Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Jeg skriver gjerne, men synes det er vanskelig når jeg skal be om noe spesifikt :p liker ikke ringe heller, for da greier jeg ikke samle meg nok til å si alt. :p Men, skriftlige SVAR er gull verdt. Da kan jeg lese flere ganger, pluss at jeg har det skriftlig om noen skulle si noe annet :p

Krysser fingrene nå, og håper ♥️♥️♥️

Helt enig i det med skriftlige svar - lese om og om igjen :p
Håper og håper for deg :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Screenshot_20201216-115133703_1.jpg

Ja? Jaaa!!! Ååh, nå ble jeg glad!! Skal hente progynova ut etterpå tenker jeg!! Også blir jeg å ta Wild yam og babyklister bare for å forlenge lutealfasen litt :p

Synes det var godt skrevet, og svært velformulert:thumleftJeg foretrekker også å skrive, og få et skriftlig svar, så jeg kan gå over svaret flere ganger:hilarious: Glemmer ofte svarene jeg får i samtaler:oops: Nå er jeg så utrolig spent på svaret:nailbiting::angel5:Heartred

Godt mulig vi får innsett rundt samme tid, da..? :)

Vi får se hvordan denne syklusen behandler meg, men ja, det blir noenlunde samtidig:D Har tentativ el rundt 15./16. januar:)

Jaa! Nå ble jeg så glad på deres vegne :smiley-bounce012

:D :D må bare lutealfasen bli grei mot meg nå :P

Vi får se hvordan denne syklusen behandler meg, men ja, det blir noenlunde samtidig:D Har tentativ el rundt 15./16. januar:)

Ikke sant! Hvis syklusen blir slik jeg tror, så blir det kontroll 11. januar. Da burde slimhinnen være bedre, også får jeg kaaaanskje innsett uken etter, alt etter som. Så, om alt går slik det skal nå, så blir det vel ikke mer enn en uke ish mellom..? :D
Det hadde vært veldig gøy om det kunne klaffet samtidig, og fått havnet i oktober21 sammen :)

Fantastisk! Så utrolig bra :woot: Å måttet vente 2 sykluser er drøyt lenge å vente i prøveland :woot:

Ja, det er det! Én syklus med sikkerhet om at det ikke blir å klaffe, er lenge nok :p

Sånn ser charten ut (nederste er oktober, for sammenligning). Jeg sover så utrolig ujevnt, så blir veldig rocky.. men, ser ut som EL var i går, og da venter jeg TR 29.12. Håper virkelig lutealfasen oppfører seg, og gir meg 13-14 dager. Får jeg tr 28, så blir kontrolldag 8. Januar. Får jeg tr 29 eller 30, så blir 11. Januar ganske greit. Hadde vært ok å få tatt det i Trondheim på en av de dagene, og tatt en langhelg der i samme slengen. :)
Screenshot_20201216-153230986.jpg

Hurra! Så kjekt med oppstart mot nyåret:smiley-bounce015

Hurra for fastsatt oppstart

Screenshot_20201217-110437159_1.jpg

2dpo, tror jeg. Dersom tempen min i morgen er lik eller høyere enn dagens, blir FF å sette kryss, og sette TR til 28. Fra i dag begynner jeg på litt Wild yam og babyklister; for jeg ønsker egentlig tr mellom 29-31. Desember :) det hadde passet meg best :P

Er også utrolig glad for at jeg slipper å blø hele jula! :) Det skal bli greit! :D fremdeles litt nervøs for lutealfasen, men må vel gå greit. :)

Ellers; nå har jeg morgenskift i morgen, før helg. (Så to dager jobb, før fri resten av den uka). PLUTSELIG var det bare ei uke til jul, og jeg er ikke ferdig..! Må få prøvd å lime sammen pepperkakehus, rydde både bad og kjøkken, organisere gangen litt.....

Jeg lurer på å skrive liste faktisk, sånn at gubben og dattera også kan hjelpe til, og krysse ut etterhvert. Jeg kjenner stresset øke bare av tanken på å gjøre alt alene. ><

Vis vedlegget 343793

2dpo, tror jeg. Dersom tempen min i morgen er lik eller høyere enn dagens, blir FF å sette kryss, og sette TR til 28. Fra i dag begynner jeg på litt Wild yam og babyklister; for jeg ønsker egentlig tr mellom 29-31. Desember :) det hadde passet meg best :p

Er også utrolig glad for at jeg slipper å blø hele jula! :) Det skal bli greit! :D fremdeles litt nervøs for lutealfasen, men må vel gå greit. :)

Ellers; nå har jeg morgenskift i morgen, før helg. (Så to dager jobb, før fri resten av den uka). PLUTSELIG var det bare ei uke til jul, og jeg er ikke ferdig..! Må få prøvd å lime sammen pepperkakehus, rydde både bad og kjøkken, organisere gangen litt.....

Jeg lurer på å skrive liste faktisk, sånn at gubben og dattera også kan hjelpe til, og krysse ut etterhvert. Jeg kjenner stresset øke bare av tanken på å gjøre alt alene. ><
Ikke gjør alt alene :p Og det er sikkert ting som ikke trengs å gjøre i det hele tatt :p

Back
Topp