Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Sendte melding på Crypho i dag for å melde gårsdagens mens :) Ifg FB skulle det være noe sykepleiere på Crypho i alle fall i romjulen. Får se om jeg får svar ila dagen, eller om det ikke blir før på nyåret. :)

Spennende:smiley-bounce012 Håper du får svar ila dagen:angel5

Spennende:smiley-bounce012 Håper du får svar ila dagen:angel5

Fikk svar, bare en bekreftelse på at jeg må ha kontroll 11/1. "Kan gå til gynekolog på hjemstedet...", Men.. eh, her er ingen gynekolog. Får sende PM til en privat gynekolog i Trondheim dersom St. Olavs ikke vil ta med inn :p

Ufattelig irriterende menssmerter i dag. De vil liksom ikke slippe taket. Tatt 2x 500mg paracet og 2x 400mg Ibux. Venter bare for å se om siste paraceten orker virke. Veldig seig i dag, altså. For det meste merker jeg bare i hodet at jeg har tatt mye smertestillende ift normalt (pleier vanligvis ikke ta særlig smertestillende).

Fikk svar, bare en bekreftelse på at jeg må ha kontroll 11/1. "Kan gå til gynekolog på hjemstedet...", Men.. eh, her er ingen gynekolog. Får sende PM til en privat gynekolog i Trondheim dersom St. Olavs ikke vil ta med inn :p

Regner da med at St.Olavs tar deg inn for sjekk, når det ikke er noen gynekologer der du bor:)?

Ufattelig irriterende menssmerter i dag. De vil liksom ikke slippe taket. Tatt 2x 500mg paracet og 2x 400mg Ibux. Venter bare for å se om siste paraceten orker virke. Veldig seig i dag, altså. For det meste merker jeg bare i hodet at jeg har tatt mye smertestillende ift normalt (pleier vanligvis ikke ta særlig smertestillende).

Huff, mensensmerter kan være brutale til tidero_O God bedring, håper smertestillende hjelper snart:)

Regner da med at St.Olavs tar deg inn for sjekk, når det ikke er noen gynekologer der du bor:)?
Ja, jeg spurte i alle fall om de mente jeg MÅTTE til privat, for måtte nesten til Trondheim uansett.

Huff, mensensmerter kan være brutale til tidero_O God bedring, håper smertestillende hjelper snart:)

Var ikke styrken i seg selv, bare det at smertestillende ikke tok det skikkelig. Jeg blir sur av sånne type smerter. Men har heldigvis ikke vondt mer nå - er dog utrolig susete i hodet. :P

Hurra for oppstart :)

Ja, jeg spurte i alle fall om de mente jeg MÅTTE til privat, for måtte nesten til Trondheim uansett.

Var ikke styrken i seg selv, bare det at smertestillende ikke tok det skikkelig. Jeg blir sur av sånne type smerter. Men har heldigvis ikke vondt mer nå - er dog utrolig susete i hodet. :p

Får vi se hva de svarer på det:) Godt du ikke har vondt lenger, det er i det minste bra:)

Får vi se hva de svarer på det:) Godt du ikke har vondt lenger, det er i det minste bra:)
Screenshot_20201230-185634888.jpg

Jeg fikk ikke helt svar på det jeg spurte etter, så spesifiserte meg på det siste der. :)

Cd5. Ikke egentlig noe nytt å komme med. Ikke stått opp skikkelig enda - fikk ikke sove i natt. Skal ha kveldsskift i kveld, og i morgen, og det er bare skikkelig drit. Mulig det er derfor jeg ble så utrolig stressa av å legge meg..

TR ser ut til å være på vei vekk og nå er det bare å vente på kontroll. :) 11/1 - da får jeg vite mer.
Lurer på å bare hente ut lutinus på forhånd. Kan ta noen dager for apoteket å få det inn, og jeg burde vel helst ha det i tilfelle de sier jeg må starte kort etter kontrollen.
Nå får jeg sikkert tak i det i Trondheim uansett, men.. kjekt å ha :p

Cd5. Ikke egentlig noe nytt å komme med. Ikke stått opp skikkelig enda - fikk ikke sove i natt. Skal ha kveldsskift i kveld, og i morgen, og det er bare skikkelig drit. Mulig det er derfor jeg ble så utrolig stressa av å legge meg..

TR ser ut til å være på vei vekk og nå er det bare å vente på kontroll. :) 11/1 - da får jeg vite mer.
Lurer på å bare hente ut lutinus på forhånd. Kan ta noen dager for apoteket å få det inn, og jeg burde vel helst ha det i tilfelle de sier jeg må starte kort etter kontrollen.
Nå får jeg sikkert tak i det i Trondheim uansett, men.. kjekt å ha :p

Så spent på hvordan det går i morgen:angel8

Veldig spent på morgendagens update fra deg:hello2

Lykke til imorgen!

Lykke til!!

Veldig spent på morgendagens update fra deg:hello2
Lykke til imorgen!
Lykke til på kontroll i dag. Nå er du straks i gang! :love7
Lykke til i dag :-)

Takk ♥️♥️
Har vært inne på GU, tok ca 2 minutter. Venter på samtale med sykepleier nå for å få videre plan. :)
Slimhinnen var på 8mm (den skulle være over 7mm, så det er bra), og ingen voksende follikler.:)

Back
Topp