Ååå hurra hurra gratulererbså utrolig masse hva blir termin per nå..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå hurra hurra gratulererbså utrolig masse hva blir termin per nå..?
TakkGratulerer så mye
Åh, helt fantastisk, søta Gratulerer så mye med spiren Er så utrolig glad på dine vegne
Endelig, ja! hvordan går det med deg? Kommet langt?Endelig bebis
<3 <3 Gratulerer så mye <3 <3
Fantastisk! Gratulere så mye
Gratulerer
Endelig, ja! hvordan går det med deg? Kommet langt?
Det går bra med meg Er 19+2 og venter en lillebror <3
Håper det Kanskje om et par uker Lov å håpe.Takk Håper dere begge følger på snart!
Håper virkelig for deg Synes du har jobbet vel hardt og lenge for det, og jeg liker å tro at man BLIR premiert tilslutt.Håper det Kanskje om et par uker Lov å håpe.
TakkEndelig ble det din tur dagens beste nyhet
Kjempefin strek det derVis vedlegget 346706
Denne trenger jeg ikke redigere for at noen skal se strekene i alle fall Øker jevnt i styrke de her - rart å tenke på at jeg måtte skimte skikkelig for bare to dager siden; mens denne vil enhver utrent tester se.
12 "dpo", en uke etter innsett, en uke til offisiell testdag.
Har også begynt å få symptomer som lett murring/strekking i livmor (jeg er sikker på at livmoren min har VENTET på dette øyeblikket. Begynner klargjøre seg med én gang.), og jeg tror jeg kan komme til å begynne å få kvalme som symptom om ikke så lenge. Har i alle fall siden 10dpo hatt en sånn generell uggenhet, som kan utvikle seg til å bli generell kvalme.. men får se, jeg har ikke pleid å bli kvalm før uke 6-7 tidligere.
Kjempefin strek det der
Vis vedlegget 346706
Denne trenger jeg ikke redigere for at noen skal se strekene i alle fall Øker jevnt i styrke de her - rart å tenke på at jeg måtte skimte skikkelig for bare to dager siden; mens denne vil enhver utrent tester se.
Har også begynt å få symptomer som lett murring/strekking i livmor (jeg er sikker på at livmoren min har VENTET på dette øyeblikket. Begynner klargjøre seg med én gang.), og jeg tror jeg kan komme til å begynne å få kvalme som symptom om ikke så lenge. Har i alle fall siden 10dpo hatt en sånn generell uggenhet, som kan utvikle seg til å bli generell kvalme.. men får se, jeg har ikke pleid å bli kvalm før uke 6-7 tidligere.
Vis vedlegget 346706