Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Håper du blir friskt til innsett, det må du jo:D
De fleste private er nok rundt de litt større byene.

Yup, håper TR kommer snart, har egentlig gitt opp litt:hilarious:

Ja, det tror jeg nok! Men tror absolutt det hadde vært marked for en privat lege her også. :P Og privat gynekolog.. :)

Kommer nok til slutt i alle fall! Men, herregud, merkelige saker..! Fullstendig unødvendig at det skal drøye sånn.

Ja, det tror jeg nok! Men tror absolutt det hadde vært marked for en privat lege her også. :p Og privat gynekolog.. :)

Kommer nok til slutt i alle fall! Men, herregud, merkelige saker..! Fullstendig unødvendig at det skal drøye sånn.

Det kan nok tenkes:p Lov å håpe det kommer:joyful:
Jada, tanta kommer nok, men har gitt opp:hilarious: Kommer når den kommer, si:rolleyes:

Null murringer eller noen andre tegn. Men denne var jo veldig sterk. Ikke helt positiv, men veldig sterk. Ser ut som om planen for å høre om å starte tidligere, med St. Olavs, går i vasken ><

Vedlegg

• 16077572891868852847470577970211.jpg
    16077572891868852847470577970211.jpg
    10,1 KB · Visninger: 78
Denne tok jeg nå kl 12.30. Den er IKKE positiv. Siden det er en helt annen type test; så lurer jeg på om lh toppen var veldig kort, eller om de andre bAre er veldig dårlige. Var ei venninne som hadde de på lager, og de gikk ut på dato for ca et år siden, så KAN være de bare er dårlige :P Babyplan skal ha kommet i postkassen, så skal teste med en slik i ettermiddag :)

Vedlegg

• P_20201212_122711.jpg
    P_20201212_122711.jpg
    29,1 KB · Visninger: 71
16077865508667576902048285111501.jpg

Jeg tror kanskje jeg får positiv EL i morgen, og med EL på mandag. Må se an tempen :)
Jeg regnet på det; og jeg blir å spørre St. Olavs uansett.
Etter deres beregning skulle jeg få tr 20. Desember. Og det er klart, da hadde kontroll-dagen blitt 1-3. Januar, og det hadde jo ikke gått. Sånn som det ser ut nå, alt etter når EL kommer, så blir kontrolldag enten 7. Eller 11. Januar (om de går med på det). Det MÅ da være en sjanse for at det kan gå..?

Nå har jeg ikke tatt i beregning om lutealfasen tuller denne gang, men.. Er kanskje ikke usannsynlig. :P

Vis vedlegget 343395

Jeg tror kanskje jeg får positiv EL i morgen, og med EL på mandag. Må se an tempen :)
Etter deres beregning skulle jeg få tr 20. Desember. Og det er klart, da hadde kontroll-dagen blitt 1-3. Januar, og det hadde jo ikke gått. Sånn som det ser ut nå, alt etter når EL kommer, så blir kontrolldag enten 7. Eller 11. Januar (om de går med på det). Det MÅ da være en sjanse for at det kan gå..?

Nå har jeg ikke tatt i beregning om lutealfasen tuller denne gang, men.. Er kanskje ikke usannsynlig. :p
Det burde vel gå! Krysser fingrene! :smiley-bounce016

Vis vedlegget 343395

Nå har jeg ikke tatt i beregning om lutealfasen tuller denne gang, men.. Er kanskje ikke usannsynlig. :p

Kan ikke skjønne hvis ikke det kan gå?:rolleyes: Krysser fingrene for deg, søta:smiley-angelic001

Last edited:
Nei ikke sant :D
Håper virkelig virkelig de går med på det, for ellers blir neste neste syklus ca 27-28 januar.. ><

Kan ikke skjønne hvorfor de ikke skulle ville gå med på den løsningen?:joyful: Så håper virkelig for deg:rolleyes: Og du, oppdater oss så fort du hører noe tilbake fra dem:Heartred Spent på dine vegne:happy:

Hurra for kanskje EL :) Syklusdag 20noe her uten eggløsning foreløpig...

Hurra for kanskje EL :) Syklusdag 20noe her uten eggløsning foreløpig...

CD22 her.. men, positiv EL test nå på morran! Satser på EL i morra. Glemte Tempe i morges, men tviler på EL har vært i og med testen ble helt positiv først nå :)

16078463872855032338611655449373.jpg

Se der!! Er kanskje en anelse til Lh som må til før testen er fullstendig positiv, men.. nå skjer det noe..!

Back
Topp