Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Å herlighet for en kjip dag! Håper du føler det bedre snart :Heartpink

Kommer dere til å prøve i nå i denne syklusen før innsett eller venter dere? :)

Denne syklusen ble vi frarådet å prøve av sykepleier - pga overstimuleringen. Så, kommer ikke til å legge inn noe ekstra aksjer når testen blir positiv.. Men rekker jo en syklus til før innsett, så litt usikker på om vi kanskje blir å prøve på den :)

Huff, så typisk du ble dårlig igjen OG at bilen tok kvelden:arghh: Godt du fikk kommet deg sikkert hjem og at bilen nå er på verksted. For en dag a, gitt:p Håper snart el-testen blir positiv:Heartred

Skikkelig irriterende, rett og slett :rolleyes:
Men den er på plass på verkstedet til jobben, så gubben får kikke litt på den. Liker den bilen veldig godt; når den funker. Mens gubben driver og søker etter biler på finn allerede :P
(Litt over gjennomsnittet bilinteressert. Vi har vanligvis 3-4 biler stående hjemme, og gubben har _mange_ stående andre steder).

Får se i morra! Håper den blir positiv - vil helst bare få EL unnagjort så man får startet på ny syklus snarest :p

Screenshot_20201207-213207937.jpg

CD16. Jeg tror ikke EL gidder komme denne gang. Når den skal være sen, så kan den egentlig bare la være frem til nærmere slutten av desember :P

Skikkelig irriterende, rett og slett :rolleyes:
Men den er på plass på verkstedet til jobben, så gubben får kikke litt på den. Liker den bilen veldig godt; når den funker. Mens gubben driver og søker etter biler på finn allerede :p
(Litt over gjennomsnittet bilinteressert. Vi har vanligvis 3-4 biler stående hjemme, og gubben har _mange_ stående andre steder).

Får se i morra! Håper den blir positiv - vil helst bare få EL unnagjort så man får startet på ny syklus snarest :p

Sorry at jeg har glemt å svare:eek:
Heheh, er jo greit en bil funker, for ellers går det dårlig i lengden:hilarious: greit å ha noen biler å velge mellom:D

Kjipt at ikke EL er kommet ennå:shifty: Håper den får rompa i gir og el-testen blir positiv imorgen:smiley-angelic001:Heartred

Sorry at jeg har glemt å svare:eek:
Heheh, er jo greit en bil funker, for ellers går det dårlig i lengden:hilarious: greit å ha noen biler å velge mellom:D

Kjipt at ikke EL er kommet ennå:shifty: Håper den får rompa i gir og el-testen blir positiv imorgen:smiley-angelic001:Heartred

Bilen ble erklært død på stedet av gubben og mekanikerne på jobb. Ny bil snart, da >< ikke mer å gjøre med den.
Veldig greit at jeg hadde andre bilen min i backup - men det er virkelig ikke noe vinterbil :P

Får bli positiv i morgen, eller så får det vente to uker :P

Bilen ble erklært død på stedet av gubben og mekanikerne på jobb. Ny bil snart, da >< ikke mer å gjøre med den.
Veldig greit at jeg hadde andre bilen min i backup - men det er virkelig ikke noe vinterbil :p

Får bli positiv i morgen, eller så får det vente to uker :p

Bra du i det minste har en annen bil å kjøre enn så lenge:happy119 Er dog kjipt den andre bilen ble erklært død på stedet:oops:

Jaah, håper med deg, frøken:Heartred

Bra du i det minste har en annen bil å kjøre enn så lenge:happy119 Er dog kjipt den andre bilen ble erklært død på stedet:oops:

Jaah, håper med deg, frøken:Heartred

Ja, har en sjuseters Ford. Den er litt tung og uten 4x4, så jeg ville følt meg utrygg på slaps (de brøyter sjeldent og dårlig her jeg bor) og dritføre, men er meldt OK vær nå de nærmeste dagene, så.. da går den greit. Likte greit den andre bilen og, så ja.. litt dumt. :/

♥️♥️

Ja, har en sjuseters Ford. Den er litt tung og uten 4x4, så jeg ville følt meg utrygg på slaps (de brøyter sjeldent og dårlig her jeg bor) og dritføre, men er meldt OK vær nå de nærmeste dagene, så.. da går den greit. Likte greit den andre bilen og, så ja.. litt dumt. :/

♥️♥️
Auch, ser den. Går dårlig da uten 4x4. Bor på en bakketopp selv, og helt avhengig av 4x4 for å komme opp:oops: Håper været holder seg brukbart, så det er lettest mulig å kjøre på veien:happy119 Kjipt å miste en god bil man er glad. Samme skjedde her med en chrysler vi hadde før:( Kjører nå Skoda Kodiaq VRS:)

Auch, ser den. Går dårlig da uten 4x4. Bor på en bakketopp selv, og helt avhengig av 4x4 for å komme opp:oops: Håper været holder seg brukbart, så det er lettest mulig å kjøre på veien:happy119 Kjipt å miste en god bil man er glad. Samme skjedde her med en chrysler vi hadde før:( Kjører nå Skoda Kodiaq VRS:)

Ååh, fin bil! Måtte google, men altså.. nydelig..!
Var en Subaru Legacy som døde nå. Gubben har en lik en, bare manuell, gode biler. Kjører veldig godt på drittføre. Kjører ikke så bra uten registerreim og ødelagte stempel (... Eller noe, jeg snakker ikke bil...). ><

CD17, EL testene er ikke i nærheten av å ta seg opp, så da tviler jeg på EL i morgen i alle fall.
Planen for desember så jo egentlig slik ut;
Screenshot_20201208-124129149.jpg

Jeg hadde håpet på å få EL litt tidligere, sånn at jeg slapp å ha tr hele julen. Nå synes jeg heller bare at EL kan vente en 12-14 dager ish, sånn at jeg kanskje heller får startet mot begynnelsen av januar fremfor mot slutten.
Venter enda på brevet fra St. Olavs. Hadde håpet det skulle komme med posten i går, får grave på nytt i postkassen i morgen :)

Ååh, fin bil! Måtte google, men altså.. nydelig..!
Var en Subaru Legacy som døde nå. Gubben har en lik en, bare manuell, gode biler. Kjører veldig godt på drittføre. Kjører ikke så bra uten registerreim og ødelagte stempel (... Eller noe, jeg snakker ikke bil...). ><

Er veldig fornøyd med bilen. Way too dyr, men er virkelig verdt penga:D Er syvseter, må jo det siden vi er 6 i familien:hilarious: Subaru har jeg hørt skal være veldig gode biler:happy119 Oh, det hørtes ikke bra ut nei, da går jo ikke bilen framover:happy090

CD17, EL testene er ikke i nærheten av å ta seg opp, så da tviler jeg på EL i morgen i alle fall.
Planen for desember så jo egentlig slik ut;
Vis vedlegget 343052

Jeg hadde håpet på å få EL litt tidligere, sånn at jeg slapp å ha tr hele julen. Nå synes jeg heller bare at EL kan vente en 12-14 dager ish, sånn at jeg kanskje heller får startet mot begynnelsen av januar fremfor mot slutten.
Venter enda på brevet fra St. Olavs. Hadde håpet det skulle komme med posten i går, får grave på nytt i postkassen i morgen :)

Fader altså, at EL lar sånn vente på seg:shifty: Har du før opplevd så lange sykluser? Eller er det noe du kun håper på?:angel5 Håper nå med deg jeg, frøken:Heartred Og at du får brevet i postkassen imorgen:Heartred

Er veldig fornøyd med bilen. Way too dyr, men er virkelig verdt penga:D Er syvseter, må jo det siden vi er 6 i familien:hilarious: Subaru har jeg hørt skal være veldig gode biler:happy119 Oh, det hørtes ikke bra ut nei, da går jo ikke bilen framover:happy090
Ja, altså, den hadde gått 330 000 ++ eller så, og den var veldig veldig god enda. Sånn, bortsett fra at den var ødelagt, da. Kunne godt hatt sånn igjen, men.. tror vi ønsker noe med stort baksete, og gubben synes jeg burde ha antiskrens og sånt.. :P Siden jeg er så flink til å kjøre offroad, mener jeg.. :p

Fader altså, at EL lar sånn vente på seg:shifty: Har du før opplevd så lange sykluser? Eller er det noe du kun håper på?:angel5 Håper nå med deg jeg, frøken:Heartred Og at du får brevet i postkassen imorgen:Heartred

Nei, altså, det har egentlig vært stabile sykluser i flere år nå. Men så tenker jeg; ettervirkninger av alle hormonene og uttak. Jeg har én gang hatt en lengre syklus, da jeg prøvde på nr2. Da hadde jeg vanligvis EL på dag 20-22, men den kom ikke før CD31. (Da hadde jeg kort lutealfase, så syklusen ble på 42 dager).

Screenshot_20201208-133656363.jpg

Jeg bare har ikke kjempelyst til å vente mer enn jeg må :p

Ja, altså, den hadde gått 330 000 ++ eller så, og den var veldig veldig god enda. Sånn, bortsett fra at den var ødelagt, da. Kunne godt hatt sånn igjen, men.. tror vi ønsker noe med stort baksete, og gubben synes jeg burde ha antiskrens og sånt.. :p Siden jeg er så flink til å kjøre offroad, mener jeg.. :p

Nei, altså, det har egentlig vært stabile sykluser i flere år nå. Men så tenker jeg; ettervirkninger av alle hormonene og uttak. Jeg har én gang hatt en lengre syklus, da jeg prøvde på nr2. Da hadde jeg vanligvis EL på dag 20-22, men den kom ikke før CD31. (Da hadde jeg kort lutealfase, så syklusen ble på 42 dager).

Jeg bare har ikke kjempelyst til å vente mer enn jeg må :p

Da har den jo gått ei mil eller to:hilarious: Men man blir jo glad i bilene sine når man har hatt de en stund:) Beklageligvis, så var det denne gang doffen har daua:arghh:
Hvilke bil ønsker du/dere nå? Noen i tankene?

Da er det jo nok det som er problemet, at det er pga alle de hormonene ifbm syklusen med egguttak:shy: Håper det ikke varer altfor lenge, forstår så altfor godt du ikke har lyst til å vente mer enn du må:oops:

Da har den jo gått ei mil eller to:hilarious: Men man blir jo glad i bilene sine når man har hatt de en stund:) Beklageligvis, så var det denne gang doffen har daua:arghh:
Hvilke bil ønsker du/dere nå? Noen i tankene?

Da er det jo nok det som er problemet, at det er pga alle de hormonene ifbm syklusen med egguttak:shy: Håper det ikke varer altfor lenge, forstår så altfor godt du ikke har lyst til å vente mer enn du må:oops:

Ser egentlig på alt som har god plass og 4x4. Men, kan ikke være noe dyrt. Den som dævva kjøpte vi i fjor for 6000. Og da med helt nye dekk - så prisen var egentlig mest for dekkene :P Så.. Sånn sett var man jo forberedt på at den ikke hyret sååå lenge. Jeg har faktisk egentlig hatt en god del biler de 10 årene jeg nå har hatt lappen, når jeg tenker meg om... >< De varer ikke så lenge med meg bak rattet :P Neida.. (joda, men de fleste bilene jeg har hatt har vært billig skrap).

Og ja, antar det er bivirkninger etter hormoner og sånt :)

Ser egentlig på alt som har god plass og 4x4. Men, kan ikke være noe dyrt. Den som dævva kjøpte vi i fjor for 6000. Og da med helt nye dekk - så prisen var egentlig mest for dekkene :p Så.. Sånn sett var man jo forberedt på at den ikke hyret sååå lenge. Jeg har faktisk egentlig hatt en god del biler de 10 årene jeg nå har hatt lappen, når jeg tenker meg om... >< De varer ikke så lenge med meg bak rattet :p Neida.. (joda, men de fleste bilene jeg har hatt har vært billig skrap).

Og ja, antar det er bivirkninger etter hormoner og sånt :)

Digg å ikke ha billån, så den ser jeg så absolutt:joyful: Da har du vel ganske mye å velge i:) Håper du finner en god bil, som holder litt mer enn 1 år:happy:

Må gå ut ifra det, når du ellers til vanlig har en stabil syklus, men likevel kjipt fordet om:meh: Håper EL kommer ila de neste dagene:Heartred

Vi kjøpte ny bil i november :p Ford tourneo custom :hilarious: 8 seter, så vi er rustet om vi får oppfylt drømmen om flere barn :p

Digg å ikke ha billån, så den ser jeg så absolutt:joyful: Da har du vel ganske mye å velge i:) Håper du finner en god bil, som holder litt mer enn 1 år:happy:

Må gå ut ifra det, når du ellers til vanlig har en stabil syklus, men likevel kjipt fordet om:meh: Håper EL kommer ila de neste dagene:Heartred

Ja, det hadde vært ideelt :P Skal se hva vi finner, er gubben som tar seg av bil, så.. ;) Blir vel etterhvert..! Plutselig sier han bare at han må til en annen kant av landet for å hente bil ><

Vi kjøpte ny bil i november :p Ford tourneo custom :hilarious: 8 seter, så vi er rustet om vi får oppfylt drømmen om flere barn :p

Skikkelig sværing, plass til en liiiten skoleklasse nesten :P
Var derfor jeg ville ha sjuseter. Stor plass... Også til flere barn ;)

Ja, det hadde vært ideelt :p Skal se hva vi finner, er gubben som tar seg av bil, så.. ;) Blir vel etterhvert..! Plutselig sier han bare at han må til en annen kant av landet for å hente bil ><

Hahah, brått står det klart en bil til deg:hilarious: Håper du blir like fornøyd med bilen denne gangen også:joyful: Hvordan går det med deg?:Heartred

Back
Topp