Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Hahah, brått står det klart en bil til deg:hilarious: Håper du blir like fornøyd med bilen denne gangen også:joyful: Hvordan går det med deg?:Heartred

Han har drevet og sett på en Mazda som så helt fin ut. Strengt tatt.. altså, han driver og viser meg biler - men stoler egentlig på at han greier finne en god en. :P Ikke såå nøye på det.

Går fint her. Føler jeg sørger for julebonusen til dyrlegene denne måneden :P Hatt med hunden i dag. Bare litt rens av tennene.
Cd18, tomt for EL tester, men den hadde neppe blitt positiv i dag uansett, siden gårsdagens var veldig svak. Har kjøpt metode-ELtest som gubben får hente på apoteket i morra. :) Så får jeg testet mer. :)

Og, fått brev fra St. Olavs med planen, i dag :)

Eller, ja. Går greit så lenge jeg er rolig; fikk et kjempeanfall av hodepine da jeg dro til byen. Det var såpass trykkende at jeg så det.. eh.. på min dialekt; såg dæ olekt; å faktisk kjøre noe sted. Eller gå ut av bilen, for den saks skyld. Funket heldigvis med en dose smertestillende, og har heldigvis ikke vært noe mer etter det. Burde sikkert kommet meg til legen; men det å bestille legetime føles så langsiktig. Hvis jeg skal ha legetime, så må jeg ha troa på at det enten er VELDIG akutt, eller så må jeg tro at det kommer til å vare i mer enn en måned. Jeg er bare redd for å bestille time, også får jeg ikke komme inn før om to uker, også har det gått over av seg selv.

Menmen.
Jeg FANT disse, forresten!!
P_20201209_210251.jpg

Som er de testene jeg likte så godt i 2016!! Måtte åpne en; helt like. Mener de var gode, så.. Og, bringer litt nostalgi :P

Dessuten, så er det ikke kjempeklart for skuelystne hva det er for noe. Alt er på kinesisk. Eneste er at du SER det er en urinprøve test :P

P_20201209_210310.jpg

Haha, jakta over halve eBay etter disse.. men jeg fant, og de kom i dag!

Screenshot_20201210-102606926.jpg

Altså.
Den søvnen.. i går fikk jeg ligge i fred. Lav temperatur. I dag; knapt sovet, og sovet mellom gubben og ungen i natt. Temp opp igjen. Ekstremt rocky chart denne gang. Skal få hentet mer EL tester i dag, så jeg forhåpentligvis greier FINNE EL i alle fall. Kjennes ikke ut som noe er på vei enda i alle fall. :)
Hvis EL ikke er kommet på en uke nå, så tenker jeg spørre St. Olavs om jeg kan begynne på neste syklus. Jeg burde sikkert hente ut progynova ganske snart, i tilfelle; mtp evt bestillingstid og jul. :)

P_20201210_143546.jpg

Den mest negative EL testen jeg noen sinne har tatt, tror jeg..!
Ser ikke ut som det blir EL de to neste dagene heller >< mulig urinen var litt ukonsentrert, men.. likevel.

Fikk en pakke EL tester av ei venninne, så nå ender jeg opp med ALT for mange, så får teste ofte de neste dagene :p

Når blir innsett da? :)

Når blir innsett da? :)

Spørs på syklusen :P Jeg hadde håpet å få syklusen til å gå opp slik at jeg kan starte ny syklus (med progynova) i starten av januar. Da får jeg innsett ca uke 2-3 tror jeg.. :) Hvis ikke, så blir det vel heller uke 5-6. Noe sånt. Tror jeg. :P

Vis vedlegget 343221

Den mest negative EL testen jeg noen sinne har tatt, tror jeg..!
Ser ikke ut som det blir EL de to neste dagene heller >< mulig urinen var litt ukonsentrert, men.. likevel.

Fikk en pakke EL tester av ei venninne, så nå ender jeg opp med ALT for mange, så får teste ofte de neste dagene :p
Det er så kjedelig at ikke vi kan bestemme selv når vi skal ha EL! Det er så kjedelig å vente.
Håper tiden går fort til innsett "<3

Det er så kjedelig at ikke vi kan bestemme selv når vi skal ha EL! Det er så kjedelig å vente.
Håper tiden går fort til innsett "<3

Jepp. Haha. Men får bare vente. Om EL blir kjempesen, så spør jeg St. Olavs om å kunne begynne neste syklus, fremfor neste-neste. Da er jeg selvsagt avhengig av at EL blir over en uke sen, men.

16076716371352499005705134108562.jpg

CD20. Når man nesten ikke kan skimte strek på ELtesten engang... :P
Tror ikke EL kommer i løpet av helga heller, altså. Godt mulig den elendige formen jeg har vært (er) i, har en sammenheng ;) Kroppen er enda påvirket av hormonene forrige runde, og er ikke klar for eggløsning enda. :)

Nå har jeg arbeidshelg, og ungene skal til pappaen til yngste. Dvs, jeg får i alle fall sovet i fred og tempet som normalt :P også har jeg i kveld og det siste kveldsskiftet mitt før 1. Januar! Det er litt digg. :)

Vis vedlegget 343269

CD20. Når man nesten ikke kan skimte strek på ELtesten engang... :p
Tror ikke EL kommer i løpet av helga heller, altså. Godt mulig den elendige formen jeg har vært (er) i, har en sammenheng ;) Kroppen er enda påvirket av hormonene forrige runde, og er ikke klar for eggløsning enda. :)

Nå har jeg arbeidshelg, og ungene skal til pappaen til yngste. Dvs, jeg får i alle fall sovet i fred og tempet som normalt :p også har jeg i kveld og det siste kveldsskiftet mitt før 1. Januar! Det er litt digg. :)
Nå skvatt jeg! Trodde det var en hcg test:arghh::arghh:

Vis vedlegget 343269

CD20. Når man nesten ikke kan skimte strek på ELtesten engang... :p

Nå har jeg arbeidshelg, og ungene skal til pappaen til yngste. Dvs, jeg får i alle fall sovet i fred og tempet som normalt :p også har jeg i kveld og det siste kveldsskiftet mitt før 1. Januar! Det er litt digg. :)

Kroppen er nok dessverre ennå påvirket av alle hormonene fra forrige mnd:wacky: Om det er noen trøst, så er jeg på CD 38 og ennå ikke fått TR:hilarious: Hurra for siste kveldsskift denne mnd:wav

Kroppen er nok dessverre ennå påvirket av alle hormonene fra forrige mnd:wacky: Om det er noen trøst, så er jeg på CD 38 og ennå ikke fått TR:hilarious: Hurra for siste kveldsskift denne mnd:wav

Det må den nesten være.. :S men men. Kan i alle fall høre med St. Olavs om å få starte neste syklus, da. :)

Og, såpass.. O.o fryktelig så det skulle drøye..!

Det må den nesten være.. :S men men. Kan i alle fall høre med St. Olavs om å få starte neste syklus, da. :)

Og, såpass.. o_O fryktelig så det skulle drøye..!

Ååh, det håper jeg virkelig de går med på:D Krysser fingrene for det:signs003 Mhm, tenker også det er pga hormonpåvirkning fra forrige mnd, rart om det skulle vært noe annet!?

Jaaa, brått fått lenger lutealfase. Før hatt på 15 dager, men nå er jeg 17 dpo:schocked028 Jaja, får ikke gjort fra eller til, så:hilarious:

Ååh, det håper jeg virkelig de går med på:D Krysser fingrene for det:signs003 Mhm, tenker også det er pga hormonpåvirkning fra forrige mnd, rart om det skulle vært noe annet!?

Jaaa, brått fått lenger lutealfase. Før hatt på 15 dager, men nå er jeg 17 dpo:schocked028 Jaja, får ikke gjort fra eller til, så:hilarious:

Håper jeg og..! Siden testene er så EKSTREMT negative som de er, så tror jeg ikke jeg får positiv EL før TIDLIGST mandag. Dvs, jeg får nok TR tidligst siste uken i desember. Tenkte skrive til dem på onsdag ish, for da kan jeg si at TR er forventet ETTER 30. Desember (.. dersom EL ikke er kommet enda), og håper på sjansen på å få starte da. :) Må vel gå an.. Jeg mener.. grunnen til at det ikke skulle bli på neste syklus var pga jula. Så..
Og ja; må være hormonene. Sikkert derfor jeg har disse migrenesymptomene også. >< Mamma sier hun gjerne blir dårligere rett før menstruasjon, pga hormonene, så.. usannsynlig er det ikke.

17 dager er lenge.. o.o merkelig. Jeg får 13-14 dager; synes det er veldig kjekt. Før hadde jeg på 10-11 dager, det synes jeg var litt kort.

Håper jeg og..! Siden testene er så EKSTREMT negative som de er, så tror jeg ikke jeg får positiv EL før TIDLIGST mandag. Dvs, jeg får nok TR tidligst siste uken i desember. Tenkte skrive til dem på onsdag ish, for da kan jeg si at TR er forventet ETTER 30. Desember (.. dersom EL ikke er kommet enda), og håper på sjansen på å få starte da. :) Må vel gå an.. Jeg mener.. grunnen til at det ikke skulle bli på neste syklus var pga jula. Så..
Og ja; må være hormonene. Sikkert derfor jeg har disse migrenesymptomene også. >< Mamma sier hun gjerne blir dårligere rett før menstruasjon, pga hormonene, så.. usannsynlig er det ikke.

17 dager er lenge.. o.o merkelig. Jeg får 13-14 dager; synes det er veldig kjekt. Før hadde jeg på 10-11 dager, det synes jeg var litt kort.

Jeg håper veldig for deg at de går med på den planen, for da er jo jula over, som du sier:joyful: Krysser fingrene for det, kjære du:Heartred

Vet om flere som har det slik før mens. Fikk det selv før jeg også, men da pga p-piller. Har det av og til nå, men det er sjeldent, heldigvis.

Jaaa, er etter den kjemiske jeg hadde i august. Så har jeg fått lenger lutealfase?:schocked028 Kroppen er blitt klin kokos. Forrige PP var den på 15 dager. Og vet jo når EL er nå pga temping, så ja:confused013

Jeg håper veldig for deg at de går med på den planen, for da er jo jula over, som du sier:joyful: Krysser fingrene for det, kjære du:Heartred

Vet om flere som har det slik før mens. Fikk det selv før jeg også, men da pga p-piller. Har det av og til nå, men det er sjeldent, heldigvis.

Jaaa, er etter den kjemiske jeg hadde i august. Så har jeg fått lenger lutealfase?:schocked028 Kroppen er blitt klin kokos. Forrige PP var den på 15 dager. Og vet jo når EL er nå pga temping, så ja:confused013

Får håpe!

Og ja, må nesten være en effekt av det. Skulle gjerne hatt meg legetime, men jeg orker ikke. Skulle hatt mer private leger rundt om. Jeg orker rett og slett ikke å satse på at jeg fremdeles er syk om et par uker, når man "endelig" gjerne får time. :P

Så merkelig :S
Får håpe tr dukker opp snart så ny pp kan begynne..!

Får håpe!

Og ja, må nesten være en effekt av det. Skulle gjerne hatt meg legetime, men jeg orker ikke. Skulle hatt mer private leger rundt om. Jeg orker rett og slett ikke å satse på at jeg fremdeles er syk om et par uker, når man "endelig" gjerne får time. :p

Så merkelig :S
Får håpe tr dukker opp snart så ny pp kan begynne..!

Håper du blir friskt til innsett, det må du jo:D
De fleste private er nok rundt de litt større byene.

Yup, håper TR kommer snart, har egentlig gitt opp litt:hilarious:

Back
Topp