet mitt greier å se streken, men jeg greier ikke holde mobilen 100% rolig når jeg tar bilde :p
Jeg ser både på det redigerte og dette :shy:

Vis vedlegget 346541
Jeg skimter noe!
o_O
Egget er 10 dager siden. Det er ikke noe sterk strek, og jeg ser det ikke kjempetydelig, men jeg ser.
Bildet er redigert fordi jeg vet oppløsningen blir ekstra dårlig her inne :p

Trodde jeg kanskje kunne skimte strek ved å vende og vri på gårkveldens test. Så tok jeg en før kl 06; men jeg vet at morgenurin blir mindre konsentrert for meg, så disse her tok jeg nå etter sju..
Den øverste ser jeg ingenting på selv. Babyplan ser jeg ingenting på bildet av, men en "noe" irl. Og make sure ser jeg en faktisk strek på; men jeg må feste fokuset skikkelig :p
Nå har jeg veldig håp for at det gikk; men litt forsiktig håp. Alt for svakt til å kunne definere noe som helst :p

Jajajajaaa:angel8:angel8:angel8:angel8 kom igjen lille:smiley-angelic001

Jajajajaaa:angel8:angel8:angel8:angel8 kom igjen lille:smiley-angelic001

Merker fallhøyden ble litt større :P
Heier på egget, håper det er reelle babystreker ♥️

Lol, jeg ser jeg skrev "Egget er 10 dager SIDEN", jeg var trøtt og hadde (har) hodepine.. >< Jeg mente dager GAMMELT.
Veldig god i norsk på morran gitt. :P

Merker fallhøyden ble litt større :p
Heier på egget, håper det er reelle babystreker ♥️

Lol, jeg ser jeg skrev "Egget er 10 dager SIDEN", jeg var trøtt og hadde (har) hodepine.. >< Jeg mente dager GAMMELT.
Veldig god i norsk på morran gitt. :p

Spørs om det er noen hormoner som melder sitt inntog;) Jeg mente hva du skjønte da:p (høhø)

Var sååå spent da jeg logget inn her på morran! Dette var skikkelig spennende og good news. Forstår at fallhøyden føles høy. Alle vet jo at det er kjipt om man evt plukker opp en kjemisk... Men jeg tenker at det er bedre å vite at egget har klart litt festing enn ikke i hele tatt? Men nok om det da, dette er en stayer!:D

Jeg ser lett på alle testene:excited001:cool05:dance008:dance011:love017

Back
Topp