Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Ikke gjør alt alene :p Og det er sikkert ting som ikke trengs å gjøre i det hele tatt :p

Hehe, jeg har kuttet ned til det mest grunnleggende; rydde kjøkkenet, rydde badet og rydde gangen. Men er litt kjempeprosjekt det og atm, så må ha hjelp

Hvordan går det med deg, søta?:Heartred

Hvordan går det med deg, søta?:Heartred

Jeg har ryddet badet. :P

Brodern har kommet hjem fra Gjøvik, tar han med meg til byen i morgen for å handle noen siste julegaver. Han mangler ca alle. Må levere noen også... :)

Ellers; FF satte kryss i dag, så er 3 dpo. FF satt tr til 28.12. Men, sett at kroppen er i normalen fra nå, tror jeg 29. :) Er det jeg håper på :) men 28 funker det og. Bare det ikke blir før, så :)

Jeg har ryddet badet. :p

Brodern har kommet hjem fra Gjøvik, tar han med meg til byen i morgen for å handle noen siste julegaver. Han mangler ca alle. Må levere noen også... :)

Ellers; FF satte kryss i dag, så er 3 dpo. FF satt tr til 28.12. Men, sett at kroppen er i normalen fra nå, tror jeg 29. :) Er det jeg håper på :) men 28 funker det og. Bare det ikke blir før, så :)

Hahah, ryddet badet:p Du har vært borte en evighet, føles det som:hilarious: Ojj, da har dere litt shopping å få unnagjort:oops: Yes, da håper jeg TR kommer den 29.des:joyful:

Hahah, ryddet badet:p Du har vært borte en evighet, føles det som:hilarious: Ojj, da har dere litt shopping å få unnagjort:oops: Yes, da håper jeg TR kommer den 29.des:joyful:

Tjæ, det er ikke så mye å oppdatere akkurat nå :P stresser litt med å få inn alt som skal ordnes. Må pakke inn gaver til døtrene mine (eldste får en PC, skal pakke inn et bilde av den, for jeg orker ikke at hun skal drasse den overalt :P), og yngste.. tror jeg får noe godis, også får jeg heller kjøpe ny madrass til henne eller noe. Hun forstår ikke verdien av det hun får Uansett :p

Tjæ, det er ikke så mye å oppdatere akkurat nå :p stresser litt med å få inn alt som skal ordnes. Må pakke inn gaver til døtrene mine (eldste får en PC, skal pakke inn et bilde av den, for jeg orker ikke at hun skal drasse den overalt :p), og yngste.. tror jeg får noe godis, også får jeg heller kjøpe ny madrass til henne eller noe. Hun forstår ikke verdien av det hun får Uansett :p

Synes det er supert med praktiske gaver:D I år får våre ikke så praktiske gaver, men. Det har de fått før. Seng blant annet. De to største på 13 og 11 år får gamingstol, trådløst gamingheadsett, Ny 24"pc-skjerm og gamingtastatatur:) Største gutten får PS4 pro(mannens gamle brukte+ ny controller) , siden mannens i år har fått den nye PS5 i julegave samt trådløst headsett til den+ 2 spill( demons souls og Assasins creed Vallhall). Pappaen i huset er en gamer, og det er de tre eldste barna blitt også:joyful: Mini på 2 år får trepuslespill med former og figurer, matleker i tre og et spisesett med mariusmønster Jeg håper på spire i sen julegave i år:rolleyes:

God jul, søta:santa

Last edited:
Synes det er supert med praktiske gaver:D I år får våre ikke så praktiske gaver, men. Det har de fått før. Seng blant annet. De to største på 13 og 11 år får gamingstol, trådløst gamingheadsett, Ny 24"pc-skjerm og gamingtastatatur:) Største gutten får PC4 pro(mannens gamle brukte+ ny controller) , siden mannens i år har fått den nye PS5 i julegave samt trådløst headsett til den+ 2 spill( demons souls og Assasins creed Vallhall). Pappaen i huset er en gamer, og det er de tre eldste barna blitt også:joyful: Mini på 2 år får trepuslespill med former og figurer, matleker i tre og et spisesett med mariusmønster Jeg håper på spire i sen julegave i år:rolleyes:

God jul, søta:santa

Hun fikk være med på rusta i dag og fant en lekehund hun hadde såååå lyst på i dag, så endte med at jeg kjøpte den etterpå og pakket inn. Men tror hun ville blitt minst like glad for sjokolade innpakket. :P

Ååh, misunner guttene dine litt altså..! Jeg har ønsket meg nytt gaming headset med mic. Dattera rota bort micen min :P
Sjeldent jeg har tid til gaming sånn sett, men det er så herlig..!

Får håpe du (og jeg) får verdens beste forsinket julegave :D
Hadde vært herlig, det. Når blir neste evt termin..? Etter mine beregninger havner jeg i oktober dersom det klaffer på runden i januar. :) Krysser fingrene!

Hun fikk være med på rusta i dag og fant en lekehund hun hadde såååå lyst på i dag, så endte med at jeg kjøpte den etterpå og pakket inn. Men tror hun ville blitt minst like glad for sjokolade innpakket. :p

Ååh, misunner guttene dine litt altså..! Jeg har ønsket meg nytt gaming headset med mic. Dattera rota bort micen min :p
Sjeldent jeg har tid til gaming sånn sett, men det er så herlig..!

Får håpe du (og jeg) får verdens beste forsinket julegave :D
Hadde vært herlig, det. Når blir neste evt termin..? Etter mine beregninger havner jeg i oktober dersom det klaffer på runden i januar. :) Krysser fingrene!

Nåårh, jeg kjente jeg ble litt rørt her:Heartred Tror hun blir superglad for hunden sin:sad010*happy tears*

Det er jenter, mine 2 eldste:hilarious: Vet, vi er en del damer her inne, så ikke så lett å holde styr på:p både jentene og eldstegutten på 8 år er gamere:angel5 Jeg derimot, har knapt nok gamet 1 time ila hele mitt liv:laughing002 skulle ønske jeg var det, men:p Mannen sitter å gamer as we speak:joyful: Jeg ligger rett ut på sofaen å skal snart forflytte meg inn i senga:joyful:

Jaaaah, håper vi får en knallstart på det nye året:happy093.:happy119:Heartred Eventuell termin blir rundt 20- 25 sep, alt ettersom:) men skal ha KS, så blir minst 2 uker før termin.

Sikker på du blir gravid, søta:Heartred Nå er det din tur:Heartbigred

Nåårh, jeg kjente jeg ble litt rørt her:Heartred Tror hun blir superglad for hunden sin:sad010*happy tears*

Det er jenter, mine 2 eldste:hilarious: Vet, vi er en del damer her inne, så ikke så lett å holde styr på:p både jentene og eldstegutten på 8 år er gamere:angel5 Jeg derimot, har knapt nok gamet 1 time ila hele mitt liv:laughing002 skulle ønske jeg var det, men:p Mannen sitter å gamer as we speak:joyful: Jeg ligger rett ut på sofaen å skal snart forflytte meg inn i senga:joyful:

Jaaaah, håper vi får en knallstart på det nye året:happy093.:happy119:Heartred Eventuell termin blir rundt 20- 25 sep, alt ettersom:) men skal ha KS, så blir minst 2 uker før termin.

Sikker på du blir gravid, søta:Heartred Nå er det din tur:Heartbigred

Forhåpentligvis blir hun glad, ja! :)

Ah, jeg vet ikke hvorfor jeg tenkte gutter - jeg synes nemlig jeg LESTE det. Blandet det sikkert med 'eldste gutten', og 'de to eldste'... Surret litt :P
Sist jeg "gamet" var når gubben var på jobb, mens jeg og eldste var hjemme. Da spilte vi Minecraft på Xboxen sammen. Som regel pleier vi se på film SAMMEN når gubben er hjemme, så er litt greit når gubben er borte. :P

Ååh, håper ♥️ Tidlig september høres så fint ut.
(Om det klaffer for tidlig oktober for meg, er jeg veldig nøgd også, dog.)

Jeg lurer litt på hvordan det skal gå, når jeg skal gå på progynova. Må nesten sette alarm på tlf eller noe. Jeg husker jo IKKE å ta Wild Yam 3x daglig i alle fall :P

I dag har jeg vært skikkelig flink, synes jeg.
Sagde ned juletreet, og har brukt noen timer på å rydde kjelleren med lillebror. HERLIG å ha brodern hjem til jul. Det er så lett å rydde sammen med ham, og han er veldig flink på akkurat det.. (I motsetning til meg).
Gubben har rydda og vaska kjøleskapet. Det trengtes det og...
I morgen skal jeg på jobb igjen. Men, har bare to skift, også har jeg 5 dager med fri. Tenkte prøve få energi til å både rydde gangen OG pynte pepperkakehus i morgen. Tror jeg skal sikre meg med å bøtte nedpå med kaffe fra jeg står opp i morra.. :)

Syklusmessig er det ingenting å oppdatere. 5 dpo, og jeg venter bare på at TR kommer om ca 8-10 dager. :)

Forhåpentligvis blir hun glad, ja! :)

Ah, jeg vet ikke hvorfor jeg tenkte gutter - jeg synes nemlig jeg LESTE det. Blandet det sikkert med 'eldste gutten', og 'de to eldste'... Surret litt :p
Sist jeg "gamet" var når gubben var på jobb, mens jeg og eldste var hjemme. Da spilte vi Minecraft på Xboxen sammen. Som regel pleier vi se på film SAMMEN når gubben er hjemme, så er litt greit når gubben er borte. :p

Ååh, håper ♥️ Tidlig september høres så fint ut.
(Om det klaffer for tidlig oktober for meg, er jeg veldig nøgd også, dog.)

Tenker hun blir veldig glad for gaven:joyful:

Sikkert fordi du leste eldstegutten, så ble det automatisk til at de var gutter:hilarious:

Du hadde nok vært drømmemammaen til sønnen min, han elsker å spille minecraft:D Hahah, greit mannen er på jobb da, si:hilarious:

Åååh vi håper på september og oktober, søta:smiley-angelic001:Heartred

Tenker hun blir veldig glad for gaven:joyful:

Sikkert fordi du leste eldstegutten, så ble det automatisk til at de var gutter:hilarious:

Du hadde nok vært drømmemammaen til sønnen min, han elsker å spille minecraft:D Hahah, greit mannen er på jobb da, si:hilarious:

Åååh vi håper på september og oktober, søta:smiley-angelic001:Heartred

Min datter er og kjempefan av Minecraft! Men mer gøy hvis jeg er med. :P Kjempegreit med gubben på jobb av og til. ;)

HÅPER !! Masse! Nå må det bli ♥️♥️

Min datter er og kjempefan av Minecraft! Men mer gøy hvis jeg er med. :p Kjempegreit med gubben på jobb av og til. ;)

HÅPER !! Masse! Nå må det bli ♥️♥️

Ja, det er tydeligvis veldig gøy:joyful: Synes det er et fint spill:) Hahah ja, greit med litt spilletid:D:hilarious:

Jaaaah, håper masse, søta:Heartbigred Sikker på den lille sitter hos deg:love7

Forresten, hvordan går det med pusen?:Heartred

Ja, det er tydeligvis veldig gøy:joyful: Synes det er et fint spill:) Hahah ja, greit med litt spilletid:D:hilarious:

Jaaaah, håper masse, søta:Heartbigred Sikker på den lille sitter hos deg:love7

Forresten, hvordan går det med pusen?:Heartred

Veldig greit spill! Passer for veldig mange ulike aldersgrupper og personligheter. :)

♥️♥️ Får se! Spent på styrt syklus. ;)

Jeg hadde ham inne på ny kontroll og virussjekk, på torsdag. Får forhåpentligvis svar før jul, men vet ikke. Øynene går litt opp og ned. Skal skylle med saltvann når det ser ekkelt ut; så skyller litt innimellom. Han er ikke helt bra enda..
Også, den dusten, han har sår i nesa og. Sloss som bare juling den der. Argh.. (han ER kastrert, altså. For over et år siden. KAN han ikke bare bli lat og rolig som normale katter? :P )

Veldig greit spill! Passer for veldig mange ulike aldersgrupper og personligheter. :)

♥️♥️ Får se! Spent på styrt syklus. ;)

Jeg hadde ham inne på ny kontroll og virussjekk, på torsdag. Får forhåpentligvis svar før jul, men vet ikke. Øynene går litt opp og ned. Skal skylle med saltvann når det ser ekkelt ut; så skyller litt innimellom. Han er ikke helt bra enda..
Også, den dusten, han har sår i nesa og. Sloss som bare juling den der. Argh.. (han ER kastrert, altså. For over et år siden. KAN han ikke bare bli lat og rolig som normale katter? :p )

Ja, det spillet er et fint spill for store som små:happy:

Mhm, det er jeg spent på også:rolleyes: Blir spennende å følge deg videre, søta:Heartred

Men i alle dager, er han ikke blitt helt frisk ennå?o_O Ojj, han er glad i en fight, får en si:eek: Trodde de ble roligere i det de ble kastrert, men det gjelder da tydeligvis ikke alle katter:p

Ja, det spillet er et fint spill for store som små:happy:

Mhm, det er jeg spent på også:rolleyes: Blir spennende å følge deg videre, søta:Heartred

Men i alle dager, er han ikke blitt helt frisk ennå?o_O Ojj, han er glad i en fight, får en si:eek: Trodde de ble roligere i det de ble kastrert, men det gjelder da tydeligvis ikke alle katter:p

Virkelig! Jeg og brødrene mine kan også finne på å spille det sammen. (Vi er 19-28).

Ja, jeg forstår ikke... Men sist han ble syk satt det LENGE i liksom. I fjor i romjula, ble han bitt i ansiktet og fikk KJEMPEINFEKSJON. Jeg greide rense og få ut pusset, men så at han ikke ble noe bedre, så helt i starten på nyåret ble han satt på en HEAVY ABkur. Tok veldig lang tid før han ble seg selv igjen. Var slapp lenge etter AB, men ble liksom bedre og bedre i det minste.
Ser ut som han er på bedringens vei nå og. Kan hende han bare trenger tid på å bli frisk.. men får vente på prøvene. :)

Virkelig! Jeg og brødrene mine kan også finne på å spille det sammen. (Vi er 19-28).

Ja, jeg forstår ikke... Men sist han ble syk satt det LENGE i liksom. I fjor i romjula, ble han bitt i ansiktet og fikk KJEMPEINFEKSJON. Jeg greide rense og få ut pusset, men så at han ikke ble noe bedre, så helt i starten på nyåret ble han satt på en HEAVY ABkur. Tok veldig lang tid før han ble seg selv igjen. Var slapp lenge etter AB, men ble liksom bedre og bedre i det minste.
Ser ut som han er på bedringens vei nå og. Kan hende han bare trenger tid på å bli frisk.. men får vente på prøvene. :)

Ja, så absolutt- et veldig allsidig spill:happy119

Kan være mange fæle basselusker i bitt og katteklor:oops: Men at det skulle sitte i så lenge, det var jo ikke noe særlig:wideyed:

Håper han blir helt frisk igjen, og at prøvesvarene er helt fine:Heartred

Ja, så absolutt- et veldig allsidig spill:happy119

Kan være mange fæle basselusker i bitt og katteklor:oops: Men at det skulle sitte i så lenge, det var jo ikke noe særlig:wideyed:

Håper han blir helt frisk igjen, og at prøvesvarene er helt fine:Heartred

Ja, noe ekstremt. Også utsetter han seg for mye sånt, den tullingen.. Men han SER bedre ut i dag..!!

Edit: Han har det ikke så aller verst i alle fall ;) (#bellyrubs4life)
P_20201220_232507.jpg

Last edited:
Ja, noe ekstremt. Også utsetter han seg for mye sånt, den tullingen.. Men han SER bedre ut i dag..!!

Edit: Han har det ikke så aller verst i alle fall ;) (#bellyrubs4life)
Vis vedlegget 344106

Haff, er vel dessverre litt sånn med hannkatter, spesielt:wacky:
Men ser ut som han nyter livet på tross av det- nydelige kattepusen:joyful::Heartred

Back
Topp