Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Det høres jo helt jævlig ut det også:oops: Så ekkelt:eek: Hva hvis du får anfall nå på jobben? Da får du ikke gitt beskjed til kunder? Og du får ikke ikke bedt om hjelp?:nailbiting: Åh hjelpes, nå ble jeg bekymret for deg:oops:

Ja, den ser jeg. En uke før, er jo 7 dager før:D Julemnd går fort vettu. Plutselig er det januar også skal du igang med styrt syklus:joyful:

SÅ ille er det heldigvis ikke, jeg bare snakker i ufullstendige setninger, fordi jeg mister enkelte ord :P blir heldigvis heldigvis ikke helt språkhemmet.
Min bror har det verre. Han sier at han plutselig får ekstreme synsforstyrrelser. F.eks, ansikter som mangler en nese, dør mangler dørhåndtak, alt går i hvitt... Da er han plutselig ikke veldig kjørbar lenger >< Jeg har worst case fått flimmer for øynene, og mister ordene mine (ikke alle, blir bare veldig vanskelig å formulere skikkelige setninger. Heldigvis er det INGEN som forventer ordentlige setninger på jobb, og så lenge jeg greier si "bacon, ost?", så er jeg ganske berget.)

Plutselig plutselig! Ja, satser på at alt går fort nå. : ))

SÅ ille er det heldigvis ikke, jeg bare snakker i ufullstendige setninger, fordi jeg mister enkelte ord :p blir heldigvis heldigvis ikke helt språkhemmet.
Min bror har det verre. Han sier at han plutselig får ekstreme synsforstyrrelser. F.eks, ansikter som mangler en nese, dør mangler dørhåndtak, alt går i hvitt... Da er han plutselig ikke veldig kjørbar lenger >< Jeg har worst case fått flimmer for øynene, og mister ordene mine (ikke alle, blir bare veldig vanskelig å formulere skikkelige setninger. Heldigvis er det INGEN som forventer ordentlige setninger på jobb, og så lenge jeg greier si "bacon, ost?", så er jeg ganske berget.)

Plutselig plutselig! Ja, satser på at alt går fort nå. : ))

Synes det høres ille nok ut jeg da, men:eek: Synes du er knalltøff som er på jobben når du får anfall. Høres hanske så ekkelt ut:oops:

Nei, ser den, blir jo direkte farlig å kjøre bil i den situasjonen:( Hvordan er formen idag?:Heartred

Jeg pleier ha en hodepineløs migrene (altså, det føles ut som om jeg får hjerneslag. Ingenting fungerer. Språksenteret blir spesielt rammet.); Og det hender seg jeg får den skikkelige skikkelige typen. Nå er jeg litt usikker. Jeg er heldigvis ikke like rammet som min mor eller lillebror. Uansett. Lite gøy. Ikke spesielt festlig sånn som det er nå heller, men klarer ikke helt å sette noe finger på det. Formen er dårlig; og det føles ut som om det kan komme til å bli kjempeille ><
Jaja. Heldigvis rolig på jobb i kveld. *Bank i bordet*.
Og i morgen er jeg ikke alene på jobb. Så overlever vel til helga :)
Oi! God bedring!

Synes det høres ille nok ut jeg da, men:eek: Synes du er knalltøff som er på jobben når du får anfall. Høres hanske så ekkelt ut:oops:

Nei, ser den, blir jo direkte farlig å kjøre bil i den situasjonen:( Hvordan er formen idag?:Heartred

I dag dro jeg hjem. Vi var egentlig to stykk på arbeid i dag, men jeg dro hjem klokken seks, så fikk hun andre klare seg. Trenger hvile, tror jeg. Jeg fungerer halvveis, så jeg har fått ordnet litt på jobb, og til og med satt pepperkakedeig hjemme før jobb. Men jeg er ikke tilregnelig til å drive med kontanter, og det var ikke spesielt behagelig å stå på jobb, så.. :p

I dag dro jeg hjem. Vi var egentlig to stykk på arbeid i dag, men jeg dro hjem klokken seks, så fikk hun andre klare seg. Trenger hvile, tror jeg. Jeg fungerer halvveis, så jeg har fått ordnet litt på jobb, og til og med satt pepperkakedeig hjemme før jobb. Men jeg er ikke tilregnelig til å drive med kontanter, og det var ikke spesielt behagelig å stå på jobb, så.. :p

Så bra du dro hjem, det trengte nok kroppen også. Ikke forsvarlig å være på jobb, når du har det slik og er dårlig:happy118 Kroppen trenger hvile når man er syk. Ønsker deg en riktig god bedring:Heartred

Så bra du dro hjem, det trengte nok kroppen også. Ikke forsvarlig å være på jobb, når du har det slik og er dårlig:happy118 Kroppen trenger hvile når man er syk. Ønsker deg en riktig god bedring:Heartred

Takk ♥️
Prøver trikse litt med noe eteriske oljer i kveld, siden paracet ikke funker. :P blir neppe verre i alle fall. :)

God bedring! Det hørtes virkelig ikke noe godt ut

Masse god bedring:wideyed: Kroppen din har jo vært gjennom mange påkjenninger i det siste. Bare alle hormonene i seg selv gjør jo kroppen klin koko sikkert. Ta vare:Heartred

Masse god bedring:wideyed: Kroppen din har jo vært gjennom mange påkjenninger i det siste. Bare alle hormonene i seg selv gjør jo kroppen klin koko sikkert. Ta vare:Heartred

Jo, takk!
Jeg er ikke overstimulert mer, men kan jo være noe som henger igjen kanskje.. Tror det er mer migrenerelatert: men hormonene kan jo ha trigget det.

Masse god bedring til deg ❤️ skal ikke undervurdere hva hormonene gjør med kroppen. Nå må du ta vare på deg selv og lade batteriene godt til innsett :smiley-angelic003

Masse god bedring til deg ❤️ skal ikke undervurdere hva hormonene gjør med kroppen. Nå må du ta vare på deg selv og lade batteriene godt til innsett :smiley-angelic003

Takk ♥️
Føler meg mye bedre nå på morgenen. Får håpe det varer! :) De tre siste dagene har egentlig vært veldig vanskelig å stå opp til, pga hodet og kroppen, så.. tar det som et godt tegn. :)

Formen i dag er ok. Litt henger igjen, men.. relativt grei. :)
Ingen tegn til EL enda, men fortsetter å teste!

I dag har vi bakt pepperkaker. Glutenfrie - de ble helt ok. Smakte mer som småkaker fremfor faktiske pepperkaker, men det ble ganske bra. Den glutenrike deigen feilet totalt. Jeg har visst greidd å lage en klump stein i stedet. :laughing002
Kjøper en deig i morgen for å lage pepperkakehus, også lager jeg ny deig til kaker :P Med mammas oppskrift, fremfor meny sin.
Også; nettopp ferdig med kalenderen til eldste;
Snapchat-1816719632.jpg

Selve kalenderen er en som mamma broderte til meg. Som er grunnen til at jeg prøvde brodere en til eldste dattera. Den er enda ikke ferdig. Hun fikk min, og jeg prøver nå å brodere den ferdig, til yngste. Nestemann SYR jeg kalender til, tror jeg :P

Prøver å fokusere på litt jul nå i ventetiden; siden det er lite annet som skjer. :)

Vedlegg

• Snapchat-1816719632.jpg
    Snapchat-1816719632.jpg
    17,6 KB · Visninger: 36
Formen gikk til helvete i dag ><
Skulle på en liten bytur og handle litt julegreier og kattemat.. men ble brått dårlig igjen. Får ta å slappe av litt. Yngste dro bort i dag, så skal sove skikkelig i natt!

På vei tilbake, så slutta plutselig bilen å fungere, så.. Bilberging. :P Fikk AKKURAT telefon om at bilen er levert på verkstedet (tilknyttet til jobben min), så nå kan det hende jeg greier slappe av i kveld og :P

Syklusmessig er jeg kommet til cd14, og håper på sterkere tester i morgen! Foreløpig ser det trasig ut.

Screenshot_20201205-170127918.jpg

Skulle på en liten bytur og handle litt julegreier og kattemat.. men ble brått dårlig igjen. Får ta å slappe av litt. Yngste dro bort i dag, så skal sove skikkelig i natt!

På vei tilbake, så slutta plutselig bilen å fungere, så.. Bilberging. :p Fikk AKKURAT telefon om at bilen er levert på verkstedet (tilknyttet til jobben min), så nå kan det hende jeg greier slappe av i kveld og :p

Syklusmessig er jeg kommet til cd14, og håper på sterkere tester i morgen! Foreløpig ser det trasig ut.

Vis vedlegget 342851

Å herlighet for en kjip dag! Håper du føler det bedre snart :Heartpink

Kommer dere til å prøve i nå i denne syklusen før innsett eller venter dere? :)

Formen i dag er ok. Litt henger igjen, men.. relativt grei. :)
Ingen tegn til EL enda, men fortsetter å teste!

I dag har vi bakt pepperkaker. Glutenfrie - de ble helt ok. Smakte mer som småkaker fremfor faktiske pepperkaker, men det ble ganske bra. Den glutenrike deigen feilet totalt. Jeg har visst greidd å lage en klump stein i stedet. :laughing002
Kjøper en deig i morgen for å lage pepperkakehus, også lager jeg ny deig til kaker :p Med mammas oppskrift, fremfor meny sin.
Også; nettopp ferdig med kalenderen til eldste;
Vis vedlegget 342794

Selve kalenderen er en som mamma broderte til meg. Som er grunnen til at jeg prøvde brodere en til eldste dattera. Den er enda ikke ferdig. Hun fikk min, og jeg prøver nå å brodere den ferdig, til yngste. Nestemann SYR jeg kalender til, tror jeg :p

Prøver å fokusere på litt jul nå i ventetiden; siden det er lite annet som skjer. :)

Så fint det ble:santa

På vei tilbake, så slutta plutselig bilen å fungere, så.. Bilberging. :p Fikk AKKURAT telefon om at bilen er levert på verkstedet (tilknyttet til jobben min), så nå kan det hende jeg greier slappe av i kveld og :p

Vis vedlegget 342851

Huff, så typisk du ble dårlig igjen OG at bilen tok kvelden:arghh: Godt du fikk kommet deg sikkert hjem og at bilen nå er på verksted. For en dag a, gitt:p Håper snart el-testen blir positiv:Heartred

Back
Topp