Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Ser lovende ut!

Tror EL testen begynner bli svakere igjen, litt usikker. Satser på tempdropp i morgen, og deretter øking. Sender i så fall PM til St. Olavs på tirsdag og håper på det beste. ♥️

CD22 her.. men, positiv EL test nå på morran! Satser på EL i morra. Glemte Tempe i morges, men tviler på EL har vært i og med testen ble helt positiv først nå :)
Hurra! Satser på at de er med på planen din!

Jeg hater å være til bry, og å be om noe annet enn avtalt :P Så jeg trenger litt hjelp. Jeg laget en kladd, i forhold til det jeg tenkte sende til St. Olavs i morgen. Men jeg ble så utrolig usikker på hvordan jeg skulle formulere meg; og hodet spiller ikke helt på lag, og angstbiten av hjernen min synes det er veldig viktig at jeg formulerer meg rett...
Men, jeg tror ikke egentlig de tenker så mye på formuleringen min, så lenge de forstår hva jeg mener, kanskje ...

Uansett:

"Hei :) Syklusen denne runden krøllet litt, og det ser ut som jeg blir å vente menstruasjon den 28.12 (og deretter 27.01, hvis syklusen holder seg stabil); fremfor den 20.12 (og 18.01). Jeg lurte på om det er en mulighet for å begynne med progynova for innsett denne syklusen som ser ut til å starte i slutten av desember. I så fall vil kontrolldag falle på enten 8. eller 11. Januar, alt etter som..
Eller om vi må vente helt til slutten av januar for oppstart?"

Noen innspill?

Jeg hater å være til bry, og å be om noe annet enn avtalt :p Så jeg trenger litt hjelp. Jeg laget en kladd, i forhold til det jeg tenkte sende til St. Olavs i morgen. Men jeg ble så utrolig usikker på hvordan jeg skulle formulere meg; og hodet spiller ikke helt på lag, og angstbiten av hjernen min synes det er veldig viktig at jeg formulerer meg rett...
Men, jeg tror ikke egentlig de tenker så mye på formuleringen min, så lenge de forstår hva jeg mener, kanskje ...

Uansett:

"Hei :) Syklusen denne runden krøllet litt, og det ser ut som jeg blir å vente menstruasjon den 28.12 (og deretter 27.01, hvis syklusen holder seg stabil); fremfor den 20.12 (og 18.01). Jeg lurte på om det er en mulighet for å begynne med progynova for innsett denne syklusen som ser ut til å starte i slutten av desember. I så fall vil kontrolldag falle på enten 8. eller 11. Januar, alt etter som..

Noen innspill?

Synes det høres forståelig ut! Du kan jo eventuelt ringe call-back hvis du heller ønsker å ta det over telefon. Noen ganger kan det jo være enklere å overbevise da også kan jeg se for meg;) Ikke at jeg mener det burde trengs overbevisning da, for det høres veldig logisk ut å gjøre det som du beskriver! Jeg sier gogogo:D

Synes det høres forståelig ut! Du kan jo eventuelt ringe call-back hvis du heller ønsker å ta det over telefon. Noen ganger kan det jo være enklere å overbevise da også kan jeg se for meg;) Ikke at jeg mener det burde trengs overbevisning da, for det høres veldig logisk ut å gjøre det som du beskriver! Jeg sier gogogo:D

Jeg kan skrive ting, eller si ting ved personlig oppmøte.. telefon gjør jeg bare når jeg må :P Men om den er forståelig så får den vel gå! Jeg håper håper de går med på det ♥️

Jeg hater å være til bry, og å be om noe annet enn avtalt :p Så jeg trenger litt hjelp. Jeg laget en kladd, i forhold til det jeg tenkte sende til St. Olavs i morgen. Men jeg ble så utrolig usikker på hvordan jeg skulle formulere meg; og hodet spiller ikke helt på lag, og angstbiten av hjernen min synes det er veldig viktig at jeg formulerer meg rett...

Uansett:

Noen innspill?
Syns absolutt du kan skrive det :)

Uansett:

Noen innspill?

Synes det var bra skrevet:Heartred

Men.. tempen skulle jo gå opp i dag :P Da.. venter jeg en dag til med å skrive til st. Olavs. :s

Vedlegg

• Screenshot_20201215-060916896.jpg
    Screenshot_20201215-060916896.jpg
    23,2 KB · Visninger: 60
Sånn. Da har jeg tid til å skrive litt i alle fall :)
CD24 - mulig EL dag! Ingen hopp i tempen til i dag, så..
Vanligvis pleier tempen øke dagen etter, så uten hopp, så har heller ikke EL vært. Jeg tenker å blippe inn en melding til klinikken i morgen uansett, sånn at jeg kan få svar før jul i alle fall. Greit å vite om man kan starte på neste eller ikke. :)

I dag har formen vært rimelig OK. Litt sliten, men jeg har ikke vært så elendig i hodet som jeg har vært. Jeg håper det betyr at eggløsning skjedde i dag... Men, jeg er jo ikke sikker. Det kan være eggløsning skjer fordi jeg begynner bli bedre, og kroppen mer klar for det. Eller så kan det hende jeg føler meg bedre pga kroppen reagerte rart på noe av hormonene under follikkelutviklingsfasen, ettersom eggstokkene ble overstimulert i follikkelutviklingsfasen sist.
Prøvde finne meg noe grafer, men greide ikke helt logisk å finne ut hvilket hormon det evt kunne være.
fsh-lh-hormones.jpg

menstrual-cycle.jpg

Interessant å se på dog..!
(Jeg synes sånt er interessant.. Biologi, og alt slikt.. Jeg og lillebror hadde en lengre samtale om epigenetikk i dag, på jobb. Sånn går dagene :P)

Kroppen er helt utrolig fascinerende:joyful:

Spent på hvilket svar klinikken kommer tilbake med, håper sånn de går med på den planen:Heartred:smiley-angelic001

Kroppen er helt utrolig fascinerende:joyful:

Spent på hvilket svar klinikken kommer tilbake med, håper sånn de går med på den planen:Heartred:smiley-angelic001

Håper..! Men jeg prøver belage meg på et nei. Ser for meg at de har bestemt seg for neste neste syklus, og nå er helt urokkelige.. :o

Håper..! Men jeg prøver belage meg på et nei. Ser for meg at de har bestemt seg for neste neste syklus, og nå er helt urokkelige.. :eek:

Jeg håper du tar feil, og at de gir deg et stort rungende "ja" til din plan, at det blir innsett neste syklus:wav Håp oppi alt dette må vi ha, søta:Heartbigred

Jeg håper du tar feil, og at de gir deg et stort rungende "ja" til din plan, at det blir innsett neste syklus:wav Håp oppi alt dette må vi ha, søta:Heartbigred

Vente og se :) Bare mentalt forberedt på skuffelse :P Menmen. Neste syklus er det i det minste lov å prøve selv, om så. :)

Screenshot_20201216-091831754_1.jpg

Tempen gikk bittelitt opp i dag, så.. da sendte jeg. Krysse fingrene ♥️

Super melding å sende - håper veldig for deg og på positivt svar for oppstart :Heartred
Så spennende :wav

Håper du får tilbakemelding raskt slik at du kan ha noe håndfast igjennom julen :happy::happy:

Jeg måtte skrive ny og ryddigere kladd i går,haha :P
Ble så rotete med mange datoer. :P
Jeg bruker litt for lang tid på sånt... Tenke på formuleringer; kan bruke kjempelang tid på å skrive enkelte ting.. også ser det ofte ut som motparten ofte har skrevet uten å ha tenkt, tilbake. :P

Men nå er den sendt..!

Jeg måtte skrive ny og ryddigere kladd i går,haha :p
Ble så rotete med mange datoer. :p
Jeg bruker litt for lang tid på sånt... Tenke på formuleringer; kan bruke kjempelang tid på å skrive enkelte ting.. også ser det ofte ut som motparten ofte har skrevet uten å ha tenkt, tilbake. :p

Men nå er den sendt..!

Skjønner akkurat hva du mener - eg skriver ALDRI mail/melding, om eg ikkje absolutt må akkurat av den grunn. Alt for mange ord, og blir alt for rotete.
Eg er en som ringer så ofte eg kan :p:p

ja, nå er den sendt så nå er det bare å vente på svar - det er i overkant spennende syns eg, tenk kanskje allerede i gang om et par veker :wav

Skjønner akkurat hva du mener - eg skriver ALDRI mail/melding, om eg ikkje absolutt må akkurat av den grunn. Alt for mange ord, og blir alt for rotete.
Eg er en som ringer så ofte eg kan :p:p

ja, nå er den sendt så nå er det bare å vente på svar - det er i overkant spennende syns eg, tenk kanskje allerede i gang om et par veker :wav

Jeg skriver gjerne, men synes det er vanskelig når jeg skal be om noe spesifikt :P liker ikke ringe heller, for da greier jeg ikke samle meg nok til å si alt. :P Men, skriftlige SVAR er gull verdt. Da kan jeg lese flere ganger, pluss at jeg har det skriftlig om noen skulle si noe annet :P

Krysser fingrene nå, og håper ♥️♥️♥️

Back
Topp