En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

Trallefrøken

Glad i forumet
Februarlykke 2022❄️
Kaster meg på lasset, etter å ha lest opp og ned i forumet :pompus:

Kort fortalt så skal mannen og jeg prøve for første gang! Vi er begge 30 år og jeg har gått på pilla siden jeg var 17. Derfor tror jeg egentlig at jeg aldri har hatt helt oversikt over hvordan kroppen min fungerer, noe som gjør dette til en interessant tid!

Sluttet på pilla i slutten av september og hadde bortfallsblødning 29.9-3.10. Her er vi altså skikkelig på startstreken. Jeg lider av ekstrem utålmodighet og skulle helst vært gravid i går :dead: Samtidig er jeg fullstending forberedt på at dette vil ta den tiden det tar!

Jeg er helt nybegynner på dette så rett meg gjerne om jeg tar feil, spesielt når det gjelder forkortelser osv, haha. Eggløsningstester er kjøpt inn og jeg merker allerede at jeg har tendenser til å bli en skikkelig "testetøs" :knegg:.

Er det for tidlig å begynne med EL-tester nå? Dersom bortfallsblødningen hadde vært en vanlig mens, er jeg i dag på CD7 og mitt fertile vindu er f.o.m CD11-CD17. Blir spennende å se hvor lang min første syklus blir.

Gleder meg til å bli en del av dagbok-gjengen og dele erfaringer, samt høre om deres :Heartpink
 
Lykke til med prøvingen, her vil jeg følge med! :)
 
Spennende å være i gang! Ønsker dere lykke til med prøvingen, og håper dere venter bebis snart :dummy::dummy1:
 
Kaster meg på lasset, etter å ha lest opp og ned i forumet :pompus:

Kort fortalt så skal mannen og jeg prøve for første gang! Vi er begge 30 år og jeg har gått på pilla siden jeg var 17. Derfor tror jeg egentlig at jeg aldri har hatt helt oversikt over hvordan kroppen min fungerer, noe som gjør dette til en interessant tid!