Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Masse lykke til i morgen! ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Masse lykke til!Da er jeg offisielt ruger Og i teorien, mulig 2+5 gravid
Krysser fingrene nå for at egget har det bra Testdato om to uker, 29/1.
... Men vet ikke helt om jeg blir å vente så lenge før første test ryker, altså.
Jeg stresset litt ut og inn derfra, og tror jaggu jeg greide legge igjen papirene mine (Helfo + infoskriv).
Da er jeg offisielt ruger Og i teorien, mulig 2+5 gravid
... Men vet ikke helt om jeg blir å vente så lenge før første test ryker, altså.
Jeg stresset litt ut og inn derfra, og tror jaggu jeg greide legge igjen papirene mine (Helfo + infoskriv).
Da er jeg offisielt ruger Og i teorien, mulig 2+5 gravid
Hurra for ruging
Jeg testet positivt 4 dager etter innsett
Du ER gravid, søta Gratulerer som ruger Gleder meg til positiv test om noen dager
Får se..! Tenker prøve holde meg til neste fredag før jeg tester. Får se hva jeg greier
Så utrolig ekkelt! Godt det gikk bra med dere!Vi ble nettopp nesten ihjelkjørt o.o Var et veiarbeidsområde med 50 sone.. Vi hadde fått grønt lys, motgående hadde jo da selvsagt rødt lys.. Og halvveis i, nesten mot motgåendes røde lys, kommer det plutselig en lastebil i HØY fart - greide ikke å stoppe foran bilen som stod der, så han pælma i autovernet, skled mot oss i vårt kjørefelt, før han rett foran oss svingte inn mot det andre "kjørefeltet" (der det bedrives veiarbeid).. Hadde vi kjørt litt fortere der eller fått grønt lys to sekunder tidligere, så hadde den truffet oss. :S
Ufattelig uaktsom kjøring, var det..!!
Så utrolig ekkelt! Godt det gikk bra med dere!
Hmm.. setter ikke alle sparepengene mine på det altså, men blir imponert om du klarer Hold oss oppdatert på symptomer etc da
Gratulerer så mye som ruger Oktober skal det bli! Leste forresten statistikken du la ut for min gruppe, og ser ut som ca halvparten av påviste graviditeter (både fersk og frys) ender vellykket. Det er en høy SA/MA-rate
Ja, har lurt på det samme selv. Hos meg er det tilsynelatende ingen problem, men vi må ha donor (får uansett ikke utredning før jeg har mistet enda en gang). Syns det var usedvanlig mange fra assistert i desember som mistet tidlig.. Omtrent halvparten av de som ble gravide, men har ikke studert tidligere grupper. Satser på at det går hele veien med din første eskimo, og at mitt lille på frys er the oneTakk
Ja, synes det var et høyt tall.. Men lurer på om tallene går slik fordi at de som bruker ivf har problemer med å bli gravid. Problemer med å holde på fosteret er vel gjerne et av problemene man kan ha - eller andre grunner som gjør SA mer sannsynlig.
Jeg har selv aldri opplevd SA/MA. Jeg opplevde en kjapp kjemisk én gang, men da ble det ikke streker før etter jeg hadde begynt å blø; og de ble aldri sterke nok til å kunne tydes på digital test. Har bare problemer med å BLI gravid, virker det som.. Så, jeg håper virkelig ikke det da er større sjanse for SA enn ellers ved ivf - at tallene gjenspeiles i at enkelte som sliter med habituell abort gjerne har gått for ivf, eller noe. Om du skjønner hva jeg mener..?
Jeg kommer neppe til å slutte å bekymre meg uansett, men det var bare en teori jeg prøvde trøste meg med..