Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Én dråpe spotting på papiret.
TR får vente til mandag, så satser virkelig på at det var uskyldig. Sist spottet jeg i to dager før tr kom, tror jeg det var.. peiser uansett på med babyklister litt til.

Takk jenter ♥️♥️

Takk ♥️ Såpass! Tror vi blir å ordne det ila året, her :p

Takk ♥️
Nå er ikke jeg spesielt kjempefan av bryllup, egentlig. De fleste sånne eventer gir forventinger om alkohol i større mengder; og dermed ubehagelige fulle mennesker. Jeg har vært sjåfør etter bryllup før - og gubben har vært taxisjåfør, så akkurat den biten tror jeg kanskje vi skipper.
Enten må jeg gjøre min egen vri (.. noe så sært at ingen utenom de aller nærmeste faktisk har LYST til å komme: de som kjenner meg ville aldri forventet et A4 bryllup uansetr); Eller så blir det rådhuset og heller god mat med familie eller noe i den duren.. :p
Så.. noe heavy planlegging tviler jeg på at det blir :p

Litt misantropi må til i julen også ><

Men ja! Snart oppstart!

Hehe, det viktigste er at man gjør det som man ønsker. Også et lite bryllup kan detaljplanlegges:p Men det er forskjellig hvordan man ønsker å gjøre det. Det viktigste er at man er to - og har kjærligheten:Heartred Og kjærligheten - den er above all:wav

Haha
Vi planlegger kirkebryllup til pinsen. En enkel fest med de nærmeste etterpå, og kakefest dagen etter :p bli maks 20 stk

Hehe, det viktigste er at man gjør det som man ønsker. Også et lite bryllup kan detaljplanlegges:p Men det er forskjellig hvordan man ønsker å gjøre det. Det viktigste er at man er to - og har kjærligheten:Heartred Og kjærligheten - den er above all:wav

Det er det :) Blir nok bare noe veldig enkelt :)

Høres veeeldig greit ut..! :)
Vi er allerede gift da :p Så papirarbeidet er iorden. Men vi ville gifte oss før mini kom (selv om han krasjet hele bryllupet så jeg lå på sykehuset istedenfor å være på rådhuset, og vi måtte skyve det til 7 uker etter fødselen). Har nå aldri drømt om stort, fancy bryllup, jeg foretrekker ting stille og rolig, og skal etter planen gifte meg i bunaden min (selv om jeg også har en hvit brudekjole som jeg vant). Vi tenker å hyre fotograf på bryllupsdagen, og ta familiebilder med begge familiene tilstede :p I tillegg til brudebilder selvsagt.

Vi er allerede gift da :p Så papirarbeidet er iorden. Men vi ville gifte oss før mini kom (selv om han krasjet hele bryllupet så jeg lå på sykehuset istedenfor å være på rådhuset, og vi måtte skyve det til 7 uker etter fødselen). Har nå aldri drømt om stort, fancy bryllup, jeg foretrekker ting stille og rolig, og skal etter planen gifte meg i bunaden min (selv om jeg også har en hvit brudekjole som jeg vant). Vi tenker å hyre fotograf på bryllupsdagen, og ta familiebilder med begge familiene tilstede :p I tillegg til brudebilder selvsagt.

Jeg synes det høres veldig fint ut, jeg..! En mer.. "nær" feiring om du skjønner. Mye mer min stil enn stort og fancy - selv om jeg forstår godt de som ønsker det også. Jeg har bare veldig sterke følelser når det kommer til større alkoholinntak på mange mennesker, og det påvirker nok veldig mye hvordan jeg ønsker å feire. Jeg skulle ønske jeg hadde positive følelser til det, men det har jeg altså ikke. Selv om jeg ikke egentlig har opplevd så mye som skulle tilsi de følelsene. Så.. en sånn type feiring har jeg bestemt at jeg ikke skal ha. Men er åpent for det meste annet. :P om det blir noe lite, noe sært eller rett og slett ingen feiring overhodet - det går bra.

Hei søta:greet008 Har TR kommet ennå?:rolleyes:

Hei!
Neida, enda ikke. Så nå regnes ikke CD1 før i morgen om så. Spotter egentlig ikke noe spesielt nå heller, men får vel ta seg opp i natt eller i morgen, tipper jeg. :)

Er det wild yam som du har brukt for å forlenge lutealfasen?:) Fungerte da iallefall:joyful:

Er det wild yam som du har brukt for å forlenge lutealfasen?:) Fungerte da iallefall:joyful:

Vel, om jeg fikk tr på lørdag hadde det blitt litt tidlig ift syklusen, men ble bekymret da jeg begynte spotte.. men tok også babyklister. Usikker på hvilken av dem som funka, men spottingen tok seg jo ikke opp. Likevel hatt smått med menssmerter, så føles ut på kroppen (og på temperaturen) som om jeg har rett og slett har pauset syklusen >< Men NÅ skal bare helvete bryte løs ;) Nå er jeg klar :p

Vel, om jeg fikk tr på lørdag hadde det blitt litt tidlig ift syklusen, men ble bekymret da jeg begynte spotte.. men tok også babyklister. Usikker på hvilken av dem som funka, men spottingen tok seg jo ikke opp. Likevel hatt smått med menssmerter, så føles ut på kroppen (og på temperaturen) som om jeg har rett og slett har pauset syklusen >< Men NÅ skal bare helvete bryte løs ;) Nå er jeg klar :p

En av de har hjulpet iallefall:hilarious: Hivedsaken er jo at Tanta ble utsatt:D Yes, nå kan tanta bare komme:smiley-bounce012Blir SÅ spennende å følge deg videre framover nå:Heartred

o7G8iU-8O7XUiTio4lr89Ab3-eCG7n7E_CI_aVbNF3Uw.jpg

;)
Begynner på progynova i ettermiddag :)

Sendte melding på Crypho i dag for å melde gårsdagens mens :) Ifg FB skulle det være noe sykepleiere på Crypho i alle fall i romjulen. Får se om jeg får svar ila dagen, eller om det ikke blir før på nyåret. :)

Back
Topp